Gå til innhold

Hvorfor er FrP-velgerne så dumme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, ingenting galt i det. Våre nye landsmenn hadde ikke tatt oss imot om situasjonen var omvendt.

Anonymous poster hash: dafe4...85d

 

Det har du sikkert rett i, men det betyr jo bare at de også er rasister. Two wrongs, etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida. Har bodd i Oslo i mange år. Skårer høyt på tester, og har egentlig mer enn nok utdanning. Jeg har også mange utenlandske venner. FrP-velgere er ikke en homogen masse av dumme bygdetroll. Det er mange forskjellige folk. Men hvis det får dere til å føle dere bedre, og mer opphøyet av å kalle oss dumme, så må du nå bare stå på.

Anonymous poster hash: 1ba8b...b30

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror at det rett og slett er mye bygdetroll som stemmer FrP. Kan godt være utdannet, men den bygderasismen og fremmedfrykten henger igjen, kanskje fordi de har hengt for mye med besteforeldrene sine (som mest sannsynlig hvertfall er rasister), kanskje fordi man er litt inni sin egen boble når man bor på bygda.

Kanskje man rett og slett bare mangler empati, eller bare er ekstremt egoistiske. Men en ting er hvertfall helt sikkert, om man hører på Siv Jensen eller Per Sandberg og tenker for seg selv "Wow, dette høres fornuftig ut!" så er man ikke helt god.

Anonymous poster hash: a1f79...f8d

 

Bygdetroll stemmer desverre senterpartiet.. :fnise:

Anonymous poster hash: 7ba21...834

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Kan du begrunne hva paranoian og naiviteten består i?

Anonymous poster hash: 1ba8b...b30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av dem er ikke dumme. Men det virker som ganske mange av dem er paranoide og kanskje litt naive,

 

Ja, kombinert med litt uvitende og litt emosjonelle. Ærlig talt, jeg merker det jo selv. Følelsene jeg får av å lese om flyktningestrømmer til Norge er ikke positive, ei eller de jeg får av mengden muslimer som befinner seg i Oslo for tida. Jeg blir redd for at dette vil ha en negativ innvirkning på mitt liv. Det krever faktisk en liten innsats å overkjøre følelsene med rasjonaliteten, og faktisk ta innover seg av på tross av migrasjon har vi mindre kriminalitet og arbeidsledighet enn vi noen gang har hatt, og bedre kjøpekraft og levestandard.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Okapi og Archbishop: Kan dere opplyse oss uvitende, emosjonelle, paranoide og naive FrP-velgere?

Anonymous poster hash: 1ba8b...b30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Okapi og Archbishop: Kan dere opplyse oss uvitende, emosjonelle, paranoide og naive FrP-velgere?

Anonymous poster hash: 1ba8b...b30

Jeg gjorde det nettopp. Denne fremmedfrykten som Tybring-Gjedde & co. nærer oppunder har få reelle negative konsekvenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det nettopp. Denne fremmedfrykten som Tybring-Gjedde & co. nærer oppunder har få reelle negative konsekvenser.

 

Det er vel heller følelser rødgrønne velgere stemmer med, istedefor logikk.

Anonymous poster hash: 1c5ad...82a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har batchelorutdanning og målt IQ på 138. Har du vurdert tanken på at du isåfall er like dum som du mener FRP velgere er? Du skjærer jo alle over en kam.

Anonymous poster hash: 1c5ad...82a

"Batchelor", "FRP velgere"... "IQ på 138", ja det skal du ha meg til å tro det du!  :fnise:

Anonymous poster hash: eba4b...7b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Batchelor", "FRP velgere"... "IQ på 138", ja det skal du ha meg til å tro det du!  :fnise:

 

Anonymous poster hash: eba4b...7b6

(Men at du stemmer FrP tviler jeg ikke et sekund på! ;) )

Anonymous poster hash: eba4b...7b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_The Archbishop

 

Det er vel heller følelser rødgrønne velgere stemmer med, istedefor logikk.

Anonymous poster hash: 1c5ad...82a

 

 

FrP å logikk er vel noe som aldri har passet sammen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, denne tråden er barnslig: Du er dum. Nei, du er dummere. Neheei! Jeg melder meg ut av den, først som sist.

Anonymous poster hash: 1ba8b...b30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Frp sin taktikk går ut på å piske opp stemningen, og det er mange som (tenker i svart-hvitt) går fem på. Det kreves vel litt analytiske evner å tenke i nyanser. Historiekunnskapene er også tydelig fraværende hos mange av frepperne.

 

Jeg er enig med mye av det i Hi, særlig det siste. Det er litt pinlig å lese at Frp-velgere (eller lignende) bruker argumenter som deres politikk ikke har vært med på å bygge opp. Ja, til og med ikke ønsker å bevare på sikt.

Anonymous poster hash: 4a527...a7a

 

Du er inne på noe sentralt her: de argumenterer med at f.eks. innvandrere voldtar kvinner og ikke har respekt for dem osv. også skryter Frp av hvor likestilt Norge er og at innvandrere vil true dette; men de vil jo at kvinner skal gå tilbake til kjøkkenbenken fordi det er deres "naturlige" plass, fordi likestilling liksom skal "skje av seg selv". Nett-trollene er jo også hardbarkede Frpere, og påstår at innvandrere voldtar kvinner i landet - men hva er det de selv sier til kvinner som ytrer seg, spesielt i mediene - jo de sier at de vil voldta dem osv. Så Frp bør frykte dem selv.

Anonymous poster hash: 3f64d...30f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg foretrekker å bli undertrykt av en mannsjåvinistisk FrP-velger, framfor alternativet.

Anonymous poster hash: 1ba8b...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har batchelorutdanning og målt IQ på 138. Har du vurdert tanken på at du isåfall er like dum som du mener FRP velgere er? Du skjærer jo alle over en kam.

Anonymous poster hash: 1c5ad...82a

Jeg hadde ikke klart å studere matematikk og fysikk ved NTNU hvis jeg var dum. Jeg hadde i hvertfall ikke gått ut med over 5,5 o snitt heller. Alt tyder på at jeg ikke er like dum som FrP-velgerne. Jeg kjøper ikke at du har en så høy IQ, dessverre.

Anonymous poster hash: 0658c...3f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...