Gå til innhold

Hvorfor er FrP-velgerne så dumme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er helt forferdelig og jeg føler med dem FrP-velgerne. Hvordan er det mulig å være en voksen dame eller mann og fortsatt ikke kunne argumentere. Dette tyder på mangel på utdanning og jeg skal utdype hvorfor.

Høyere utdanning fører automatisk til å øke evnen til drøfte og tenke før man skriver noe, og dette er noe de mangler.

Ta meg selv som eksempel. Jeg studerer matematikk og får for eksempel en oppgave der jeg må drøfte om en uendelig rekke konverterer eller ikke. Med andre ord må jeg tenke, evaluere og dobbelsjekke før jeg gir et endelig svar.

Jeg tror FrP-velgerne i forumet hadde sluttet med argumenter som " SV og AP ønsker sharia til Norge" og "de prøver å utslette Norge" , om de brukte deres fritid til å lese om hva de andre partiene virkelig mener, og om de tok høyere utdanning.

Argumentene er litt ironisk med tanke på at AP var med på å bygge landet, men glem nå det. Er dere enig eller uenige under jeg skrev?

Anonymous poster hash: 0658c...3f8

Jeg har over 130 i IQ, har mastergrad og stemmer frp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Frp er et parti for folk flest, de er ustrukturerte, sier hva de mener, og er i liten grad programmerte til å lese høyt fra et partiprogram som er vedtatt i fellesskap.

 

Derfor høres mye av det som kommer fra Frp kan høres dumt ut, like dumt som når vanlige folk snakker sammen. Fordi Frp er for vanlige folk. Frp har ikke pamper som sensurerer og parfymerer det virkelige budskapet.

 

Så, dette skjønte du ikke ts, kanskje du ikke er så smart du heller?

 

Anonymous poster hash: 4869e...53c

 

He he he det er jo derfor man synes Frp velgere er dumme.....de tror at folk flest som de liker å kalle det er dem selv forde de prater enkelt og er litt enkle, mens I virkeligheten er de et høyre part bare litt mer høyre enn høyre selv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 131 i iq og stemmer FRP.

Anonymous poster hash: 939d5...9a5

Men så tjener du kanskje godt og er et priviligert medlem av samfunnet, da er det ikke dumt å stemme Frp, bare egoistisk....

Alle jeg vet om som uttalt stemmer Frp er trygdet, da tenker jeg mitt I hvertfall, jaha du stemmer for at du selv skal få ingenting liksom....jeg tror de tror de skal få mer av Frp og at de er regnet med I "folk flest" he he he verden vil bedras ja...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er komisk at over 50% av brukerne har over 130 iq

Jeg har det svart på hvitt. Tok en formell test hos en studieveileder.

Jeg skjønner ikke hva som er sp artig med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt forferdelig og jeg føler med dem FrP-velgerne. Hvordan er det mulig å være en voksen dame eller mann og fortsatt ikke kunne argumentere. Dette tyder på mangel på utdanning og jeg skal utdype hvorfor.

Høyere utdanning fører automatisk til å øke evnen til drøfte og tenke før man skriver noe, og dette er noe de mangler.

Ta meg selv som eksempel. Jeg studerer matematikk og får for eksempel en oppgave der jeg må drøfte om en uendelig rekke konverterer eller ikke. Med andre ord må jeg tenke, evaluere og dobbelsjekke før jeg gir et endelig svar.

Jeg tror FrP-velgerne i forumet hadde sluttet med argumenter som " SV og AP ønsker sharia til Norge" og "de prøver å utslette Norge" , om de brukte deres fritid til å lese om hva de andre partiene virkelig mener, og om de tok høyere utdanning.

Argumentene er litt ironisk med tanke på at AP var med på å bygge landet, men glem nå det. Er dere enig eller uenige under jeg skrev?

Anonymous poster hash: 0658c...3f8

 

Jøss. Trudde at det var det norske folket jeg. Dumme meg. Så var det arbeiderpartiet som gjorde det mens de andre stod å så på. takk til TS

Anonymous poster hash: 8658a...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja dette gjelder ikke alle. Jeg havnet i en diskusjon med noen personer jeg regner som veldig oppegående og jeg ble overrasket når de sa de stemte FrP. Til fordel for mange andre FrP velgere jeg har vært borte i så kunne disse virkelig argumentere for meningene sine, så at alle FrP-velgere er dumme kjøper jeg ikke.

 

Jeg kan godt respektere meningene til mennesker som ikke er enige med meg, men jeg kan ikke respektere folk som ikke kan argumentere for hvorfor de mener som de gjør. 

