Gå til innhold

Er Aune Sand utsatt for en trangsynt borgerlig konspirasjon?


Valar Morghulis

Anbefalte innlegg

På VG VGTV intervjues Aune Sand sammen med VG sin litterære anmelder Sindre Hovdenakk om terningkastet 1 for hans bok "Jordbærmus"

 

MADS VGTV

 

Anmeldelsen

 

Er han en misforstått kunstner som vurderes feilaktig som ensidig forfatter istedet for kunstnerisk forfatter?

Og er jeg en del av dette trangsynte borgerlige miljøet som må se intervjuet to ganger fordi jeg første gang har vanskelig for å fokusere på samtalen grunnet Sands valg om å sette hodeplagget sitt på ett høyere kroppslig sted enn det opprinnelig er produsert for?

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Aune Sand er sjef!

Anonymous poster hash: ca53a...2a7

 

Nå var det vel ikke det jeg spurte om, og jeg tror ikke han engang har vært en ansatt. :fnise:

Noen kommentar til det faktiske spørsmålet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matronella

Han er morsom, merkelig og ikke redd for å være seg sjæl.. men utover det så syns jeg ikke det er noen kvalitet over det han presenterer som kunsten sin. Man kan like mennesket, men trenger ikke like kunsten til vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er morsom, merkelig og ikke redd for å være seg sjæl..

Det har du helt rett i og det skal han ha. Han er grensesprengende i alt hvem han er, gjør og *kremt* har på seg.

Jeg så Dis to ganger, så han fikk valuta for pengene sine fra meg der.

Jeg blir ikke å kjøpe/låne Jordbærmus dog.

Etter å ha lest anmeldelsen, og her ligger vel muligens mitt borgerlige trangsyn, så oppfatter jeg den så sammenfattet at jeg føler at jeg har lest bokens kjerne og ikke behøver å ta den lengre enn det.

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bade i jordbærmus", "en flora av ord" … nei, jeg tror ikke på noen konspirasjon. Aune får ta de terningkastene han får uten å syte.

 

Hodeplagget er nå én ting, det som virkelig gjør meg svimmel, er alle klovnestrekene til Marianne Aulie. De er jo overalt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må gi ett Kudos til Mads som holder dette intervjuet på en så profesjonell måte. Jeg er tydeligvs ikke journalist-materiale for jeg hadde liggi på bakken og spist gress til mavemusklene ikke orket mer og jeg måtte få astmaspray for å få puste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok kun Aune Sand selv og Marianne Aulie som tror det de driver med er kunst. Om han virkelig tror på det han selv sier da.. Spesielt morsomme er de heller ikke selv om de er en spøk i kunstmiljøet.

Litt komisk dog at han snakker så mye om det borgerlige, denne gjengen oser jo av "borgerlige" utskeielser og selvhøytidelighet.

Og nå er jeg en smule kvalm bare av å ha vurdert denne håpløse gjengen :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konspirasjonen er i så fall at noen vil ha oss til å tro at det han driver med er kunst. Realiteten er at han rett og slett ikke er særlig flink til noe. Utover å få pressen til å skrive om ham.....

Anonymous poster hash: d1b1c...4f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konspirasjonen er i så fall at noen vil ha oss til å tro at det han driver med er kunst. Realiteten er at han rett og slett ikke er særlig flink til noe. Utover å få pressen til å skrive om ham.....Anonymous poster hash: d1b1c...4f0

Jeg blir litt trist hvis han får folk til å tro det faktisk. Klart media skriver om han og rumpe-Marianne, de er jo innholdsløse tabloide figurer personifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt komisk dog at han snakker så mye om det borgerlige, denne gjengen oser jo av "borgerlige" utskeielser og selvhøytidelighet.

Spot on! Du har fortjent litt mus-serende vin for den! :vin:

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spot on! Du har fortjent litt muse-musserende vin for den! :vin:

Men jeg vil ha jordbærspumanten min uten gnagere..

:kristin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konspirasjonen er i så fall at noen vil ha oss til å tro at det han driver med er kunst. Realiteten er at han rett og slett ikke er særlig flink til noe. Utover å få pressen til å skrive om ham.....

Anonymous poster hash: d1b1c...4f0

 

 Dette!. Jeg kunne ikke ha skrevet det bedre selv.

 Jeg fatter ikke hvorfor nettavisene gidder å skrive om ham....

Anonymous poster hash: 73172...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg vil ha jordbærspumanten min uten gnagere..

:kristin:

Nenenenei! Bare vær glad du ikke må ha på deg trusa di som lue du, drikk opp!

