Gå til innhold

Komikerfruen - Marna Haugen


Gjest Dønn_ærlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er morsomt gjort av Marna jeg. Og som noen antyder her så tror jeg IKKE det er gjort i den hensikt å skryte. Men for å paroidere. Og det klarer hun. Synes det er helt greit og på sin plass egentlig. Hadde følt meg idiotisk hvis jeg var FF.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at hun viser hvordan de aller fleste ser ut få dager etter at de har født!

Tror veldig mange, i hvertfall blandt de unge, fikk et litt forvrengt syn på det etter det andre fra før av mye omtalt bildet.

Dette. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt mannfolk si "det går an å bli normal etter fødsel igjen altså" og "det er jo ikke noe problem å være slank så lenge du holder deg i form gjennom svangerskapet". Eskalerte fort etter FF la ut det bildet. Hun var heldig og liker å holde seg i form, så enkelt er det. Synd at de fleste går med inntrykk av at kvinner ser ut som supermodeller etter de har født nå for tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters! Alle kommer i ulike former og størrelser, og det gjør man etter fødsel også! Både fotballfrue og komikerfrue er flotte damer :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ive Lina

Det er jeg helt enig i. Og honnør i så henseende til CBE for å - som du sier - kalle en spade for en spade.

Slik jeg ser det, representerte CBE et ekstrem av hvordan en kvinne kan se ut rett etter en fødsel. Suzanne Aabels kronikk fra den gang beskrev det andre ekstremet. Beroende på hvordan de fleste kvinner jeg kjenner så ut postpartum, vil jeg si at Marna/Komikerfrue ligger midt på skalaen. Med andre ord - helt normal.

Hvorvidt det er skryt eller ikke, skal jeg ikke spekulere i. Men at en kvinne kan føle seg stolt over å ha satt liv til verden, kan jeg godt forstå. Når det er sagt, så legger vel de færreste ut bilde av seg selv i såpass lett påkledning. Personlig heller jeg mer mot at Komikerfrue gjorde dette av satiriske motiver. Hun er tross alt en KOMIKERfrue.

Hun er vel strengt tatt ikke mer komiker enn Caroline er fotballspiller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hun er vel strengt tatt ikke mer komiker enn Caroline er fotballspiller?

Det stemmer, men bloggnavnene til begge er/var (ikke lenger tilfelle i CBE sitt tilfelle) myntet på at de er fruene til en fotballspiller/komiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LK innrømmer i hvert fall at han overreagerte (på twitter).

Så min teori om at de idag har vært i krisemøte hos manageren, ser ut til å stemme :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så min teori om at de idag har vært i krisemøte hos manageren, ser ut til å stemme :)

Sikkert. For så vidt bra, for det er nok første gang jeg har sett innrømmelser fra den kanten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har slettet alle tweets fra i dag....

Ligger der den

"på gjerningstidspunktet, nei, men i ettertid ser jeg at jeg overreagerte :)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Så min teori om at de idag har vært i krisemøte hos manageren, ser ut til å stemme :)

Frk Pihl var sikkert iferd med å få stressrynker😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...