Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Gjest Varma

Hva har den Facebook siden med denne tråden å gjøre egentlig? Har ikke GH fått nok tyn syns dere? Hva hun har gjort er ikke bra i det hele tatt, men hun har i det minste ikke kjørt et firma konkurs og latt både kunder og kreditorer eller ansatte i stikken. Dessuten så kjører VP sin egen stil på dette, i det ene øyeblikket ønsker hun alle alt godt og hun skal skrive blogg om seg selv. Og  ender med at hun henger ut Ine fordi hun føler for det. Hva med å gjøre ting RIKTIG for en gangs skyld? Hvem er det igjen hun kan henge ut på bloggen sin? Hun har allerede vært igjennom eksvigerfamilie, eks, leverandører, foreldre i klassen til et av barna, KG og nå Ine. Skjønner at hun må kjøre igang et eller annet når hun ikke klarer å ligge høyt på lista med intetsigende innhold i bloggen sin.

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Varma skrev:

Hva har den Facebook siden med denne tråden å gjøre egentlig? Har ikke GH fått nok tyn syns dere? Hva hun har gjort er ikke bra i det hele tatt, men hun har i det minste ikke kjørt et firma konkurs og latt både kunder og kreditorer eller ansatte i stikken. Dessuten så kjører VP sin egen stil på dette, i det ene øyeblikket ønsker hun alle alt godt og hun skal skrive blogg om seg selv. Og  ender med at hun henger ut Ine fordi hun føler for det. Hva med å gjøre ting RIKTIG for en gangs skyld? Hvem er det igjen hun kan henge ut på bloggen sin? Hun har allerede vært igjennom eksvigerfamilie, eks, leverandører, foreldre i klassen til et av barna, KG og nå Ine. Skjønner at hun må kjøre igang et eller annet når hun ikke klarer å ligge høyt på lista med intetsigende innhold i bloggen sin.

:helen::duskedame:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Varma skrev:

Hva har den Facebook siden med denne tråden å gjøre egentlig? Har ikke GH fått nok tyn syns dere? Hva hun har gjort er ikke bra i det hele tatt, men hun har i det minste ikke kjørt et firma konkurs og latt både kunder og kreditorer eller ansatte i stikken. Dessuten så kjører VP sin egen stil på dette, i det ene øyeblikket ønsker hun alle alt godt og hun skal skrive blogg om seg selv. Og  ender med at hun henger ut Ine fordi hun føler for det. Hva med å gjøre ting RIKTIG for en gangs skyld? Hvem er det igjen hun kan henge ut på bloggen sin? Hun har allerede vært igjennom eksvigerfamilie, eks, leverandører, foreldre i klassen til et av barna, KG og nå Ine. Skjønner at hun må kjøre igang et eller annet når hun ikke klarer å ligge høyt på lista med intetsigende innhold i bloggen sin.

Hvis du mente den modellsiden, så var det et oppriktig spørsmål fra min side. Jeg har bare fulgt med på denne bloggen i forhold til kopieringen, kjenner ikke noe til Glade Hjem privat og hva hun har drevet med tidligere..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å forsvare noe av det denne bloggeren har gjort, men dere som etterlyser svar fra henne her i tråden: Med alt tatt i betraktning, hadde dere svart på kritiske spørsmål i denne forumtråden om dere var Ine? Det tror sannelig ikke jeg at jeg hadde gjort. Dette tror jeg er helt urealistisk å håpe på.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Søgni skrev:

Ikke for å forsvare noe av det denne bloggeren har gjort, men dere som etterlyser svar fra henne her i tråden: Med alt tatt i betraktning, hadde dere svart på kritiske spørsmål i denne forumtråden om dere var Ine? Det tror sannelig ikke jeg at jeg hadde gjort. Dette tror jeg er helt urealistisk å håpe på.

 

Nei, men da trenger hun jo ikke å skrive noe her i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null sympati for gladehjem . Hun har utallige ganger fått beskjed om at det hun holder på ikke er greit men velger å fortsette. Og det er ikke bare vp hun kopierer. Uansett hva man tenker om vp så er det jaggu på tide noen stopper gladehjem ! Håper dette fører til at noen rundt henne ser dette og tar tak. Vp diskusjonen kan man ta I en annen tråd..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Aintnofun skrev:

Nei, men da trenger hun jo ikke å skrive noe her i det hele tatt?

