Gå til innhold

Komikerfruen - Marna Haugen

Gjest Dønn_ærlig

Anbefalte innlegg

Hun er en av de få bloggerene jeg virkelig har sansen for! Ærlig og direkte, rosamaler ikke hverdagen sin. Hun byr på seg selv på godt og vondt. Dessuten virker hun og mannen veldig sammensveiset, fortsatt forelska, og jeg tror de har et godt ekteskap. Tror ikke de kjeder seg i hverandres selskap iallefall :)

Hun virker veldig oppegående, det er et friskt pust i dagens "jeg er så perfekt, har en perfekt familie, perfekt hverdag osv (aka fotballfrue)". Viktig med blogger som komikerfue synes jeg :)

Anonymous poster hash: 3c283...cdd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lest bloggen, men så et intervju på TV. Hun virket veldig ålreit og oppadgående, helt til hun nevnte at fødselen kanskje skulle vises på TV. Da mistet jeg respekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig sansen for henne og har lenge fulgt bloggen hennes. Det eneste jeg syns er utrolig kjipt er at hun nå har fått så mange sponsede innlegg etter at hun kom på topp ti listen.. Er så drittlei av innlegg om sponsede produket som skal være "så fantastisk bra", og som hun rett og slett bare tjener masse cash på å skrive. Så holder meg langt unna de innleggende som er sponset - og det er opplagt heller ikke helt henne i de sponsede innleggene.. Men ellers er hun en ærlig og morsom dame og skal ha for at hun deler så mye av seg selv og sitt privatliv, selv om det går litt over grensen noen ganger.. Så får vi se da, hvor mye sponsede innlegg det blir videre når babyen kommer - håper virkelig hun er såpass oppegående at hun ikke også skal bruke babyen til å fronte betalte innlegg, for da har hun iallefall mistet meg som leser..

Anonymous poster hash: 1bd30...8a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest bloggen, men så et intervju på TV. Hun virket veldig ålreit og oppadgående, helt til hun nevnte at fødselen kanskje skulle vises på TV. Da mistet jeg respekten.

Hvorfor?

Mister du også respekten de kvinner som er med i fødeprogrammer?

Anonymous poster hash: 79cc4...4c1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne kjempe godt. Morsom og lite selvhøytidelig.

Husker henne fra TopModel for mange år siden og da likte jeg henne ikke. Syns hun virket så høy på segselv. Men jeg tok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de bedre norske bloggerne. Morsom, uhøytidelig og ei nydelig dame. Husker henne også fra Top Model, likte henne heller ikke da. Så feil kan man ta!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Jeg liker at hun deler "litt for mye", og at hun har god humor. Må være et av de få bloggerne på topplista jeg ikke opplever som tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Mister du også respekten de kvinner som er med i fødeprogrammer?

Fordi det ikke er måte på hva folk deler disse dager for å skape blest rundt sin egen person, få flere klikk og tjene mer penger. Det er snakk om et lite barn som blir eksponert i media samtidig som den kommer ut av moren.

Da er det, tross alt, bedre å vise frem kroppen sin fire dager etter fødsel.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er måte på hva folk deler disse dager for å skape blest rundt sin egen person, få flere klikk og tjene mer penger. Det er snakk om et lite barn som blir eksponert i media samtidig som den kommer ut av moren.

Mener du også det samme om de barna som blir eksponert i fødeprogrammer som går på tv?

Eller er det kun fordi hun er en blogger?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang kommentar tidligere her om sponsing så synes jeg ikke komikerfrue er så ille på det mtp at hun er toppblogger. Hun er en av de som ikke lar seg sponse av kreti og pleti, og jeg synes ikke hun reklamerer i hvert eneste innlegg som mange andre gjør. F.eks en blogger som snakker varmt om en type barberhøvel for så om ei stund rekalmere for et annet merke.

Hun har heller ikke fått sponset alt av babyutstyr og klær som enkelte andre bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du også det samme om de barna som blir eksponert i fødeprogrammer som går på tv?

Eller er det kun fordi hun er en blogger?

Nei. Det er informative dokumentarer, og ikke kjendiser som bruker statusen sin for å eksponere seg enda mer.

Jeg har sett mange fødsler på TV, men vet ikke hvem noen av disse menneskene er i dag. Hadde neppe glemt dem hvis de allerede hadde et kjent navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Det er informative dokumentarer, og ikke kjendiser som bruker statusen sin for å eksponere seg enda mer.

Jeg har sett mange fødsler på TV, men vet ikke hvem noen av disse menneskene er i dag. Hadde neppe glemt dem hvis de allerede hadde et kjent navn.

Det er jo en del av livet hennes? Hvorfor er det verre enn at man filmet når hun var alvorlig syk, shopper eller annet?

Trangsynt i mine øyne men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del av livet hennes? Hvorfor er det verre enn at man filmet når hun var alvorlig syk, shopper eller annet?

Trangsynt i mine øyne men..

Så er jeg kanskje trangsynt. Det er greit å være åpen, men å ta med et kamerateam inn på fødestua og dele noe av det mest intime og private man har... For MEG blir det helt feil. En fødsel er hellig i mine øyne, og ikke noe man bruker i salgsøyemed. Det blir litt som å selge sjela si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er drøyt å si at du mister respekten bare fordi hun skal filme fødselen sin. Hvem er du til å si det liksom? Hvem er du til å bare MISTE respekten for en annen kvinne bare fordi hun velger å gjøre ting annerledes enn deg selv? Hun skal høyst sannsynlig ikke ha kamerateamet og innspillingslederen opp i tissen mens hun føder, men kanskje noe alla det Sigrid BT viste via hennes fødeprogram. Og hvis du har sett det så husker du kanskje at det ikke på noe måte var innvaderende eller for privat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke fødselen til Sigrid, nei. Ikke hadde jeg lyst heller.

Fødsler generelt er spennende, men jeg synes disse kjendisene drar ekshibisjonismen til nye høyder når vi får bli med inn i fødestua. Det lukter klikk og penger i kassa.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...