Gå til innhold

Jeg er ikke Milla


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Det er morsomt at en bruker skriver et innlegg hvor hun uttrykker at hun savner seg selv/sin gamle bruker og ønsker at brukeren skal komme tilbake. Jeg lo. Godt.

Anonymous poster hash: dd853...496

Skal jeg slå tilbake? Ok. Alle vet at du har flere nick XX. Det er er godt år for sopp, men ikke overdriv. Bortsett fra det det er du et fargerikt og irriterende innslag på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg slå tilbake? Ok. Alle vet at du har flere nick XX. Det er er godt år for sopp, men ikke overdriv. Bortsett fra det det er du et fargerikt og irriterende innslag på KG.

 

?

 

God natt nå, ja :)

Anonymous poster hash: dd853...496

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager kjente vi hverandre bedre her inne. Det var ikke så himla mange som var ordentlig aktive, så tidvis var det nesten som å være på slektstreff i enkelte sammenhenger, he he. 

Det var Milla selv som "avslørte" seg i den form at hun gikk ut og sa (skrev) at karakteren Milla bestod av et team psykologistudenter, og hun ymtet frempå at det var i et slags samarbeid med KG-redaksjonen. Gry og Hege gjorde alt de kunne for å dementere, og de greide det vel også. Jeg har aldri hatt noen tro på noen av delene, og jeg vet også hvem som står bak Milla-brukeren irl, hun er en helt vanlig jente/dame som alle andre, stort sett, med en god fantasi og en ufattelig trang til sengetøy i egyptisk bomull. 

 

Milla-tiden var morsom. Litt som åttitallet. Det var gøy så lenge det varte, men nå har vi gått videre, lissom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager kjente vi hverandre bedre her inne. Det var ikke så himla mange som var ordentlig aktive, så tidvis var det nesten som å være på slektstreff i enkelte sammenhenger, he he. 

Det var Milla selv som "avslørte" seg i den form at hun gikk ut og sa (skrev) at karakteren Milla bestod av et team psykologistudenter, og hun ymtet frempå at det var i et slags samarbeid med KG-redaksjonen. Gry og Hege gjorde alt de kunne for å dementere, og de greide det vel også. Jeg har aldri hatt noen tro på noen av delene, og jeg vet også hvem som står bak Milla-brukeren irl, hun er en helt vanlig jente/dame som alle andre, stort sett, med en god fantasi og en ufattelig trang til sengetøy i egyptisk bomull. 

 

Milla-tiden var morsom. Litt som åttitallet. Det var gøy så lenge det varte, men nå har vi gått videre, lissom. 

 

Takk :) 

 

Hvis du har vært her lenge, du har ikke lyst til å ta en titt på denne tråden også? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=5

 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I gamle dager kjente vi hverandre bedre her inne. Det var ikke så himla mange som var ordentlig aktive, så tidvis var det nesten som å være på slektstreff i enkelte sammenhenger, he he. 

Det var Milla selv som "avslørte" seg i den form at hun gikk ut og sa (skrev) at karakteren Milla bestod av et team psykologistudenter, og hun ymtet frempå at det var i et slags samarbeid med KG-redaksjonen. Gry og Hege gjorde alt de kunne for å dementere, og de greide det vel også. Jeg har aldri hatt noen tro på noen av delene, og jeg vet også hvem som står bak Milla-brukeren irl, hun er en helt vanlig jente/dame som alle andre, stort sett, med en god fantasi og en ufattelig trang til sengetøy i egyptisk bomull. 

 

Milla-tiden var morsom. Litt som åttitallet. Det var gøy så lenge det varte, men nå har vi gått videre, lissom. 

KG skal IKKE brukes til studier eller forskning  :opplyser:  Så hvordan kan KG-redaksjonen bryte sine egne lover? Var kg korrupt?  :glare:

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

KG skal IKKE brukes til studier eller forskning  :opplyser:  Så hvordan kan KG-redaksjonen bryte sine egne lover? Var kg korrupt?  :glare:

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

 

Som jeg sa, Gry og Hege, og også Remyline, gjorde alt de kunne for å stoppe disse ryktene. Var vel egentlig ingen som trodde på Millas påstand her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, Gry og Hege, og også Remyline, gjorde alt de kunne for å stoppe disse ryktene. Var vel egentlig ingen som trodde på Millas påstand her. 