 

Vi er nok mange som stemmer FRP i skjul. Offentlig så er vi Høyre.

SD i Sverige har ca 20% av stemmene, men lykke til med å finne en foran kamera. Samme sak.

 

Men vi er smarte nok til å ikke si det høyt. Grunnen ser du i denne tråden. 40 år med nedrakking, mobbing, utfrysing og latterligjøring fra de etablerte myndigheter, komplett lærerstand ved alle skoler og journalister. Dagbladet innrømmet det i en leder at de hadde jobbet hardt for å nedkjempe FRP de siste 35 år bl.a så det er ikke noe innbilning eller offerrolle. Det er realiteter. Tidligere var det slik at ble man lenket til FRP så kunne man glemme off. stillinger i dep. universitet osv. Alle visste at slike omgikk man ikke, og de ansetter veit instinktivt at det kan få konsekvenser for dem og ansette en FRP`er. Derav pariakste.

 

Man kan lovprise Stalin, Pol Pot, Enhver Hoxa, Moa og kommunistene på Cuba. Fornekte Gulag og dødsmarkene. Og alikevel på foreleserstillinger på universitetet. Men skriv 1 leserinnlegg offentlig som gir FRP rett og du kan glemme det.

 

 

Egentlig så er det utrolig godt gjort at en uglesett parikaste , aktiv motarbeidet av den 4 statsmakt og hatet av alle på våre utdanningsinstitusjoner i det hele tatt er kommet i regjering.

 

Det må bety at de har noen poenger.

 

Anonymous poster hash: 8658a...ae2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det svart på hvitt. Tok en formell test hos en studieveileder.

Jeg skjønner ikke hva som er sp artig med det.

Det som er artig med det er vel at det virker som det gjerne ikke stemmer :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, om man prioriterer "sitt eget" (dvs. sin egen etnisitet og nasjonalitet) foran andre er det nettopp det man er. Det er ikke gitt at det er noe galt i det, men la oss kalle en spade for en spade.

Rasisme betegner oppfatninger eller holdninger om at mennesker kan deles inn i forskjellige raser og at disse kan rangeres etter verd

Anonymous poster hash: 65db3...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med FrP, men jeg synes at man i det minste skal høre på argumentene til folk med andre partipreferanser. Man kan ikke kalle dem dumme før de har vist at de er dumme, i det aller minste. Fordi jeg har møtt smarte folk med gode begrunnelser for å stemme mange ulike partier, er jeg selv utrolig vinglete når det gjelder hvilket parti jeg foretrekker, dessverre.

 

Men jeg har et spørsmål som andre også har tatt opp her i tråden. Hvorfor stemmer trygdede på FrP? Jeg leste om en trygdet dame i avisen som stemte FrP og som ble veldig skuffet da de kuttet i stønaden hennes. Aldri skulle hun stemme FrP mer, sa hun. Hun kan jo ikke ha skjønt hvor alle skattelettelsene måtte tas fra, men henne om det. Jeg kjente også en mann på trygd som var ihuga FrP-er, men jeg så ikke hva dette partiet hadde å tilby hans gruppe av befolkningen. Er det sånn at resten av politikken appellerer såpass mye at de bare svelger dette, eller vet de rett og slett ikke at FrP ikke er på "lag" med folk på trygd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

artigsjokk, on 24 Sept 2015 - 19:28, said:

Jeg er ikke enig med FrP, men jeg synes at man i det minste skal høre på argumentene til folk med andre partipreferanser. Man kan ikke kalle dem dumme før de har vist at de er dumme, i det aller minste. Fordi jeg har møtt smarte folk med gode begrunnelser for å stemme mange ulike partier, er jeg selv utrolig vinglete når det gjelder hvilket parti jeg foretrekker, dessverre.

 

Men jeg har et spørsmål som andre også har tatt opp her i tråden. Hvorfor stemmer trygdede på FrP? Jeg leste om en trygdet dame i avisen som stemte FrP og som ble veldig skuffet da de kuttet i stønaden hennes. Aldri skulle hun stemme FrP mer, sa hun. Hun kan jo ikke ha skjønt hvor alle skattelettelsene måtte tas fra, men henne om det. Jeg kjente også en mann på trygd som var ihuga FrP-er, men jeg så ikke hva dette partiet hadde å tilby hans gruppe av befolkningen. Er det sånn at resten av politikken appellerer såpass mye at de bare svelger dette, eller vet de rett og slett ikke at FrP ikke er på "lag" med folk på trygd?

