Gå til innhold

Hvem er du mest nygjerrig på her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

Jeg kunne tenke meg å fått et innblikk i livet og kroppen til Stjerner og planeter. Jeg tror hun er et villdyr uten sidestykke. Jeg har også lest noen av svarene hennes og hun fremstår som reflektert og intellektuell. Jeg innbiller meg at hun er min drømmedame.

mann 40

Anonymous poster hash: 815e3...6b1

Hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt circle jerk dette her, men. Jeg er mest fascinert av Catherine88 (eller hvordan det skrives). Den type humor og holdninger hun har vitner om en over gjennomsnittlig høy intelligens. Hun er sannsynligvis en ganske interessant og behagelig person å være venn med (jeg er kvinne, så du kan ikke forvente noen runder i senga, dessverre)



Anonymous poster hash: d2de5...424
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt circle jerk dette her, men. Jeg er mest fascinert av Catherine88 (eller hvordan det skrives). Den type humor og holdninger hun har vitner om en over gjennomsnittlig høy intelligens. Hun er sannsynligvis en ganske interessant og behagelig person å være venn med (jeg er kvinne, så du kan ikke forvente noen runder i senga, dessverre)

Anonymous poster hash: d2de5...424

 

 

Det er hun :)

Mann 42 virker som en interessant fyr.

Anonymous poster hash: 51c3b...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aller mest nysgjerrig på "Anonym Bruker". Det skulle vært gøy å vite hvem som skjuler seg bak all dritten som blir servert anonymt. 

PS: Jeg vet at det er mer enn én person. :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig nysgjerrig på Citronella og Katten! Har veldig tydelie bilder i hodet av hvordan de ser ut og lurer på om det stemmer!

Skriv gjerne også hvordan du tror de ser ut/er privat?

Anonymous poster hash: 5f640...93c

 

Ingen som har svart på dette jo!! Det hadde vært artig å lese :fnise:

Anonymous poster hash: efcf5...afb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy, mørkblond, grå/grønne øyne (de var blå før :( ), var mer muskuløs tidligere men jobber meg tilbake, skjegg, varierer mellom skinhead og sleik. Kler meg casual preppy. I følge Kisskissbangbang har jeg absolutt maskuline trekk, dype mørke øyne, fyldige lepper - så begynte hun å greie ut om tunga mi, så jeg tror vi må kalle henne inhabil.

 

Hvordan går det an?

Anonymous poster hash: efcf5...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er hun :)

 

Anonymous poster hash: 51c3b...01f

 

Har du møtt henne?

Anonymous poster hash: b78c9...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du møtt henne?

Anonymous poster hash: b78c9...be6

 

Spør fordi jeg trodde hun faktisk ikke hadde møtt noen på KG.

Anonymous poster hash: b78c9...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør fordi jeg trodde hun faktisk ikke hadde møtt noen på KG. Anonymous poster hash: b78c9...be6

Hvorfor ikke? Har du spurt om å møte henne?

Anonymous poster hash: 98cc0...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er humoren i kommentaren din da?

Anonymous poster hash: 46d56...57b

At du ikke syntes det var morsomt er jo helt ålreit, men tror du han i fullt alvor skriver det der, uten et glimt i øyet? Det var jo bare fjas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spør fordi jeg trodde hun faktisk ikke hadde møtt noen på KG.

Anonymous poster hash: b78c9...be6

 

 

Jeg møtte henne på vgs ;)

Anonymous poster hash: 51c3b...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg møtte henne på vgs ;)

Anonymous poster hash: 51c3b...01f

 

Ah, misunner deg litt. Cathrine88 er en jeg leser nesten alle innleggene til og ofte har tenkt jeg skulle vært venninne med.

Anonymous poster hash: b78c9...be6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt circle jerk dette her, men. Jeg er mest fascinert av Catherine88 (eller hvordan det skrives). Den type humor og holdninger hun har vitner om en over gjennomsnittlig høy intelligens. Hun er sannsynligvis en ganske interessant og behagelig person å være venn med (jeg er kvinne, så du kan ikke forvente noen runder i senga, dessverre)

Anonymous poster hash: d2de5...424

Melder meg frivillig til sexdate med Cathrine88 :nigo:

Og jeg er ikke egentlig biseksuell i noen stor grad heller.

Dama er jo supermorsom!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke syntes det var morsomt er jo helt ålreit, men tror du han i fullt alvor skriver det der, uten et glimt i øyet? Det var jo bare fjas. :)

 

Stemte inntrykket ditt av han da? :)

Anonymous poster hash: 46d56...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte inntrykket ditt av han da? :)

Anonymous poster hash: 46d56...57b

Tenker du på inntrykket fra KG? I så fall: Jeg tålte ham ikke da han herja her inne. Hvis du ser i tråden han ba om å bli sletta, var jeg en av dem som applauderte det :ler:

Jeg ble VELDIG overraska da han fortalte hvem han var. Kjæresten min ok Katten er veldig ulike. :)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker du på inntrykket fra KG? I så fall: Jeg tålte ham ikke da han herja her inne. Hvis du ser i tråden han ba om å bli sletta, var jeg en av dem som applauderte det :ler:

Jeg ble VELDIG overraska da han fortalte hvem han var. Kjæresten min ok Katten er veldig ulike. :)

 

Ja jeg tenkte på inntrykket fra KG :) Da er det vel ikke så rart at jeg trodde han skrev det i fullt alvor? ;)

Anonymous poster hash: 46d56...57b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte på inntrykket fra KG :) Da er det vel ikke så rart at jeg trodde han skrev det i fullt alvor? ;)

Anonymous poster hash: 46d56...57b

Tja, jeg syntes han var en sjølgod dott, ikke en klein gris uten sosiale antenner :ler:

Men jeg ser poenget ditt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg syntes han var en sjølgod dott, ikke en klein gris uten sosiale antenner :ler:

Men jeg ser poenget ditt!

så dere møttes via kg? kult :)

Anonymous poster hash: 385d2...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere møttes via kg? kult :)

Anonymous poster hash: 385d2...c2f

Nei. Jeg fikk ikke vite at han var Katten før vi hadde kjent hverandre en stund. :) Vi hadde vært på KG samtidig, og jeg syntes han var en dust her inne, så jeg ble veldig overraska da jeg fant ut av det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...