Gå til innhold

Betatt av bussmannen.......

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjipt, men synes du skal være stolt over at du tok initiativet!

Anonymous poster hash: 6c0f3...455

Jeg får vel være det, bare god trening dette her heheh 😄

Men vi pratet lenge da, det var veldig hyggelig, bare søren at han skal være så fin og ha det glimtet i øyet 😏

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får vel være det, bare god trening dette her heheh

Men vi pratet lenge da, det var veldig hyggelig, bare søren at han skal være så fin og ha det glimtet i øyet

Du gjorde det veldig mange ikke tør!! Imponerende :)

Hvor gammel er du TS?

Anonymous poster hash: 8fa8a...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde det veldig mange ikke tør!! Imponerende :)

Hvor gammel er du TS?

Anonymous poster hash: 8fa8a...f4e

Takk hehe  :Hehe: 

Jeg er 28 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Kan du ikke prøve å stille han et spørsmål neste gang du ser han og dere kanskje er alene? Spør han været, klokka eller når bussen kommer. 

Spørsmål er en fin måte å starte en samtale eller få noen til å legge ekstra merke til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke prøve å stille han et spørsmål neste gang du ser han og dere kanskje er alene? Spør han været, klokka eller når bussen kommer. 

Spørsmål er en fin måte å starte en samtale eller få noen til å legge ekstra merke til deg

Vi har allerede hatt en laaaang prat vi :danse: men han er dessverre gift   :grine: 

:rolleyes: 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussmannen..... Hvor skal jeg begynne...?

Vi tar samme buss på morgenen til jobb/skole og samme buss fra samme stopp hjem igjen. Han bor lenger bort fra meg vet jeg, siden han er på bussen når jeg kommer på..

La merke til han ganske raskt, syntes han var så fin og pen å se på, og han er ikke 100% typen jeg tenner på! Hver dag ser jeg han og ser PÅ han når jeg kommer på bussen.. Jeg har lagt merke til at han ser på meg også

En av dagene bestemte jeg meg for å se på han et lite sekund før vi gikk av bussen, og jeg fikk totalt hjertebank da han så meg rett i pupillene! den følelsen hadde jeg ikke hatt på flere år og ble helt i surr i tankene resten av dagen!

For litt over en uke siden følte jeg meg så dum når det automatisk kom et smil fra meg, og fikk ingen smil tilbake! Så jeg trodde kanskje at han synes jeg var frampå og prøvde å la være å titte på han de kommende dagene.

Så noen få dager senere, la jeg merke til han på busstoppen, bussen kom men det la ikke han merke til der han glodde på sin telefon. Jeg satte meg "rett foran" han på bussen og han la fort merke til meg og spratt opp fra setet på holdeplassen. Han så på meg da han kom på bussen og rett før han satte seg.. Hjertebanken var ikke der men nervøsisten er der, og jeg kjenner meg helt varm når han er "litt for nærme"

Men for et par dager siden ble jeg litt forvirret... Jeg ankom bussen om morgenen.. Tittet på han og han tittet på meg med et smil! "Men var det fordi han nettopp hadde sett noe morsomt på mobilen sin?" tenkte jeg

Jeg har en god aning om hva jobben hans er. Jeg har sett at han ser på samme serie som meg der han titter på den på sin telefon..

Problemet er at jeg ikke skjønner hvor gammel han er?!? Er han 30, eller 40 liksom??? Og problemet er ikke alderen hans, det er hvor ung jeg ser ut som 28 åring! Har ikke møtt på en eneste person som ikke tror at jeg er mer enn 20 år gammel, så tenker som så at han tror han er for gammel for meg? siden han ikke har sagt noen ting hele denne måneden vi har tatt samme buss..

Jeg har begynt å føle meg bittelitt som stalker siden jeg kan velge å ta en tidligere buss etter skoletid, men venter gjerne den ekstra timen for å ta samme buss som han helt sykt egentlig, jeg har aldri følt det slik eller gjort slikt før!

Og sånn til info... Det har nettopp blitt slutt mellom barnefar og meg, vi skal skilles og han bor i utlandet.. Han var ikke bra for verken meg eller datteren vår på 2.. Ekstremt umoden i hodet!

Så jeg lurer litt på om ikke det bare er hjertet mitt som leter etter en voksen mann, både klesstil og mentalt? Er jeg litt blind nå, siden jeg var ulykkelig i over 3 år?

Huff dette ble langt.. Ville bare få ting ut av systemet!!

Hilsen betatte-meg... *drømmesegbort*

Javel ja. Here we go again.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=499521&page=1#entry8220240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Vi har allerede hatt en laaaang prat vi :danse: men han er dessverre gift   :grine: 

ts

Ja unnskyld, så det ikke før etter at jeg hadde kommentert. Syns du var utrolig modig, hadde aldri turt no sånt! Trist å høre han er gift da, men det finnes flere fisk i havet vettu :b

Lykke til med kjærligheten haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja unnskyld, så det ikke før etter at jeg hadde kommentert. Syns du var utrolig modig, hadde aldri turt no sånt! Trist å høre han er gift da, men det finnes flere fisk i havet vettu :b

Lykke til med kjærligheten haha

Jo takk, hehe 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Søren altså! Så at endelig hadde det kommet en oppdatering her, og så var det bare for at eventyret var over  :fnise:

Du er modig da, som tok initiativ! Da vet du i alle fall at du har prøvd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren altså! Så at endelig hadde det kommet en oppdatering her, og så var det bare for at eventyret var over :fnise:

Du er modig da, som tok initiativ! Da vet du i alle fall at du har prøvd!

Også blir jeg kanskje litt modigere til neste gang 😎 hehe

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:

Begynnelsen på den romantiske filmen tok brått litt slutt, da han er gift dette fant jeg ut etter å ha videre pratet med han nylig hehehe ☺

Dette var trist! Som sagt av Anonym, du skal være stolt som tok initiativet. Kanskje dere kan bli venner om det ikke gjør det vanskelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Franke Ann

ts

Trenger absolutt ikke være noen hindring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger absolutt ikke være noen hindring!

Tjaaa.. Det værste er vel egentlig at jeg forsatt er betatt av han (uten å bli hans elsker side han er gift), for vi sitter nemlig ofte sammen og prater og ler! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...