loffen Skrevet 15. april 2016 #681 Del Skrevet 15. april 2016 18 minutter siden, idapita skrev: Den følelsen når du må krype til korset å trykke på "glemt passord" og ta i bruk kontoen din igjen etter 4 år (?!)for å gå inn her og for å fortelle dere at kopieringa av Steinihavet ar nådd distriktsavisa i Troms. Nordlys.no. Dog en pluss-sak så kan ikke lese den. Men allikevel. Bør være en tankevekker for den\de som velger å kopiere andres verk. Håper også dette går videre til nettavisen da de ofte publiserer saker fra denne avisen blant annet. Heia Nordlys! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapita Skrevet 16. april 2016 #682 Del Skrevet 16. april 2016 og jeg undrer meg over denne nye lovendringen som ble vedtatt nettopp i straffeloven som gikk mot særreaksjoner mot gjentagende kriminell\krenkende\plagsom adferd gjaldt den kun ved strafferetslig utilregnelighet eller også ved tilregnelighet? Dette ble blant annet dratt fram som et ledd for å gi politiet flere muligheter for å kunne stoppe da særlig "trusemannen" som i stor grad har en krenkende og plagsom adferd.... Tenker i grove trekk så kan lovendringen i teorien gi muligheter for stopp av plagsom adferd (plagiat) over lengre tid. Men dere må ta meg med en liten (les; stor) klype salt da jeg egentlig bare sitter å resonnerer litt for meg selv siden jeg har oppdaget at dette er et like stort problem idag som for 4-6 år siden da jeg sist var aktiv leser av blogger og forum. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 16. april 2016 #683 Del Skrevet 16. april 2016 7 timer siden, idapita skrev: Den følelsen når du må krype til korset å trykke på "glemt passord" og ta i bruk kontoen din igjen etter 4 år (?!)for å gå inn her og for å fortelle dere at kopieringa av Steinihavet ar nådd distriktsavisa i Troms. Nordlys.no. Dog en pluss-sak så kan ikke lese den. Men allikevel. Bør være en tankevekker for den\de som velger å kopiere andres verk. Håper også dette går videre til nettavisen da de ofte publiserer saker fra denne avisen blant annet. 👍👍👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. april 2016 #684 Del Skrevet 16. april 2016 Den 13.4.2016 at 18.15, stikkontakt skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. april 2016 #685 Del Skrevet 16. april 2016 9 timer siden, idapita skrev: Den følelsen når du må krype til korset å trykke på "glemt passord" og ta i bruk kontoen din igjen etter 4 år (?!)for å gå inn her og for å fortelle dere at kopieringa av Steinihavet ar nådd distriktsavisa i Troms. Nordlys.no. Dog en pluss-sak så kan ikke lese den. Men allikevel. Bør være en tankevekker for den\de som velger å kopiere andres verk. Håper også dette går videre til nettavisen da de ofte publiserer saker fra denne avisen blant annet. Noen burde kanskje tipse Nettavisen... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 16. april 2016 #686 Del Skrevet 16. april 2016 Noen som har tilgang til nordlys pluss og har lyst til å ta en screenshot? Veldig nysgjerrig på hvordan de har vinklet saken. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 16. april 2016 #687 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg leser sjelden Galde Hjem, men har fått med meg hva hun driver med. Sett ett par eksempler, og det er ikke bra. Nå håper jeg faktisk at noen tar rotta på hele Glade hjem. Det går f*** ikke an å oppføre seg sånn. Om hun ikke har noe eget å skrive om, så la vær å blogg. Herregud!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 16. april 2016 #688 Del Skrevet 16. april 2016 3 minutter siden, Joppe skrev: Jeg leser sjelden Galde Hjem, men har fått med meg hva hun driver med. Sett ett par eksempler, og det er ikke bra. Nå håper jeg faktisk at noen tar rotta på hele Glade hjem. Det går f*** ikke an å oppføre seg sånn. Om hun ikke har noe eget å skrive om, så la vær å blogg. Herregud!! Som om jeg skulle sagt det selv. Og som jeg faktisk skrev til henne etter at hun blokka meg for INGETING, at hun har vel ett verdifult liv? Det er vel bra nok? Barn, hus, mann? Er det virkelig så viktig å kopiere andre. Da har du det jammen stusselig med deg selv. Man blir jo ALDRI fornøyd da jo. Uansett hvor teit det er, synes jeg mest synd på henne. Stakkars, kaste bort all glede sånn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 16. april 2016 #689 Del Skrevet 16. april 2016 Prøvde nå å ta screenshot av saken i Nordlys, men det blir 6-7 screenshot så det blir vel bare rot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. april 2016 #690 Del Skrevet 16. april 2016 22 minutter siden, Basilen skrev: Prøvde nå å ta screenshot av saken i Nordlys, men det blir 6-7 screenshot så det blir vel bare rot? Neida, bare legg de i riktig rekkefølge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. april 2016 #691 Del Skrevet 16. april 2016 58 minutter siden, Basilen skrev: Prøvde nå å ta screenshot av saken i Nordlys, men det blir 6-7 screenshot så det blir vel bare rot? Lag imgur-link ellers blir det bare slettet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. april 2016 #692 Del Skrevet 16. april 2016 tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og latteliggjøring. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 16. april 2016 #693 Del Skrevet 16. april 2016 ...om ikke all oppmerksomhet = bra oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 16. april 2016 #694 Del Skrevet 16. april 2016 Ser at det jeg skrev her ble slettet så siden jeg ikke kan skrive hva som sto i bloggen får jeg linke istedet. Hva "lei" skriver i kommentarfeltet: http://steinihavet.blogg.no/1460493454_bloggen_min_blir_kopi.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 16. april 2016 #695 Del Skrevet 16. april 2016 Nytt blogginnlegg nå. Ser ut som det er hentet fra VP. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 16. april 2016 #696 Del Skrevet 16. april 2016 4 timer siden, Pavilion skrev: Jeg er oppriktig sjokkert! Hvordan kan bloggplattformen hun bruker godta dette her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 16. april 2016 #697 Del Skrevet 16. april 2016 http://imgur.com/BIjOHRK Her er Nordlyssaken 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 16. april 2016 #698 Del Skrevet 16. april 2016 Håper dette får konsekvenser 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 16. april 2016 #699 Del Skrevet 16. april 2016 19 minutter siden, maipai skrev: http://imgur.com/BIjOHRK Her er Nordlyssaken SÅ BRA! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. april 2016 #700 Del Skrevet 16. april 2016 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg