Gå til innhold

Er Aune Sand utsatt for en trangsynt borgerlig konspirasjon?


Valar Morghulis

Anbefalte innlegg

Nenenenei! Bare vær glad du ikke må ha på deg trusa di som lue du, drikk opp!

 

Dette intervjuet er jo ett fantastisk stykke humor. Sand leverer fra topp til tå inkludert frakt og medbrakt. Det er totalt gjennomført.

 

Jeg er veldig glad for at media slipper dem til. De er så virkelighetsfjerne at det er vanskelig å tro de ikke lever ett liv i evig ironi og at deres siste ord før de dør vil bli "Kødda!"

 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Vi skal være glad for at han ikke stilte b a r e i det plagget, selv om det hadde forbauset meg mindre enn der plagget satt i intervjuet. Hans idè var vel ikke større enn romstering i truse-skuffen etter ett plagg som matchet ponchoen. Det hadde vært like strålende om han ikke fant noe der og måtte i BH-skuffen til Marianne, dog ved ettertanke, det er mulig han var der først men ikke fant en match.

Jeg kunne ikke dy meg og så klippet før også, Aune leser sex-bok i busken

Det betalte seg!

"Ett av de morsomste og deiligste samleiene jeg har hatt noen gang, helt på slutten, akkurat i det begge kommer, så kommer det ett 17. mai orkester som øver utenfor og spiller opp akkurat som å feire orgasmen"

Ja, det blir ikke bedre enn når Nordby Skolekorps tramper forbi 14. mai og spiller opp Gammel Jegermarsj for deg og din jordbær-mus.

Heretter skal jeg se ALT som kommer ut av kjeften på Aune :skratte:

Haha,fantastisk!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aune Sand er en eksentrisk type, og det er noe veldig unorsk ved han, (se også: Ari Behn). Han driter i om media liker han, og kjører sin egen stil. Noe av dette gjør han selvsagt fordi han vet at han får oppmerksomhet. Husk alt bråket rundt "Dis". Han forsvarte filmen, og vant mye sympati nettopp på dette. Ingen vil vel hevde at filmen er god, men den har sin underholdningsverdi, nettopp på grunn av Aune Sand. Jeg har ikke lest den nye boken hans, men uansett hvor dårlig den måtte være, så er den sikkert morsom på sitt vis. Og det er jo noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...