 

FrP er jo kraftig imot å ta imot horder av asylsøkere og migranter til Norge, når disse utlendingene bare blir gående på forskjellige trygdeordninger og stønader fra staten uten å gjøre ett ærlig dagsverk for resten av livet. Selv etniske nordmenn som faktisk er syke og trenger økonomisk støtte fra NAV, skjønner at når det kommer hauger av utlendinger som også krever sitt av penger fra myndighetene - så må det kuttes ett eller annet sted. Nettopp derfor  stemmer noen av dem på FrP, fordi dem håper at FrP skal stanse strømmen av asylsøkere - slik at den økonomiske støtten blir værende slik den var før....

Anonymous poster hash: fedf0...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle innleggene i tråden.

Men tror likevel det er viktig å huske på at det er de som roper høyst som blir hørt, lagt merke til og på mange måter overdøver de andre. Både på godt og vondt. Dette gjelder nok til en viss grad her også, og som jeg pleier å "trøste meg med".

Er selv uenig i svært mye av Frps politikk, men i min hjemkommune har vi feks flinke og sosialt kompetente politikere med tilhørighet til Frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med FrP, men jeg synes at man i det minste skal høre på argumentene til folk med andre partipreferanser. Man kan ikke kalle dem dumme før de har vist at de er dumme, i det aller minste. Fordi jeg har møtt smarte folk med gode begrunnelser for å stemme mange ulike partier, er jeg selv utrolig vinglete når det gjelder hvilket parti jeg foretrekker, dessverre.

 

Men jeg har et spørsmål som andre også har tatt opp her i tråden. Hvorfor stemmer trygdede på FrP? Jeg leste om en trygdet dame i avisen som stemte FrP og som ble veldig skuffet da de kuttet i stønaden hennes. Aldri skulle hun stemme FrP mer, sa hun. Hun kan jo ikke ha skjønt hvor alle skattelettelsene måtte tas fra, men henne om det. Jeg kjente også en mann på trygd som var ihuga FrP-er, men jeg så ikke hva dette partiet hadde å tilby hans gruppe av befolkningen. Er det sånn at resten av politikken appellerer såpass mye at de bare svelger dette, eller vet de rett og slett ikke at FrP ikke er på "lag" med folk på trygd?

 

Jeg stemmer blått og er ikke på trygd. Er godt velstående heldigvis.

 

De trygdede stemmer på FrP KUN pga de er mest truet av innvandrere som tar jobben de kunne ha klart. 

 

Det er jo så enkelt å forstå det. Dessuten så er TS dum. Jeg lurer på hvorfor SV-velgere er så dumme? 

Endret av maskineple
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er alltid FRP'ere eller "liberalistene" som poster kleine politiske bilder på Facebook som avslører total mangel på noe mellom ørene.

Anonymous poster hash: 8e41e...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt forferdelig og jeg føler med dem FrP-velgerne. Hvordan er det mulig å være en voksen dame eller mann og fortsatt ikke kunne argumentere. Dette tyder på mangel på utdanning og jeg skal utdype hvorfor.

Høyere utdanning fører automatisk til å øke evnen til drøfte og tenke før man skriver noe, og dette er noe de mangler.

Ta meg selv som eksempel. Jeg studerer matematikk og får for eksempel en oppgave der jeg må drøfte om en uendelig rekke konverterer eller ikke. Med andre ord må jeg tenke, evaluere og dobbelsjekke før jeg gir et endelig svar.

Jeg tror FrP-velgerne i forumet hadde sluttet med argumenter som " SV og AP ønsker sharia til Norge" og "de prøver å utslette Norge" , om de brukte deres fritid til å lese om hva de andre partiene virkelig mener, og om de tok høyere utdanning.

Argumentene er litt ironisk med tanke på at AP var med på å bygge landet, men glem nå det. Er dere enig eller uenige under jeg skrev?

Anonymous poster hash: 0658c...3f8

 

Altså, hahah hva fader. Bare ved å se på overskriften din så tror jeg ikke du har noe særlig stor evne til å drøfte du og argumentere du heller. Det holder bare ikke mål. Uff.. Haha, herregud, jeg kan ikke stoppe av le av deg TS. Og ja, du har studert matte og fysikk, men da kan jeg si deg det at det ikke er noe fasit svar i politikken, slik du sikkert er vant med i matte og fysikk.

 

Jeg er ikke noen FrP-velger, men jeg har vett nok til å forstå at folk har forskjellige politiske meninger og det har aldri hatt noe med IQ å gjøre. 

Anonymous poster hash: f02a6...9ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...