Gå til innhold

Jeg er ikke Milla


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er Milla. Helt sant. Jeg ligger og gnir meg fornøyd på mitt laken av egyptisk bomull mens jeg skriver. Livet mitt har endret seg en del for meg, blant annet har jeg giftet meg på nytt og fått meg en søt liten skrukkehund, en Shar Pei ved navn Alphonzo. Jeg har også lært meg å elske grilldresser og onepiecedresser og finner stor glede i å sitte i fargerik kosedress mens jeg lakker neglene mine.

 

Så vet dere det. Katta er ute av sekken så ingen grunn til å mistenke Citronella mer. Og nå må jeg straks slette meg og få nytt navn igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg er Milla. Helt sant. Jeg ligger og gnir meg fornøyd på mitt laken av egyptisk bomull mens jeg skriver. Livet mitt har endret seg en del for meg, blant annet har jeg giftet meg på nytt og fått meg en søt liten skrukkehund, en Shar Pei ved navn Alphonzo. Jeg har også lært meg å elske grilldresser og onepiecedresser og finner stor glede i å sitte i fargerik kosedress mens jeg lakker neglene mine.

Så vet dere det. Katta er ute av sekken så ingen grunn til å mistenke Citronella mer. Og nå må jeg straks slette meg og få nytt navn igjen.

Den er grei, WubWub.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Nei jeg har da nok personligheter å holde styr på om ikke jeg skal være Wubbis også.

Beklager. Da tok jeg feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

 

Hvorfor drar du opp denne tråden?

Anonymous poster hash: 60b8b...ee0

 

Fordi jeg fortsatt får spørsmål på PM om jeg er Milla.

 

Enkelt og greit. 

 

Og du, AB: Jeg svarer i en tråd så mye jeg vil for deg. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...