Gå til innhold

Hvem er du mest nygjerrig på her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Captain Hook

Da er han i såfall ikke så veldig kjekk som han utgir seg for her inne...

Anonymous poster hash: 6bc40...2a3

Jeg har aldri sagt jeg er så veldig kjekk. Jeg er fornøyd og det er de jeg har møtt også. Har fortsatt muskler og er godt trent. Det som er det viktigste for damene vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt jeg er så veldig kjekk. Jeg er fornøyd og det er de jeg har møtt også. Har fortsatt muskler og er godt trent. Det som er det viktigste for damene vel? 

Nei.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt jeg er så veldig kjekk. Jeg er fornøyd og det er de jeg har møtt også. Har fortsatt muskler og er godt trent. Det som er det viktigste for damene vel? 

 

For tenåringsjenter er det sikkert viktigst, ikke for damer.

Endret av Arabella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

For tenåringsjenter er det sikkert viktigst, ikke for damer.

Mange damer også som liker at menn har trent kropp. De er ikke tenåringer i 20 åra. Til og med ei 40 åring. Bedre med sixpack enn ølmage vel? Men ja jeg kan ikke vite hva alle liker. Noen liker jo bedre bamsemenn også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange damer også som liker at menn har trent kropp. De er ikke tenåringer i 20 åra. Til og med ei 40 åring. Bedre med sixpack enn ølmage vel? Men ja jeg kan ikke vite hva alle liker. Noen liker jo bedre bamsemenn også. 

Det viktigste er at man får den man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Det viktigste er at man får den man vil ha.

Ja så klart. Men det får man ikke alltid dessverre. 

Endret av Captain Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tenåringsjenter er det sikkert viktigst, ikke for damer.

 

Du kan ikke snakke for damER. Det er godt mulig noen damer liker dette.

Anonymous poster hash: 8a410...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer også som liker at menn har trent kropp. De er ikke tenåringer i 20 åra. Til og med ei 40 åring. Bedre med sixpack enn ølmage vel? Men ja jeg kan ikke vite hva alle liker. Noen liker jo bedre bamsemenn også. 

 

Til og med tilbakestående kan ha en fin, trent kropp. For meg teller en manns personlighet, intelligens, humor osv. mye mer enn kroppsfasong. Men jeg tenner ikke på direkte fete menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer også som liker at menn har trent kropp. De er ikke tenåringer i 20 åra. Til og med ei 40 åring. Bedre med sixpack enn ølmage vel? Men ja jeg kan ikke vite hva alle liker. Noen liker jo bedre bamsemenn også.

Personlighet trumfer alt!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Til og med tilbakestående kan ha en fin, trent kropp. For meg teller en manns personlighet, intelligens, humor osv. mye mer enn kroppsfasong. Men jeg tenner ikke på direkte fete menn.

Tilbakestående bryr seg ikke så mye om kropp og utseendet tror jeg? Ihvertfall ikke de jeg har møtt på, men ja sikkert noen som bryr seg.

 

Personlighet trumfer alt!

Sant, men likevel er det bra med en trent kropp. Både for utseendet og helse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt jeg er så veldig kjekk. Jeg er fornøyd og det er de jeg har møtt også. Har fortsatt muskler og er godt trent. Det som er det viktigste for damene vel? 

 

Ikke nødvendigvis. Mange dvaske, overvektige og dårlig trente kvinner føler seg truet av en veltrent mann. I deres desilliusjonerte virkelighetsoppfatning overbeviser de seg selv om at de foretrekker dvaske, overvektige slabbedasker av noen mannfolk med flere fettceller enn hjerneceller. Bare en liten heads up.

Endret av MinnisMus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nysgjerrig på cowboylotte. hun gjør meg lesbisk :-)

 

Jeg er også litt nysgjerrig på Cowboylotte. Min teori er at hun enten er ei helt A4-dame med 9-4 jobb, familie, hund og rimelig bil som kjeder seg og liker å trolle litt, eller så er hun ei skikkelig pen og ordentlig dame som liker å leve ut sin indre white trash dame på nett.

Jeg tror mange er litt motsatt av seg selv her inne, at de lever ut sider de ellers undertrykker. Eller bare lever ut sider som ikke kommer så tydelig frem i virkeligheten. F.eks. er kanskje sjenerte mennesker ganske skravlete og tøffe i trynet på forumet. Det er lett å ta på seg en maske på KåGe :)

 

I tillegg til Cowboylotte er jeg blant annet evig nysgjerrig på vidunderdama Womenwomen, Gothminister (om han har sånn langt metal-hår), Maleficenta, Wubwub (han er en underlig skrue) og Kraula. Kraula er kul og jeg ler enda av tanken på hennes andre Ebayshoppende personlighet fylle-Kraula :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Ikke nødvendigvis. Mange dvaske, overvektige og dårlig trente kvinner føler seg truet av en veltrent mann. I deres desilliusjonerte virkelighetsoppfatning overbeviser de seg selv om de foretrekker dvaske, overvektige slabbedasker av noen mannfolk med flere fettceller enn hjerneceller. Bare en liten heads up.

Hahaha! Jeg hadde bare tatt den overvektige kvinnen med å trent jeg. Alltid moro når man er to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

NAM! Da er du deilig!

Takk. ;) Jeg er en pen kvinne. Det innrømmer jeg. Synes Ethan i Lost er ganske interessant jeg. Ser ikke ut som alle andre, liker særpreg.

 

 

Nei, mistroisk. Får Millavibber.

Anonymous poster hash: ca096...6f1

 

Du tror jeg er Milla? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Captain Hook, on 25 Sept 2015 - 17:02, said:

Ja han.

Fetteren til Tom Cruise jo :)Anonymous poster hash: efcf5...afb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Takk. ;) Jeg er en pen kvinne. Det innrømmer jeg. Synes Ethan i Lost er ganske interessant jeg. Ser ikke ut som alle andre, liker særpreg.

Sant. Ja pen, det kan jeg tenke meg du er :)

 

Fetteren til Tom Cruise jo :)Anonymous poster hash: efcf5...afb

Stilig. Det visste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Citronella, bra at noen faktisk innrømmer at de er pene. F*** janteloven ;)

Takk! :) Jeg er fornøyd med meg selv, og ser jo at jeg er pen. Det gjør meg hverken til et bedre eller dårligere menneske enn andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...