MissCortado Skrevet 29. august 2024 #541 Del Skrevet 29. august 2024 Horselady skrev (5 timer siden): Er det bare meg som synes det går litt over streken når hun kler opp datteren slik hun viser fram på insta? Hun og datteren skal på shopping og jenta er kledd opp som en liten minime. Ser rett som det er mødre som gjør det, eller som fargekoordinerer hele familien før de skal på shopping. Jeg vil ikke si det er over streken, men at det ser helt dust ut er jeg 100% med på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lito Skrevet 29. august 2024 #542 Del Skrevet 29. august 2024 MissCortado skrev (1 time siden): Ser rett som det er mødre som gjør det, eller som fargekoordinerer hele familien før de skal på shopping. Jeg vil ikke si det er over streken, men at det ser helt dust ut er jeg 100% med på. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lito Skrevet 29. august 2024 #543 Del Skrevet 29. august 2024 kokkos skrev (På 26.8.2024 den 22.23): Fant det på jodel, inkludert Tonjes innlegg, og fytti flate for ei heksete oppførsel fra damen som deler navn med denne tråden, og for et grusende saklig, bra, og sjokkerende (for en utenforstående som meg) svar fra Tonje. Klasseforskjell på de to der. Tonje er normal, kjekk, oppegående dame med bein i nesen. Alt lise sier om Tonje er løgn. Trist at det er så mange som tror det lise sier. Hun er ikke til å stole på, man bør holde seg langt unna henne, da jeg bodde i Ålesund før så var det mye drama rundt henne der hun eglet seg innpå andres vennegjenger og satt folk opp imot hverandre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 20. oktober 2024 #544 Del Skrevet 20. oktober 2024 Noen som følger med? Og tar bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 20. oktober 2024 #545 Del Skrevet 20. oktober 2024 Showmustgoon skrev (10 minutter siden): Noen som følger med? Og tar bilde? Hva skjer? Hun har låst profil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 20. oktober 2024 #546 Del Skrevet 20. oktober 2024 Kaffemonsteret skrev (1 time siden): Hva skjer? Hun har låst profil Hun har delt at hun har fått ADHD-diagnose. Mye tekst der hun unnskylder oppførselen hun har hatt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 20. oktober 2024 #547 Del Skrevet 20. oktober 2024 Kan Lise innrømme å ha tatt feil? Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 21. oktober 2024 #548 Del Skrevet 21. oktober 2024 Kløvereng skrev (22 timer siden): Hun har delt at hun har fått ADHD-diagnose. Mye tekst der hun unnskylder oppførselen hun har hatt osv. lurer på hvem som har skrevet det, iallefall ikke hu 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 27. oktober 2024 #549 Del Skrevet 27. oktober 2024 Noen som følger henne på IG? Stemmer det at det er slutt med mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 27. oktober 2024 #550 Del Skrevet 27. oktober 2024 Kaffemonsteret skrev (23 minutter siden): Noen som følger henne på IG? Stemmer det at det er slutt med mannen? Ja, det stemmer. Hun har skrevet innlegg om at de har gått hvert til sitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 27. oktober 2024 #551 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hadde ikke turt å vise meg uttafor døra hadde jeg vært hu 🙃🙃🙃🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 27. oktober 2024 #552 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hva er det som har ført til dette? Var det en sak om noe på jodel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. oktober 2024 #553 Del Skrevet 27. oktober 2024 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kärcher Skrevet 27. oktober 2024 #554 Del Skrevet 27. oktober 2024 Var de ikke i Dubai sammen for noen dager siden? Eller blander jeg🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 27. oktober 2024 #555 Del Skrevet 27. oktober 2024 Kärcher skrev (11 minutter siden): Var de ikke i Dubai sammen for noen dager siden? Eller blander jeg🥲 Tror bildene ble lagt ut i ettertid. Uansett tok de vel den planlagte ferien for å ikke skuffe ungene tipper jeg (husker hun la ut for lenge siden at turen var bestilt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mydollyduck Skrevet 27. oktober 2024 #556 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Endret 7. desember 2024 av Mydollyduck 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lito Skrevet 29. oktober 2024 #557 Del Skrevet 29. oktober 2024 (endret) Kløvereng skrev (På 20.10.2024 den 19.29): Hun har delt at hun har fått ADHD-diagnose. Mye tekst der hun unnskylder oppførselen hun har hatt osv. Trodde hun alltid har hatt adhd jeg, hun har alltid vært heilt tulen. Huske som ung hun fikk raseri anfall på håndballbana, merkelig at hun først nå får påvist adhd 😅 Endret 29. oktober 2024 av Lito 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lito Skrevet 29. oktober 2024 #558 Del Skrevet 29. oktober 2024 Gjest MalinDE skrev (På 29.4.2023 den 11.01): Tror det er fordi de ikke har gått etter planen. Hun delte ho inspo bilde til sitt neste hus og det var ikke måte på. Jeg _tror_ de har gått for nøkkelferdig hus, av de som ble lagt ut tidligere på finn.no😅 Mannen dro... Skjønner han godt jeg 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 29. oktober 2024 #559 Del Skrevet 29. oktober 2024 Lito skrev (2 timer siden): Trodde hun alltid har hatt adhd jeg, hun har alltid vært heilt tulen. Huske som ung hun fikk raseri anfall på håndballbana, merkelig at hun først nå får påvist adhd 😅 Jeg vet🤪 Men folk på vår alder fikk sjelden diagnoser som barn, det var ikke noe som ble tenkt på eller utredet. Det var ikke vanlig den gangen. Ser jo bare nå hvor mange influensere som har vært til utredning de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lito Skrevet 29. oktober 2024 #560 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kløvereng skrev (21 minutter siden): Jeg vet🤪 Men folk på vår alder fikk sjelden diagnoser som barn, det var ikke noe som ble tenkt på eller utredet. Det var ikke vanlig den gangen. Ser jo bare nå hvor mange influensere som har vært til utredning de siste årene. Ja sant det, 💙 skal lise sitte igjen med drømmehuset sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå