Gå til innhold

Hva er din hverdagsluksus?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg savner også veldig treningstid i hverdagen. Før vi fikk barn, trente jeg før jobb om morgenen, men nå føler jeg meg alltid sliten. Desstuen blir det senere kvelder, fordi tiden etter kl 21 er den eneste tiden vi har som par sammen alene. Å komme seg ut å løpe før barna våkner har vært en idee jeg har fantasert om lenge, men jeg sliter litt med å iverksette. Det frister alltid mer å sove litt til... Anonymous poster hash: 0dc56...7a9

Hadde vanen fra før jeg ble gravid så nå som baby er ute så ble kroppen selv klar igjen for det. Er skikkelig A menneske jeg da :P

Våkner ofte 05.00-05.30 av meg selv. Skulle jeg ha lyst å sove litt lenger så tar jeg en kjapp løpetur klokka 21.30-22.00 :) Av og til blir det både morgen og kveld: er veldig løpeglad jeg da. Er både avstressende og vekker meg bedre opp enn kaffe på morgenen og får meg til sove som en baby på kvelden :)

Endret av Runforit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har investert i sengetøy i lin og skifter på sengen mye oftere enn strengt tatt nødvendig (2 - 3 ganger i uken) bare for å kunne nyte følelsen av å legge seg nydusjet i nyvasket, superbehagelig sengetøy.

• Liker 1
Skrevet

Løper 2-3 ganger i uka. Deilig alenetid som renser hode og kropp for stress :-)

Unner meg også en øl i ny og ne.

Skrevet

Unner meg byens beste chailatte noen ganger, helt fantastisk  :biggrin: namnam!

Skrevet

Min "hverdagsluksus" må være korøvelsen jeg er på en gang i uka.

Det passer aldri spesielt godt, og jeg tenker ofte at Æsj, i dag orker jeg ikke/har ikke tid/må gjøre noe annet. Men når jeg først har kommet meg av gårde er det deilig med to timers egotid :)

Skrevet

Iskaffe, skolebrød, pannekaker, deilig hjemmelaget saus. Har intoleranser for egg, melk og gluten, så alt som inneholder dette er mine guilty pleasures ;)

Skrevet

Nespresso og boblebad (har utendørs jacuzzi).

Anonymous poster hash: aec12...46f
Skrevet (endret)

Vin og god mat med mannen en kveld i uka, samt frisørtime en gang i måneden :)

Endret av Dorey
Skrevet

Potteplanter og friske blomster, dusjsåper og kremer som lukter deilig, frisørbesøk, sminke, kafebesøk, klær i fine farger.

Jeg bor alene og jobber ikke, så jeg har tid i massevis. Hverdagsluksus handler mest om å ta vare på meg selv så jeg ikke forfaller helt og synker inn i depresjon.

• Liker 1
Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet

Det er nok egenpleie, bruker mer penger på sminke/voksing og generelt utseenderelaterte ting enn før jeg fikk barn. Ser ingen forskjell, men.

Tror det er fordi jeg kompenserer at jeg ikke får trent som før og unge/jobb/hverdag og ekstremt lite søvn gjør at man føler seg ekstra vrak :P

• Liker 1
Skrevet

Mine hverdagsluksuser er:

-Deilig hudpleieprodukter.

-Bøker, ingenting slår en god bok på kvelden!

-Katten, jeg slapper fullstendig av når katten ligger opp på meg.

-God mat, jeg elsker god mat midt i uken og får helgefølelse.

• Liker 4
Skrevet

Rolige morgenstunder helgedagene. Alene i sofaen med nettsurfing, kaffe og mørk sjokolade.

Før alle de andre våkner.

Anonymous poster hash: 5e5f9...e49
  • Liker 1
Skrevet

Har jeg alenekveld en helg koser jeg meg med røyk, kaffe og baileys eller så mye jeg vil av en vin. Ser på serier, filmer eller synger av full hals til sanger:)

På hverdager slapper jeg av med en god bok eller serie og broderer julebilder.

Anonymous poster hash: 1f52b...7f7

Skrevet

Et bedre måltid og vin sammen med verdens beste mann både ute og hjemme :) 

Skrevet

Vipper, god hudpleie, frisør en gang i mnd (da tar jeg også bryn) :)

Anonymous poster hash: ed8ad...9d8

Skrevet

Hasj.

Anonymous poster hash: ad99c...00a
  • Liker 1
Skrevet

Kasmir hair extensions :)

Anonymous poster hash: 2c676...5d8

Skrevet

Blomster. Gjør underverker for en stue full av Lego ;)

Ellers går jeg til frisøren annenhver måned, leser, trener og lager god mat.

Men min aller største egoluksus er helgeturer utenlands. Jeg får til én slik helgetur med venner i året, og det er helt fantastisk.

Skrevet

Jeg unner meg selv å lese vg på do.

Anonymous poster hash: 7c29d...e35

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...