Gå til innhold

Hva er din hverdagsluksus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg legger litt ekstra penger i vin. Det er jo ikke snakk om å drikke seg full lenger, så da legger jeg litt ekstra kroner i kvalitet.

Jeg gjør det samme med klær, dvs unner meg litt ekstra fine ting når jeg først kjøper noe.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går hver 3 uke for å fikse brynene og ta brasiliansk voksing.

Unner meg også en massasje i blandt :-)

Skrevet

Regner med at mange her har en hektisk hverdag med barn som krever sitt, jobb, hus etc. Men hva er din lille hverdagsluksus som du unner deg enten ofte eller innimellom?

Jeg kan starte med meg selv: Jeg kjøper meg ofte en kaffe latte på vei til jobb. Kjører dessverre ikke forbi noen fancy kaffebarer, så 7-11 får duge (de har ganske god kaffe på den lokale sjappa her). I tillegg unner jeg meg å få stelt tå-neglene mine innimellom. Får lagt fransk shellac. Deilig å føle at føttene er velstelt iallefall!

Anonymous poster hash: c1e86...cf1

Synes synd på alle som ikke har kaffebarer helt i nærheten!!!

Anonymous poster hash: 6f2ea...190

Skrevet

Unner meg selv et par timer på sofaen, KG og god sjokolade!

Skrevet

Å ha min kjære ved min side.

Skrevet

God kaffe, lange dusjer med ansiktsskrubb og hårkur når mannen er hjemme, og frisørtime annenhver mnd  :hjerte:

Skrevet

Har investert i sengetøy i lin og skifter på sengen mye oftere enn strengt tatt nødvendig (2 - 3 ganger i uken) bare for å kunne nyte følelsen av å legge seg nydusjet i nyvasket, superbehagelig sengetøy.

Er ikke lin hardt mot kroppen?

Skrevet

Netflix.no, kaffe, sjokolade og strikketøy.

Det er skikkelig avslappende for meg, men når jeg så det skrevet ned ble det plutselig litt kjerringaktig.

Godt at jeg ikke er alene om det..  :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Biotherm sitron bodylotin og sitron dusjsåpe fra Biotherm eller Loccitane.

Kafebesøk med ferskpresset appelsinjuice eller caffe latte og tunfiskbaguett

Restaurantbesøk: indisk mat, italiensk pizza eller tacoplatter og oreokake med is på Egon

Sjokolade: firkløver, melkesjokolade, troika, lakrissnøre eller Guylian Seashell

Møvenpick sjokoladeis

Is fra Paradis

Sove lenge

Endret av himmeloghav
Skrevet

Lager god hjemmelaget middag hver dag med hjelp fra kjæresten, lyset blir dempet og vi gjør hver vår ting. For ekstra luksus, så har vi begge kjøpt inn en M hver som vi sitter å spiser av mens vi holder på med ett eller annet. 

Da får jeg hvilepuls og føler meg lykkelig. 

Skrevet

Å ha fine servietter hver dag, fremfor kjøkkenrull :)

Anonymous poster hash: 20a98...44b

• Liker 2
Skrevet

- å få sovve 1 time ekstra hver lørdag

- snus

En ting til skal jeg klare å presse inn, og det er bøker. Guuud jeg elsker å lese bøker!

Anonymous poster hash: e7092...8ae

Skrevet

Er ikke lin hardt mot kroppen?

Jeg forstår at du spør for hvis man lufttørker f.eks. en linklut så minner den jo mest av alt om et stykke papp når man tar den ned fra snoren. Sengetøyet blir ikke slik, men hvis det tørkes ute så er det litt stivt akkurat når man tar det ned fra snoren. Før man har fått det på sengen, er imidlertid denne stivheten borte. Og tørkes det i trommel blir det supermykt.

Lin har også den egenskapen at det trekker til seg og holder mye bedre på fuktighet enn bomull og det føles derfor mye mer luftig enn bomull selv når det er varmt.

Beklager avsporingen! ;)

Skrevet

Dyre kaffebønner til hverdagskaffen, åh det er så deilig.

• Liker 3
Skrevet

Te.

Late morgener.

Pyjamas-søndager.

Sjokolade.

Friske blomster.

Nyvasket sengetøy. (Strengt tatt nødvendig pga allergi, men det gir en deilig luksusfølelse.)

Bøker.

Skrevet

En lang og god morgen hvor jeg kan sløve i senga med en kopp kaffe og se på God morgen Norge, før den hektiske dagen begynner. 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Prøver at vi skal få gått på teater en gang i måneden, utover det så er det veldig lite luksus. Det er action fra morgen til kveld og et lite kaos her. Jeg skulle ønske jeg hadde råd til frisøren i blant, det hadde vært deilig :)

Endret av Steve Rogers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...