Det er jeg selvsagt ikke uenig i! :) Synes bare det er merkelig at folk tydeligvis tror det kommer noe svar på kritikk fra den kanten, særlig i en tråd som denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 13.09, Søgni skrev:

Det er jeg selvsagt ikke uenig i! :) Synes bare det er merkelig at folk tydeligvis tror det kommer noe svar på kritikk fra den kanten, særlig i en tråd som denne.

Forventer egentlig ikke at hun skal svare :P Men hun ødelegger helt klart mer for seg selv ved å komme her å ikke svare på noen av spørsmålene hun har fått. 

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått og sett og sammenliknet på Vila Paprika og Glade hjem blogger, og ja de har stuer som likner. Men ikke ABSOLUTT ALLE hadde sånne stuer for bare 4-5 år siden? I de gylne år av shabby chic stil? Det er vel bare at det er disse to som ble noen av siste hengende igjen, da stilen er egentlig ute av interiørverden nå. Kan ikke si jeg synes likheten er slående, som sagt, virker det som en helt vanlig stue som mange hadde.. Akkurat som nå er det mange som har svart og hvit og grafisk, og postere med ord, og alle har samme kahler vase, og kahler lysestaker.. ? 

Tekstene har jeg ikke sett på, om de er samme.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
18 minutter siden, loffen skrev:

Stilen er uansett ikke

Shabby Chic ! :opplyser:

Hehe, den var på tide! :sprettoy: 

Fatter ikke at Ine's hjem kalles shabby chic. Hun har det ganske ryddig og på plass på bildene sine. VP kanskje, når hun ikke rer senga, stryker duker, handleposer til pynt (?) og selvsagt en LV veske "tilfeldigvis" henslengt i stua. Men ellers er det mer typisk skandinavisk stil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kommentarfeltet på innlegget fra i går, skriver hun at hun ikke har kopiert noen i dag (altså i går).. Deler av innlegget er likt VP sitt fra 2. april.. Skjønner ikke at hun vil nå da alle snakker om det.. Alltid når jeg leser GH få jeg en følelse av at jeg har lest det samme før et sted.. Hun tar fine bilder, så skulle ønske hun prøvde å forfatte innleggene sine selv også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marsipan123 skrev:

I kommentarfeltet på innlegget fra i går, skriver hun at hun ikke har kopiert noen i dag (altså i går).. Deler av innlegget er likt VP sitt fra 2. april.. Skjønner ikke at hun vil nå da alle snakker om det.. Alltid når jeg leser GH få jeg en følelse av at jeg har lest det samme før et sted.. Hun tar fine bilder, så skulle ønske hun prøvde å forfatte innleggene sine selv også. 

Den kommentaren ligger under dagens innlegg og ikke gårsdagens.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Den kommentaren ligger under dagens innlegg og ikke gårsdagens.  

Det stemmer sikkert ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke litt merkelig at SBN legger igjen en kommentar om logoen på puten ? Det er jo en pute som er kjøpt og betalt. Slettens ikke sponset. Det har vi jo fått klar beskjed om.. :opplyser:

Har ikke hun sin fulle rett til å gjøre akkurat hva hun vil med den..? Farge den rosa....klippe av logoen...lage en fillerye av den..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
7 minutter siden, Infinity skrev:

Er det ikke litt merkelig at SBN legger igjen en kommentar om logoen på puten ? Det er jo en pute som er kjøpt og betalt. Slettens ikke sponset. Det har vi jo fått klar beskjed om.. :opplyser:

Har ikke hun sin fulle rett til å gjøre akkurat hva hun vil med den..? Farge den rosa....klippe av logoen...lage en fillerye av den..

Ja, å ikke er det hennes firma uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
5 minutter siden, Infinity skrev:

Er det ikke litt merkelig at SBN legger igjen en kommentar om logoen på puten ? Det er jo en pute som er kjøpt og betalt. Slettens ikke sponset. Det har vi jo fått klar beskjed om.. :opplyser:

Har ikke hun sin fulle rett til å gjøre akkurat hva hun vil med den..? Farge den rosa....klippe av logoen...lage en fillerye av den..

Det  er jo helt hinsides all sunn fornuft! Skulle tatt seg ut om alle man kjøper varer av skulle detaljstyre hvordan man skal bruke varen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...