Gå til innhold

Jeg er ikke Milla


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Dette er jo den nøyaktige beskrivelsen av Citronella. 

Anonymous poster hash: 16635...5f2

 

 

Sa Citronella.

 

Litt sært å bruke et annet menneskets rykte og nick for å bli bittelitt kjent her inne. Kan man ikke skape seg en egen identitet eller stikke seg litt ut om man ønsker "ære og berømmelse"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt humor! Veldig etterlengtet! Får nesten lyst til å kozemoze deg.

Jeg har alltid lurt på hvordan det er å bli most til kose.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er JEG som ikke er Milla

Excuse me??? Det er faktisk JEG som ikke er milla  :regler:

Anonymous poster hash: 39cab...be4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Sa Citronella.

Litt sært å bruke et annet menneskets rykte og nick for å bli bittelitt kjent her inne. Kan man ikke skape seg en egen identitet eller stikke seg litt ut om man ønsker "ære og berømmelse"?

Jeg er den jeg er. Men jeg er ikke Milla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem bryr seg om folk er ærlige og forteller om sine virkelige liv her inne på kg? Kg er jo uansett bare  underholdning.



Anonymous poster hash: baf0a...8d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg har alltid lurt på hvordan det er å bli most til kose.

Det er som å spise en fantastisk potetmos med masse smør og trøffelolje.

Med litt for mye smør. Men samtidig så er ettersmaken deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette. Hadde ikke og har ikke noe imot ts, men har kun lagt merke til hun når hun lager innlegg om seg selv som i at hvorfor ingen nevner hun i bruker relaterte tråder, når hun kom inn med nytt nick så svarte hun også i en bruker tråd på at hun savnet Citronella og at Citronella var en flott bruker som hun ønsket tilbake. Tre dager etterpå når hun hadde skiftet nicket tilbake var det altså hun som hadde skrevet dette innlegget. Dette skriver jeg ikke fordi jeg stalker ts men en legger merke til slike litt rare ting som folk skriver her inne. Det er jo ikke den første tråden hun lager om seg selv heller. Slike ting blir lagt merke til av andre og når en sier en ikke søker oppmerksomhet så virker det rart å stadig fremheve seg selv slik.

Utenom det tror jeg både ts er snill og hjelpsom på forumet men med å starte slike tråder som dette så antar jeg at en ønsker litt spekulasjon og oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 40331...cf6

 

:fnise:

Anonymous poster hash: dd853...496

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvem bryr seg om folk er ærlige og forteller om sine virkelige liv her inne på kg? Kg er jo uansett bare  underholdning.

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

 

 

Jeg tror, når det gjelder Milla, så var hun en så alt omfattende "person" på forumet, og forumet var ikke slik vi kjenner det i dag. Det var mye mindre. Hun skrev dagbok og deltok aktivt, og brukere følte de vel kjente henne godt på mange plan. (slik jeg har forstått det ut i fra det jeg har lest, de som var her må gjerne korrigere). 

 

Når du da finner ut at alt bare er tull, så er det nok en del som blir skuffet. Ingen liker å bli lurt - omfattende. 

 

Nå er det 

2518 brukere er pålogget

 

Tror det som kommer nå er totalen: 

i 2003 var det 3860 registrerte brukere 

Våre brukere har skrevet 590166 innlegg

 

Litt forskjell :) 

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

:fnise:

Anonymous poster hash: dd853...496

Ja, jeg liker oppmerksomhet. Men det gir deg ingen direkte rett til å le med teite ikoner av meg. Eller : fnise :
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg tror, når det gjelder Milla, så var hun en så alt omfattende "person" på forumet, og forumet var ikke slik vi kjenner det i dag. Det var mye mindre. Hun skrev dagbok og deltok aktivt, og brukere følte de vel kjente henne godt på mange plan. (slik jeg har forstått det ut i fra det jeg har lest, de som var her må gjerne korrigere).

Når du da finner ut at alt bare er tull, så er det nok en del som blir skuffet. Ingen liker å bli lurt - omfattende.

Nå er det

2518 brukere er pålogget

Tror det som kommer nå er totalen:

i 2003 var det 3860 registrerte brukere

Våre brukere har skrevet 590166 innlegg

Litt forskjell :)

Takk for perspektiv, Evans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror, når det gjelder Milla, så var hun en så alt omfattende "person" på forumet, og forumet var ikke slik vi kjenner det i dag. Det var mye mindre. Hun skrev dagbok og deltok aktivt, og brukere følte de vel kjente henne godt på mange plan. (slik jeg har forstått det ut i fra det jeg har lest, de som var her må gjerne korrigere). 

 

Når du da finner ut at alt bare er tull, så er det nok en del som blir skuffet. Ingen liker å bli lurt - omfattende. 

 

Nå er det 

2518 brukere er pålogget

 

Tror det som kommer nå er totalen: 

i 2003 var det 3860 registrerte brukere 

Våre brukere har skrevet 590166 innlegg

 

Litt forskjell :) 

 

Nå tenkte jeg egentlig på Citronella :)

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente forresten ikke at du lyver, citronella. Kommentaren min var heller ment til de som påstar at de lyver. Skjønner ikke hvorfor de da gidder å henge seg opp i deg. 



Anonymous poster hash: baf0a...8d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker oppmerksomhet. Men det gir deg ingen direkte rett til å le med teite ikoner av meg. Eller : fnise :

 

Det er morsomt at en bruker skriver et innlegg hvor hun uttrykker at hun savner seg selv/sin gamle bruker og ønsker at brukeren skal komme tilbake. Jeg lo. Godt. 

Anonymous poster hash: dd853...496

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...