Gå til innhold

Betatt av bussmannen.......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste også busemannen. Lurte på om du var betatt av ja..

Heldigvis ikke noen buser! 😄

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare den ene som blir tatt om morgenen, og på ettermiddagen går det flere men han har alltid bare tatt den ene..... Inntil i dag...

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Vel, kanskje han tok en annen buss fordi han skulle et annet sted etter jobb i dag? Kanskje han skulle besøke foreldre, en kamerat eller andre?

Anonymous poster hash: f75f4...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje han tok en annen buss fordi han skulle et annet sted etter jobb i dag? Kanskje han skulle besøke foreldre, en kamerat eller andre?

Anonymous poster hash: f75f4...873

Den går jo så og si samme retning da 😕 men er sikkert bare litt overhysterisk jeg nå hehe

Ts

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småhysterisk stalker? Hvis jeg hadde vært ham så tror jeg at jeg hadde vært hysterisk.

Anonymous poster hash: ab59e...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småhysterisk stalker? Hvis jeg hadde vært ham så tror jeg at jeg hadde vært hysterisk.

Anonymous poster hash: ab59e...fea

Godt du ikke er han da 😒

Er det egentlig rart at man blir litt småhysterisk i hodet, når man ikke har vært betatt av noen på mange år?

Man har da lov å være betatt av noen.

Party pooper er du.

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å være betatt av noen men ikke overanalyser situasjoner. Du kunne fint ha satt deg på den bussen uten at han ville stusset på det. Tror nok han stusset mer når du stod igjen som en redd hare på stoppet når han vet at du skal samme vei, hvis han så deg der.
Syns at du skal fortsette blikk kontakten et par ganger til også snakke til han! :) Lykke til :)



Anonymous poster hash: 5ab05...08f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lov å være betatt av noen men ikke overanalyser situasjoner. Du kunne fint ha satt deg på den bussen uten at han ville stusset på det. Tror nok han stusset mer når du stod igjen som en redd hare på stoppet når han vet at du skal samme vei, hvis han så deg der.

Syns at du skal fortsette blikk kontakten et par ganger til også snakke til han! :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: 5ab05...08f

 

Ts her

Njaaa... jeg har tatt samme buss som han en god stund nå, så den ene dagen han tok den andre bussen som han vanligvis ikke tar, så ville det sett veldig rart ut som jeg hoppet på den jeg også - den ENE dagen  :plystre: 

Men i går da jeg gikk av bussen, SÅ han på meg!  :rolleyes:  Han satte seg også rett bak meg, så jeg kjente bena hans av og til i ryggen min... Vanligvis er jo det super irriterende  :fnise: 

Han tittet også bakover rett på meg da vi ventet på banen, sånn i halvannet sekund  :rolleyes: 

Jeg føler det må gå et par uker til før jeg evt sier noe til han, jeg klarer ikke helt å manne meg opp ennå, og jeg føler jeg vil være litt sikker på at han faktisk "liker" meg :rodme:

Anonymous poster hash: 27a79...28f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

åå så spennende! :D hold oss oppdatert :D 

Anonymous poster hash: b05ce...d4c

 

:Nikke:  :skravle:

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere går av og på på samme stoppet, så er det jo en mulighet for å få snakket sammen. Jeg tror du må bare smile til han flere ganger. Hvis han da responderer, så vil det nok gjenta seg og kjennes mer naturlig at dere smiler og hilser når dere ses. Og da tror jeg du bare kan overlate til han å snakke til deg på stoppet, hvis ikke du selv har lyst til det.



Anonymous poster hash: 11781...c83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:

I helgen bestemte jeg meg for å øve på å smile til menn jeg fant kjekke, mens jeg gikk gjennom kjøpesenteret. Og ja, jeg smilte til flere og så på dem med sånn "sensuell" blikk hihi 🙊

Så da søndag kveld kom sa jeg til meg aelv at "imorgen, SKAL jeg smile til han!". Følte det ble litt dårlig tid på vei til jobb å smile, så jeg smilte når jeg kom på bussen på vei hjemover, og han smilte tilbake! Så jeg tenkte "da prøver jeg igjen da, når jeg går av" - og jaggu tittet han opp på meg vekk fra telefonen sin og smilte tilbake da også!! 😃

Skal bare fortsette å smile jeg nå, så får vi se hvor det går hen 😏

(Har lagt merke til enda en serie han ser på som jeg også ser, så litt mer til felles) 😆

Anonymous poster hash: 27a79...28f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yey :fnise: søt tråd! Gleder meg til flere oppdateringer!

Anonymous poster hash: b9dea...747

 

Noe av de mest spennende som finst er å "blikkflørte med ukjente sexy damer på offentlige transportmiddel. Når jeg så knuller sambo om kvelden så kniper jeg øynene igjen og fantaserer og fantaserer og .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe av de mest spennende som finst er å "blikkflørte med ukjente sexy damer på offentlige transportmiddel. Når jeg så knuller sambo om kvelden så kniper jeg øynene igjen og fantaserer og fantaserer og .......

That went from 0 to 60 real fast... :vetikke:

 

TS, gøy tråd.. :laugh:  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That went from 0 to 60 real fast... :vetikke:

 

TS, gøy tråd.. :laugh:  :laugh:

Hehe, ja litt fort  :ler: 

Ps: kjenner meg gira hver kveld, og kan nesten ikke vente til morgenen når jeg ser han igjen, men nå er høstferien rett rundt hjørne så da ser jeg han ikke på en uke!!  :sur:  :murvegg:  :overrasket:  :unsure: 

Jeg kommer til å bli helt sånn her:  :sprettoy:

Anonymous poster hash: 27a79...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av de mest spennende som finst er å "blikkflørte med ukjente sexy damer på offentlige transportmiddel. Når jeg så knuller sambo om kvelden så kniper jeg øynene igjen og fantaserer og fantaserer og .......

Okeeey... Takk for opplysningene :vetikke: skjønner ikke helt hva det hadde å gjøre med min kommentar til TS akkurat, men. :P

Anonymous poster hash: b9dea...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert en sjenert fyr, snakk til han si hei, hvordan går det :). Bare snakk - jeg har lagt merke til deg og syns du virker som en hyggelig kar. Hvis han sier det samme om deg ei hyggelig dame, gå rett på sak navnet mitt er det. Er du interissert i å ta en kaffe. Det er gutter sin oppgave men noen ganger tror gutter det er bare tilfeldig- at jenter smiler er vanlig. Men ja han burde visst til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...