Feyfeyhey Skrevet 18. september 2015 #81 Skrevet 18. september 2015 (endret) Den 9/18/2015 at 21.43, AnonymBruker skrev: . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #82 Skrevet 18. september 2015 Greit det, men da burde man heller ikke forvente eller håpe på noe hjelp eller støtte hvis man selv blir syk og trenger hjelp, eller når man blir gammel og sitter på sykehjem. Kan ikke klage hvis de da sitter det helt alene resten av livet på sykehjem, når de selv ikke ville hjelpe sine barn og barnebarn.Anonymous poster hash: 2bcea...ad6 Å hvem tok seg av deg fra du ble født og til du flyttet hjemmefra? Anonymous poster hash: 9f669...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #83 Skrevet 18. september 2015 Å hvem tok seg av deg fra du ble født og til du flyttet hjemmefra? Anonymous poster hash: 9f669...cb6 Du ser ikke dobbelmoralen selv, nei? Dere som hyler ut om at man selv har valgt å få barn, så da kan man ikke klage. Hvem tok seg av meg fra jeg var født? Moren min som selv valgte å sette barn til verden. Heldigvis har hun en fantastisk mor som var en stor støttespiller for henne og var og er en av de viktigste personene i oss barnebarnas liv. I dag er også moren min er like viktig rollefigur for mitt barn, og hun hjelper gledelig til med å passe barnebarnet sitt når jeg trenger det. Men igjen, sikkert vanskelig for dere som ikke er familiekjære og heller har nok med dere selv øyeblikket barna deres forlater hjemmet. Anonymous poster hash: 2bcea...ad6
Arabella Skrevet 18. september 2015 #84 Skrevet 18. september 2015 Du ser ikke dobbelmoralen selv, nei? Dere som hyler ut om at man selv har valgt å få barn, så da kan man ikke klage. Hvem tok seg av meg fra jeg var født? Moren min som selv valgte å sette barn til verden. Heldigvis har hun en fantastisk mor som var en stor støttespiller for henne og var og er en av de viktigste personene i oss barnebarnas liv. I dag er også moren min er like viktig rollefigur for mitt barn, og hun hjelper gledelig til med å passe barnebarnet sitt når jeg trenger det. Men igjen, sikkert vanskelig for dere som ikke er familiekjære og heller har nok med dere selv øyeblikket barna deres forlater hjemmet.Anonymous poster hash: 2bcea...ad6 Du sier "hopp", og moren din hopper. 3
Gjest Gaea Skrevet 19. september 2015 #85 Skrevet 19. september 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Marr, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå