Gå til innhold

Hva er din hverdagsluksus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med at mange her har en hektisk hverdag med barn som krever sitt, jobb, hus etc. Men hva er din lille hverdagsluksus som du unner deg enten ofte eller innimellom?

Jeg kan starte med meg selv: Jeg kjøper meg ofte en kaffe latte på vei til jobb. Kjører dessverre ikke forbi noen fancy kaffebarer, så 7-11 får duge (de har ganske god kaffe på den lokale sjappa her). I tillegg unner jeg meg å få stelt tå-neglene mine innimellom. Får lagt fransk shellac. Deilig å føle at føttene er velstelt iallefall!

Anonymous poster hash: c1e86...cf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min "quilty pleasure" er shellac på hendene hos salong ca en gang i mnd. Veldig greit å ha pene negler som ikke fliser seg eller knekker, og så tenker jeg litt sånn at det er så sjeldent jeg rekker en frisørtime, så da kan jeg bruke litt ekstra på negler.. ;) 

Anonymous poster hash: 0de9e...270
  • Liker 1
Skrevet

Django Reinhardt på anlegget, te i koppen, samt ett stykke god konfekt ♥

• Liker 2
Skrevet

Rødvin og litt sjokolade.

Anonymous poster hash: 90419...046

Skrevet

Vin 😊. Vi planlegger barn til våren, så nyter alkoholen nå....

Anonymous poster hash: 76054...dfe

• Liker 1
Skrevet

Tapper i badekaret, låser døra, har oppi en god badeolje eller badebomber fra Lush, tenner talglys, glass rødvin på badekarkanten og ei god bok.

Da senkes skuldrene og jeg får hvilepuls tvert. 

• Liker 5
Skrevet

Bestiller meg pizza fra nær restauranten. Altså ikke noe Egon, Peppes eller noe møkk som det. 

Skrevet (endret)

Setter på vipper. Veldig dyr og jålete vane, men synes det er såå fint!

Ellers er det at jeg stikker av og til og kjøper meg frokost ute som jeg nyter med ei avis før jobb.

Endret av miaw
Skrevet

Vipper her også. Så dødsdigg å ligge der en time uten telefon eller noen som kan avbryte og så fresh man føler seg etterpå. Ellers er netflix og en kopp te i ro og fred også topp.

Skrevet

Går hver 3 uke og fikser brynene. Er tullete opptatt av øyenbryn😂

Ellers går det i ansiktsmaske, hårkur og et glass rødvin på badet i ny og ne :)

Anonymous poster hash: b3c27...33f

Skrevet

Hasj og øl

Anonymous poster hash: e26a3...2ea
  • Liker 9
Gjest Gjest_flabbycat
Skrevet

Å legge seg nydusjet i nyvasket sengetøy  :hjerte:

• Liker 7
Skrevet

Får vippene fikset på dagspa. Utrolig hvor mye vippene har å si for ansiktet.

Har også mobil og nettbett fri tid hver kveld, sammen med samboeren. Deilig å kunne fokusere på hverandre når lillegutt har sovnet.

Skrevet

Å stå opp før mann og baby og ta en joggetur, ta en laaaang dusj, hårkur og nyte frokost og kaffe uten forstyrrelser :)

Skrevet

Netflix.no, kaffe, sjokolade og strikketøy.

Det er skikkelig avslappende for meg, men når jeg så det skrevet ned ble det plutselig litt kjerringaktig.

• Liker 6
Skrevet

Å stå opp før mann og baby og ta en joggetur, ta en laaaang dusj, hårkur og nyte frokost og kaffe uten forstyrrelser :)

Jeg savner også veldig treningstid i hverdagen. Før vi fikk barn, trente jeg før jobb om morgenen, men nå føler jeg meg alltid sliten. Desstuen blir det senere kvelder, fordi tiden etter kl 21 er den eneste tiden vi har som par sammen alene. 

Å komme seg ut å løpe før barna våkner har vært en idee jeg har fantasert om lenge, men jeg sliter litt med å iverksette. Det frister alltid mer å sove litt til...

Anonymous poster hash: 0dc56...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...