 

Hvem var Gry og Hege? og hva påstod de egentlig at de ville oppnå med Milla?

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg slå tilbake? Ok. Alle vet at du har flere nick XX. Det er er godt år for sopp, men ikke overdriv. Bortsett fra det det er du et fargerikt og irriterende innslag på KG.

Jeg tror vi er mange som ler litt av den kommentaren om at du har skrevet at du savner deg selv og ser på deg selv som en bra bruker som du ønsker tilbake under et annet nick. Du aner ikke hvem som skriver hva her inne når vi er ab så å slå tilbake som du skriver blir bare dumt, særskilt når du ikke lykkes.

Anonymous poster hash: 40331...cf6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvem var Gry og Hege? og hva påstod de egentlig at de ville oppnå med Milla?

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

 

Gry var den som startet hele KG, og som har skrevet denne artikkelen

 

http://www.klikk.no/kvinneguiden/article1502037.ece

 

Hege var hennes høyre hånd. De var vel de eneste som hadde sine egne identiteter som brukere her, såvidt jeg husker. De stod som jeg sa IKKE bak Milla i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gry var den som startet hele KG, og som har skrevet denne artikkelen

 

http://www.klikk.no/kvinneguiden/article1502037.ece

 

Hege var hennes høyre hånd. De var vel de eneste som hadde sine egne identiteter som brukere her, såvidt jeg husker. De stod som jeg sa IKKE bak Milla i det hele tatt. 

 

Men  de som hevdet å være psykologistudenter og skape Milla i sammenheng med det, hva slags psykologisk eksperiment var dette?

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men  de som hevdet å være psykologistudenter og skape Milla i sammenheng med det, hva slags psykologisk eksperiment var dette?

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

 

Det var bare oppspinn, sannheten er at det var EN kvinne som stod bak Milla-brukeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var bare oppspinn, sannheten er at det var EN kvinne som stod bak Milla-brukeren. 

Ok, men Jeg vil allikvel gjerne vite hva slags eksperiment hun påstod det var..

 

Uansett, jeg har lest noen Milla tråder, trodde virkelig folk at dette var ekte? Altså, den tråden med sjellag på håret, det må da folk ha visst var ren humor og oppspinn.. eller har jeg gått glipp av noe her? 

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok, men Jeg vil allikvel gjerne vite hva slags eksperiment hun påstod det var..

 

Uansett, jeg har lest noen Milla tråder, trodde virkelig folk at dette var ekte? Altså, den tråden med sjellag på håret, det må da folk ha visst var ren humor og oppspinn.. eller har jeg gått glipp av noe her? 

Anonymous poster hash: baf0a...8d3

 

Jeg husker ikke alle argumentene hun hadde rundt det .... men hun ertet på seg en hel generasjon KG-brukere i alle fall. Jeg husker ikke hva som kom først heller, men uansett ble hele greia avslørt ikke så lenge etter at (den oppdiktede) ektemannen Caspian døde (på sjukehus i amerika eller noe) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Men det skal sies at Milla bidro til mye positivt. Hun hadde masse kunnskap om en hel masse, og jeg har for eksempel brukt flere av matoppskriftene hun delte i ettertid. Og ikke minst bidro hun til mye gøy på forumet, masse liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg tror vi er mange som ler litt av den kommentaren om at du har skrevet at du savner deg selv og ser på deg selv som en bra bruker som du ønsker tilbake under et annet nick. Du aner ikke hvem som skriver hva her inne når vi er ab så å slå tilbake som du skriver blir bare dumt, særskilt når du ikke lykkes.

Anonymous poster hash: 40331...cf6

Men du fikk full pott! 7 pluss. Og det kommer sikkert flere. Jeg liker oppmerksomhet og her får jeg det virkelig! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...