Gå til innhold

Komikerfruen - Marna Haugen


Gjest Dønn_ærlig

Anbefalte innlegg

Jeg så ikke fødselen til Sigrid, nei. Ikke hadde jeg lyst heller.

Fødsler generelt er spennende, men jeg synes disse kjendisene drar ekshibisjonismen til nye høyder når vi får bli med inn i fødestua. Det lukter klikk og penger i kassa.

Jeg hadde forstått deg dersom hun kun filmet fødselen helt "ut av det blå". Men her er det jo snakk om en land serie, og fødselen er en del av livet og hverdagen.

At det vil generere flere klikke tre jeg ikke. Hun har allerede de seerne/leserne hun har, og jeg nekter å tro at det eksploderer pga en fødsel.

Du nevnte også at denne stakkars babyen blir dratt inn i rampelyset. Jeg kan virkelig ikke se forskjell på denne babyen og i andre fødeserier.

Syns hun et tøff, jeg :)

Anonymous poster hash: 79cc4...4c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde forstått deg dersom hun kun filmet fødselen helt "ut av det blå". Men her er det jo snakk om en land serie, og fødselen er en del av livet og hverdagen.

At det vil generere flere klikke tre jeg ikke. Hun har allerede de seerne/leserne hun har, og jeg nekter å tro at det eksploderer pga en fødsel.

Du nevnte også at denne stakkars babyen blir dratt inn i rampelyset. Jeg kan virkelig ikke se forskjell på denne babyen og i andre fødeserier.

Syns hun et tøff, jeg :)

Anonymous poster hash: 79cc4...4c1

Helt enig med deg. Og hvor mange bloggere har vi ikke i dette landet? Som om dette ufødte barnet vil bli forfulgt av fotografer resten av sitt liv bare fordi moren hadde med et TV-crew på fødestua. Virker som noen overvurderer folks interesse for bloggere.

Og jeg blir litt overrasket over måten visse folk snakker ned om bloggere som ønsker å tjene penger. Altså, dette er jo jobben deres så hva er så galt i om de får "klikk og mer penger i kassa"? Jeg og mannen min driver en butikk og nylig tok vi inn et merke som er svært så populært og vi vet at vi kommer til å tjene penmger på dette. Er jeg et grusomt menneske fordi jeg vil tjene penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en ganske stor forskjell på å ta inn et klesmerke, kontra å melke barna for alt de er verdt? :klo:

Det var vel ikke det som var poenget, tror du?....

Anonymous poster hash: 79cc4...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en ganske stor forskjell på å ta inn et klesmerke, kontra å melke barna for alt de er verdt? :klo:

Og hvordan er dette å melke barnet? Vær vennlig å oppklar.

Anonymous poster hash: 79cc4...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en ganske stor forskjell på å ta inn et klesmerke, kontra å melke barna for alt de er verdt? :klo:

Det var en overdeven sammenligning for å få frem poenget mitt. Når jeg leser innleggene dine så får jeg følelsen av at du hater bloggeren kun for å hate henne. Du skriver at du mister respekten for henne bare fordi hun skla filme fødselen sin, og dette syntes jeg er ganske drøyt å si. Hvem er du til å si det? Du virker som en ekstremt hoven person ettersom du tillater deg selv å gå rundt å "miste respekten" for folk.

Og hva mener du med at folk melker ungene sine for det de er verdt? Forklar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er en av de få bloggerene jeg virkelig har sansen for! Ærlig og direkte, rosamaler ikke hverdagen sin. Hun byr på seg selv på godt og vondt. Dessuten virker hun og mannen veldig sammensveiset, fortsatt forelska, og jeg tror de har et godt ekteskap. Tror ikke de kjeder seg i hverandres selskap iallefall :)

Enig!

Anonymous poster hash: ded54...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg fint lite om fødsler og slike ting men jeg leser bloggen til Komikerfrue og har fått med meg at hun har angst for å føde, da er det vel fint at hun får delt sine erfaringer slik at andre med fødeangst kanskje blir beroliget? Med tanke på filming og slikt, mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er allerede kjent, pengene kommer inn, hun har tv-serie, driver egen neglsalong, og en populær blogg. Jeg tror vel ikke akkurat vi snakker cash-money-flow fordi hun kanskje viser deler av fødselen på fjernsyn. Hun er livredd for å føde.

