Gå til innhold

N85 med julibaby


N85

Anbefalte innlegg

Oi, her gikk det fort. Gratulerer!!!!

Takk:) Ja, det er nesten så jeg ikke tror det selv. Var sikker på at jeg kom til å måtte vente et halvår igjen.. Blir helt rørt over hvor heldig jeg var denne gangen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Greit nok at du blir rørt, men jeg også blir rørt! Tror ikke jeg har godt av å lese på graviditetsforumet. Men gratulerer! Krysser alle fingre, tær og andre ting for at spiren sitter. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

IMG_20151110_061039.thumb.jpg.805c7b4876

Jaaaa! Gratulerer :strix: (gravidtårene presser på :fnise: )

Yes! Yes! Yes! Så herlig ;)

Nå må du hive deg med i termintråden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du blir rørt, men jeg også blir rørt! Tror ikke jeg har godt av å lese på graviditetsforumet. Men gratulerer! Krysser alle fingre, tær og andre ting for at spiren sitter. :blomst:

Takk :) og jeg blir rørt av at du bli rørt, hehe:P

Gratulerer så mye! Helt fantastisk! :hoppendeglad:

Fantastisk, ja, helt enig:rodmer: Tusen takk :)

Jaaaa! Gratulerer :strix: (gravidtårene presser på :fnise: )

Yes! Yes! Yes! Så herlig ;)

Nå må du hive deg med i termintråden!!

Takk! Vi er jo nesten helt på likt :P Jeg hadde vel EL et par dager etter deg. Håper det går godt for oss begge og at vi kan følge hverandre de neste 8 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 5+0:strix: (selv om jeg egentlig er 4+5 hvis man regner ut fra EL)

Merker ikke så mye til graviditeten. Har litt hovne pupper bare, og føler meg kanskje litt uggen, men ikke så veldig. Dessverre så sliter jeg mye med at jeg er veldig redd for at det skal gå galt igjen :( Føler at den neste uken blir avgjørende, for i alle graviditetene mine har spottingen begynt senest i løpet av 5+X.

Men krysser fingrene, og prøver å slappe av, spise sunt og være snill med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) Vi var i samme termingruppe tror jeg når du var gravid i Januar, krysser fingre å tær for at lille spiren sitter hos dere nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse alt jeg har for deg og spiren - nå må den jo sitte! 

Takk, Idja :) Ja, denne gangen må den sitte tenker jeg også. Får bare prøve å roe meg litt, det er ikke særlig jeg får gjort fra eller til likevel.. Men skulle ønske jeg kunne våkne opp i morgen og være 12 uker på vei!

Gratulerer så mye :) Vi var i samme termingruppe tror jeg når du var gravid i Januar, krysser fingre å tær for at lille spiren sitter hos dere nå :) 

Takk :) og gratulerer til deg med smått! Rakk aldri å være med i termingruppe i januar. Begynte spottingen 5+0 på selveste julaften i fjor :( Men nå er jeg 5+1 uten spotting så langt, og har dermed klart meg lenger enn to av mine tidligere graviditeter, så håper det er et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 i dag:biggrin: og uten noe antydning til spotting, som er ny rekord med god margin for meg.

Har ikke så mange symptomer, men har litt ømme pupper, litt uvel fra tid til annen og stikninger i livmorområdet. Nytt symptom denne uka har vært halsbrann. Skulle ønske jeg kunne få litt flere/sterkere symptomer, så kunne jeg følt meg litt "tryggere"..

Skal til fastlegen på tirsdag og til UL mandag om ei uke når jeg er 7+1.

Er dessverre engstelig og føler jeg går rundt på eggeskall og holder pusten. Men so far so good, og jeg er roligere nå enn jeg var for ei uke siden, har trossalt nådd en milepæl ved å komme til uke 6 uten spotting. Men håper UL om ei ukes tid kan roe meg ned litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 6 uker I dag! HURRA! :strix: Det går nok bra :) kommer jeg over morgendagen så er jeg kommet lenger enn før jeg og ;)  Jeg er faktisk veldig rolig denne gangen og tror ikke jeg skal ha TUL før uke 12 :) Da får jeg henvisning til gyn :) Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 6 uker I dag! HURRA! :strix: Det går nok bra :) kommer jeg over morgendagen så er jeg kommet lenger enn før jeg og ;)  Jeg er faktisk veldig rolig denne gangen og tror ikke jeg skal ha TUL før uke 12 :) Da får jeg henvisning til gyn :) Krysser fingrene for deg!

Og 6+1 i dag :) Du er heldig som er så rolig! Gleder meg veeldig til å få tatt UL om ei uke sånn at jeg vet litt mer.. Ei uke går fort får vi håpe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler ihvertfall det går kjempefort! Og føler meg veldig gravid med trøtthet, kvalme og mooodswings!!!! Blir jo veeldig spennende med ul da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 i dag, og ingen tegn til blod:) Så det er jo rekord over alle rekorder! Kanskje har jeg kommet over kneika denne gangen? Men har ikke noe særlig symptomer da. Og de få jeg har er veldig av og på (ømme pupper f.eks.). Men det kan jo være jeg er heldig med få/ingen gravidplager.. Har lovet meg selv å prøve å ikke være bekymra så lenge jeg ikke ser blod.

Men i morra skal jeg på UL, så da får jeg fasiten på hvordan det har gått så langt i hvert fall. Veldig, veldig, veldig spent! Hvis det går bra skal jeg kjøpe meg garn til babyteppe. Det er jo fremdeles veldig tidlig, men jeg må prøve å kose meg litt også, og ikke bare være bekymra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

UL i dag viste 122 hjerteslag per minutt :hjerte: 

Men størrelsesmessig ble jeg målt til 6+4 som er to dager bak det jeg egentlig skal være basert på EL.. Målt fra plommesekken siden bildet var så utydelig at man ikke fikk målt embryolengde. Har googla i flere timer nå og lest både triste historier og gladhistorier, men oppsummert ser det ut til at +/- 5 dager er innafor. Men jeg hadde så klart følt meg bedre hvis størrelsen var på gjennomsnittet.

Gynekologen jeg var hos mente også det var innafor og at det kunne skyldes både normalvariasjon og sen implantasjon. Men de kan jo ikke gi noen lovnader selvfølgelig. Har avtalt å komme inn på ny UL om 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i dag viste 122 hjerteslag per minutt :hjerte: 

Men størrelsesmessig ble jeg målt til 6+4 som er to dager bak det jeg egentlig skal være basert på EL.. Målt fra plommesekken siden bildet var så utydelig at man ikke fikk målt embryolengde. Har googla i flere timer nå og lest både triste historier og gladhistorier, men oppsummert ser det ut til at +/- 5 dager er innafor. Men jeg hadde så klart følt meg bedre hvis størrelsen var på gjennomsnittet.

Gynekologen jeg var hos mente også det var innafor og at det kunne skyldes både normalvariasjon og sen implantasjon. Men de kan jo ikke gi noen lovnader selvfølgelig. Har avtalt å komme inn på ny UL om 14 dager.

Men kan det ikke også være at EL kan ha vært senere enn antatt? Med EL-tester vil jo testene gi et slingringsmonn på noen dager ifht EL, eller har du tempet også? Alt er nok som det skal! Men kjempefint at du får komme på ny UL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg temper også, så tror EL-datoen min er ganske riktig, men en dags slingringsmonn kan det nok være. Temping er jo ingen eksakt vitenskap det heller.. Men hjertet slår :) så enn så lenge er det liv. nå bare krysser jeg fingrene for at dette går riktig vei de neste ukene. Så nå er det mere venting i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...