 

Dette intervjuet er jo ett fantastisk stykke humor. Sand leverer fra topp til tå inkludert frakt og medbrakt. Det er totalt gjennomført.

 

Jeg er veldig glad for at media slipper dem til. De er så virkelighetsfjerne at det er vanskelig å tro de ikke lever ett liv i evig ironi og at deres siste ord før de dør vil bli "Kødda!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På VG VGTV intervjues Aune Sand sammen med VG sin litterære anmelder Sindre Hovdenakk om terningkastet 1 for hans bok "Jordbærmus"

 

MADS VGTV

 

Anmeldelsen

 

Er han en misforstått kunstner som vurderes feilaktig som ensidig forfatter istedet for kunstnerisk forfatter?

Og er jeg en del av dette trangsynte borgerlige miljøet som må se intervjuet to ganger fordi jeg første gang har vanskelig for å fokusere på samtalen grunnet Sands valg om å sette hodeplagget sitt på ett høyere kroppslig sted enn det opprinnelig er produsert for?

Jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg.

Mhm, jeg ser den. Jeg forestiller meg  Aune Sand som responderer, med en viftende hånd som omfavner en blå kopp hvis innhold bruser, trusa flagrende i vinden og ett ensamble av sirkus-medarbeidere som smyger seg silkemykt rundt hans kropp;

 

Den verste synd overfor våre medskapninger er ikke å hate dem, men å være likegyldige overfor dem, det er umenneskelighetens essens din småborgerlige, rosesniffende kulturellt uvitende konspirasjonsteoretiker.

Skål!

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den verste synd overfor våre medskapninger er ikke å hate dem, men å være likegyldige overfor dem, det er umenneskelighetens essens din småborgerlige, rosesniffende kulturellt uvitende konspirasjonsteoretiker.

Skål!

Ja, jeg tror det nok det å bli ignorert hadde plaget Aune Sand uendelig mye mer enn elendige anmeldelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

På VG VGTV intervjues Aune Sand sammen med VG sin litterære anmelder Sindre Hovdenakk om terningkastet 1 for hans bok "Jordbærmus"

MADS VGTV

Anmeldelsen

Er han en misforstått kunstner som vurderes feilaktig som ensidig forfatter istedet for kunstnerisk forfatter?

Og er jeg en del av dette trangsynte borgerlige miljøet som må se intervjuet to ganger fordi jeg første gang har vanskelig for å fokusere på samtalen grunnet Sands valg om å sette hodeplagget sitt på ett høyere kroppslig sted enn det opprinnelig er produsert for?

De fleste store kunstnere blir både kritisert og også tidvis trakassert i tiden de virker.

Men jeg aner ikke om Aune Sand hører til den kategorien:-)

At han er kunstNERISK er det jo liten tvil om,han har sine prosjekter som både provoserer og iblant opprører,og det er jo litt av kunstens oppgave.

Jeg simpelthen elsker den fyren,han er så eksentrisk og åpen at han er et av de få norske som skiller seg ut!

Takk for linkene:-D

Og ja,det hodeplagget var litt forstyrrende,men han hadde vel sin idé her også:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg må gi ett Kudos til Mads som holder dette intervjuet på en så profesjonell måte. Jeg er tydeligvs ikke journalist-materiale for jeg hadde liggi på bakken og spist gress til mavemusklene ikke orket mer og jeg måtte få astmaspray for å få puste.

Artig kommentar,men ikke enig.

Jeg hadde storkost meg(uten å gå i knefall:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja,det hodeplagget var litt forstyrrende,men han hadde vel sin idé her også:-D

Vi skal være glad for at han ikke stilte b a r e i det plagget, selv om det hadde forbauset meg mindre enn der plagget satt i intervjuet. Hans idè var vel ikke større enn romstering i truse-skuffen etter ett plagg som matchet ponchoen. Det hadde vært like strålende om han ikke fant noe der og måtte i BH-skuffen til Marianne, dog ved ettertanke, det er mulig han var der først men ikke fant en match.

Jeg kunne ikke dy meg og så klippet før også, Aune leser sex-bok i busken

Det betalte seg!

"Ett av de morsomste og deiligste samleiene jeg har hatt noen gang, helt på slutten, akkurat i det begge kommer, så kommer det ett 17. mai orkester som øver utenfor og spiller opp akkurat som å feire orgasmen"

Ja, det blir ikke bedre enn når Nordby Skolekorps tramper forbi 14. mai og spiller opp Gammel Jegermarsj for deg og din jordbær-mus.

Heretter skal jeg se ALT som kommer ut av kjeften på Aune :skratte:

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...