Gå til innhold

Betatt av bussmannen.......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Hei, vi må slutte å møtes på denne måten!! Vil du være med og ta en kaffe i dag etter jobb/i morgen ettermiddag kl XX der og der"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er sikkert en sjenert fyr, snakk til han si hei, hvordan går det :). Bare snakk - jeg har lagt merke til deg og syns du virker som en hyggelig kar. Hvis han sier det samme om deg ei hyggelig dame, gå rett på sak navnet mitt er det. Er du interissert i å ta en kaffe. Det er gutter sin oppgave men noen ganger tror gutter det er bare tilfeldig- at jenter smiler er vanlig. Men ja han burde visst til nå.

Men si nå for all del ikke "jeg har lagt merke til det og synes du virker som en hyggelig kar". For om Ts snakker til ham, så vil det i seg selv indikere at hun har lagt merke til ham og synes han virker som en hyggelig kar.

Anonymous poster hash: 3cdee...085

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en plan for å snakke med han, TS! Neste gang, så kommer du smløpende og stresset frem til stasjonen (bare vær sikker på at han er der først da :P ). Så ser du litt forvirret rundt deg og spør han: "..unnskyld?? Har bussen vært kommet enda??" Også sier han kanskje nei, eller nei, da hadde jrg ikke stått her Blah bla bla! Så sier du " hehe, nei, det er sant! Var bare redd jeg hadde mistet den så tenkte ikke helt klart!" Han: "Det kan skje vet du ;)" nå blir det enten super klein stillhet, eller kommer kanskje bussen slik at dere kan gå på, eller så fortsetter dere samtalen, og fremover så kan du si hei når du ser han siden du nå "kjenner" han. Så begynner dere å snakke naturlig etter hvert :)

Eller så kan du ha en flaske med vann eller noe slikt, og snuble over han.

(Eller kan du gjøre som normale folk å starte en samtale med han en dag. :) men det aller viktigste, oppdater i denne tråden :D )

Anonymous poster hash: b9dea...747

Vært kommet...?

Anonymous poster hash: 566f9...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Nei ikke så mye nytt egentlig hehe. Jeg fortsetter å smile så ser jeg an litt når jeg føler det går an å si noe til han :P jeg har noen idéer selv, men problemet er jo mest at han alltid har headphones på hodet, så han er litt "utilgjengelig" 😞 men i dag snakket han masse med sidemannen (tydeligvis en kar han kjenner) og han så på meg når jeg gikk forbi han 😋 men så langt smiler jeg hver morgen/ettermiddag hehe ☺️ får se om han ikke blir myket opp litt erterhvert nå ;)

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært kommet...?

Anonymous poster hash: 566f9...b50

Om du hadde lest kommentaren jeg postet etterpå hadde du sett at jeg rettet opp i det ;)

Anonymous poster hash: b9dea...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAaaaaaaa!!!!  :bolledeig: 

Jeg tok på meg "ballene" og snakket med han!! Jeg så en perfekt åpning på bussen, og selv om det tok meg ca 20 min å gjøre dette så gjorde jeg det!  :danse: 

En perfekt avslutning før høstferien!

Jeg hintet litt om (på en veldig diskré måte) at jeg hadde høstferie til uken, så når han ikke ser meg neste uke så vet han grunnen  :rolleyes: 

Gud så pen stemme han har, og jeg må si jeg følte meg litt tåpelig der jeg smilte fra øre til øre mens jeg snakket hahaha!  :fnise:  men han smilte masse tilbake  :rolleyes: 

Vi snakket ikke så mye, fordi jeg ikke ville virke frampå. Pluss at han egentlig var midt i "jobb-modus" hehe. Men nå HÅPER jeg at han blir å smile og si hei når vi ser hverandre om litt over en uke hehe :sol:

 

TS forresten :P



Anonymous poster hash: 27a79...28f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAaaaaaaa!!!! :bolledeig:

Jeg tok på meg "ballene" og snakket med han!! Jeg så en perfekt åpning på bussen, og selv om det tok meg ca 20 min å gjøre dette så gjorde jeg det! :danse:

En perfekt avslutning før høstferien!