Da er det vel kanskje litt verre med disse tenåringsjentene som føder på tv i et program som stort sett driter dem ut, mener nå jeg. Jeg sikter til et visst program på femkanalen. Mange håper vel kanskje på å starte karrieren sin nettopp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hater ikke bloggeren. Synes hun virker som et friskt pust og tar seg selv lite høytidelig.

Det var dette ned å vise fødselen jeg ikke har sans for.

Og HATE henne? Må nesten le av det utrykket. Man slenger da ikke ut med noe sånt såfremt man da ikke er ni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hater ikke bloggeren. Synes hun virker som et friskt pust og tar seg selv lite høytidelig.

Det var dette ned å vise fødselen jeg ikke har sans for.

Og HATE henne? Må nesten le av det utrykket. Man slenger da ikke ut med noe sånt såfremt man da ikke er ni?

Du har ett kjempemorsomt nick. Angrer på at jeg ikke kalte meg immovane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg hater ikke bloggeren. Synes hun virker som et friskt pust og tar seg selv lite høytidelig.

Det var dette ned å vise fødselen jeg ikke har sans for.

Og HATE henne? Må nesten le av det utrykket. Man slenger da ikke ut med noe sånt såfremt man da ikke er ni?

På samme måte som at du slenger rundt deg at du mister respekten for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en overdeven sammenligning for å få frem poenget mitt. Når jeg leser innleggene dine så får jeg følelsen av at du hater bloggeren kun for å hate henne. Du skriver at du mister respekten for henne bare fordi hun skla filme fødselen sin, og dette syntes jeg er ganske drøyt å si. Hvem er du til å si det? Du virker som en ekstremt hoven person ettersom du tillater deg selv å gå rundt å "miste respekten" for folk.

Og hva mener du med at folk melker ungene sine for det de er verdt? Forklar.

Jeg er neppe kjent for å være særlig hoven.

"Komikerfrue - hva synes du?" er trådens tittel. Tittet i bloggen i går (ref tråden), og så altså intervjuet på tv. Hun virker som en ålreit dame, som nevnt i et annet innlegg, men hun mistet litt respekt hos meg ved å nevne at fødselen muligens skulle vises på TV. Altså jeg korrigerer: mistet LITT.

Jeg har mine meninger om folk som eksponerer barn og tråkker over intimgrenser som er feil for MEG. Så står du fritt til å ha dine synspunkter :)

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes det er drøyt å si at du mister respekten bare fordi hun skal filme fødselen sin. Hvem er du til å si det liksom? Hvem er du til å bare MISTE respekten for en annen kvinne bare fordi hun velger å gjøre ting annerledes enn deg selv? Hun skal høyst sannsynlig ikke ha kamerateamet og innspillingslederen opp i tissen mens hun føder, men kanskje noe alla det Sigrid BT viste via hennes fødeprogram. Og hvis du har sett det så husker du kanskje at det ikke på noe måte var innvaderende eller for privat.

Hvem er du til å skulle kritisere andres meninger og bestemme hva andre skal mene? Trådens tittel spør om hva folk her inne mener om komikerfrue. Da må det være lov til å si hva man mener, uten at du skal angripe andre folks meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig SÅ rart å miste respekten for noen fordi de velger å vise fødselen av sitt barn på tv - kun for underholdningen sin del? Det er helt ufattelig på meg at noen velger å ha med kamerateam inn i noe så sårbart og privat som ditt barns første møte med livet utenfor magen - og jeg tenker mitt om de som velger det.

Leste for en stund siden om en glamourmodell i England som solgt billetter til fødestua - det synes "alle" var forferdelig, var ikke skikket til å være mor osv, men det å vise det på TV for å tjene penger på det er helt ok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke akkurat snakk om en dokumentar OM det å føde? Det kan dreie seg om et klipp, litt skriking, og så en liten nyfødt baby. Høres jo ut som hele kameraet skal stå mellom beina hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om komikerfrue venter en jente og ikke en gutt som hun sier, hadde vært typisk henne å lure leserne med noe sånt. Krever selvsagt litt jobb siden hun legger ut bilder av gutteklær osv., men var bare en tanke som slo meg her om dagen ;)



Anonymous poster hash: d7814...613
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...