Jeg hintet litt om (på en veldig diskré måte) at jeg hadde høstferie til uken, så når han ikke ser meg neste uke så vet han grunnen :rolleyes:

Gud så pen stemme han har, og jeg må si jeg følte meg litt tåpelig der jeg smilte fra øre til øre mens jeg snakket hahaha! :fnise: men han smilte masse tilbake :rolleyes:

Vi snakket ikke så mye, fordi jeg ikke ville virke frampå. Pluss at han egentlig var midt i "jobb-modus" hehe. Men nå HÅPER jeg at han blir å smile og si hei når vi ser hverandre om litt over en uke hehe :sol:

TS forresten :P

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Woho gratulerer :D Hva svarte han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

JAAAAaaaaaaa!!!!  :bolledeig: 

Jeg tok på meg "ballene" og snakket med han!! Jeg så en perfekt åpning på bussen, og selv om det tok meg ca 20 min å gjøre dette så gjorde jeg det!  :danse: 

En perfekt avslutning før høstferien!

Jeg hintet litt om (på en veldig diskré måte) at jeg hadde høstferie til uken, så når han ikke ser meg neste uke så vet han grunnen  :rolleyes: 

Gud så pen stemme han har, og jeg må si jeg følte meg litt tåpelig der jeg smilte fra øre til øre mens jeg snakket hahaha!  :fnise:  men han smilte masse tilbake  :rolleyes: 

Vi snakket ikke så mye, fordi jeg ikke ville virke frampå. Pluss at han egentlig var midt i "jobb-modus" hehe. Men nå HÅPER jeg at han blir å smile og si hei når vi ser hverandre om litt over en uke hehe :sol:

 

TS forresten :P

Anonymous poster hash: 27a79...28f

 

Håper det blir date etter høstferien! ;) Du må fortsette å holde oss oppdatert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir date etter høstferien! ;) Du må fortsette å holde oss oppdatert! :D

Det håper jeg også  :Nikke: 

TS forresten begge innleggene

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da du snakket til han? :)

Han smilte og var veldig hyggelig tilbake, snakket om seriene vi følger med på :P

 

ts

Anonymous poster hash: 27a79...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAaaaaaaa!!!!  :bolledeig: Jeg tok på meg "ballene" og snakket med han!! Jeg så en perfekt åpning på bussen, og selv om det tok meg ca 20 min å gjøre dette så gjorde jeg det!  :danse: En perfekt avslutning før høstferien!Jeg hintet litt om (på en veldig diskré måte) at jeg hadde høstferie til uken, så når han ikke ser meg neste uke så vet han grunnen  :rolleyes: Gud så pen stemme han har, og jeg må si jeg følte meg litt tåpelig der jeg smilte fra øre til øre mens jeg snakket hahaha!  :fnise:  men han smilte masse tilbake  :rolleyes: Vi snakket ikke så mye, fordi jeg ikke ville virke frampå. Pluss at han egentlig var midt i "jobb-modus" hehe. Men nå HÅPER jeg at han blir å smile og si hei når vi ser hverandre om litt over en uke hehe :sol: TS forresten :PAnonymous poster hash: 27a79...28f

Yeeeey :D blir så glad hver gang det er oppdateringer i denne tråden! Så koselig ^^

Anonymous poster hash: b9dea...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han smilte og var veldig hyggelig tilbake, snakket om seriene vi følger med på :P ts Anonymous poster hash: 27a79...28f

Så bra :) lykke til videre! Hold oss oppdatert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

JAAAAaaaaaaa!!!!  :bolledeig: 

Jeg tok på meg "ballene" og snakket med han!! 

 

 

 

Leste "tok meg på ballene"  :fnise:

Anonymous poster hash: b4fa2...1af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt varm inni meg av å lese dette! Gratulerer så mye TS! Dette er som begynnelsen på en romantisk bok eller film.  :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ble helt varm inni meg av å lese dette! Gratulerer så mye TS! Dette er som begynnelsen på en romantisk bok eller film. :rodmer:

Ts her:

Begynnelsen på den romantiske filmen tok brått litt slutt, da han er gift 😆 dette fant jeg ut etter å ha videre pratet med han nylig hehehe ☺️

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:

Begynnelsen på den romantiske filmen tok brått litt slutt, da han er gift dette fant jeg ut etter å ha videre pratet med han nylig hehehe ☺

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Kjipt, men synes du skal være stolt over at du tok initiativet!

Anonymous poster hash: 6c0f3...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...