Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Boneli skrev:

haha nei hun tålte visst ikke det :fnise:

:opplyser: Jeg sendte henne en melding. Tåpelig men fy søren assa. Ikke noe som provoserer meg mer enn copycatssssss. TIHI

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser du er innom og leser nå Ine, så kan du ikke være så snill og forklare for oss hva nøyaktig det er du driver med og hva du ønsker å oppnå med det? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne oppmerksomheten må tenne henne eller noe :ohmy: Men som en nevnte i kommentarfeltet til steinihavet burde steinihavet gå til sivilt søksmål mot Ine, ta kontakt med en advokat og la han ordne opp. 

Ellers burde folk flest dele det steinihavet skrev slik at det når ut til så mange som mulig. Drastisk ja, MEN DET GÅR JO FAEN MEG IKKE INN I HUE TIL INE!!! Da klarer jeg ikke synes synd i henne. Makan til type ....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som får lov til å følge henne på insta..er det sant at hun har kjøpt ny bil, samme som VP?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommenterte på instagram en gang..... Skrev at hun hadde flott stil i huset sitt og at hun var heldig som hadde råd til å endre alt så ofte. Jeg skrev dessverre og at noen av bildene hennes følte jeg at jeg hadde sett hos noen andre før.... da var det gjort for min del, blokka på minuttet 😂😂  dette var i fjor høst engang, så jeg ser her inne at det er mye jeg går glipp av 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mildemoses skrev:

Dere som får lov til å følge henne på insta..er det sant at hun har kjøpt ny bil, samme som VP?!

Det stemmer. Tror Camilla har mazda 3 serie mens Ine har 6. Kliss likt ellers. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I kommentarfeltet under siste innlegg så ligger det en kommentar fra "Linda" som ble lagt inn kl 5.34 og denne har hun svart på kl 5.48. Hvor mange er oppe og legger igjen/ svarer på kommentarer på den tiden av døgnet..? 

Jeg har lagt merke til tilsvarende mange ganger før også. 

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Veslefrikk skrev:

I kommentarfeltet under siste innlegg så ligger det en kommentar fra "Linda" som ble lagt inn kl 5.34 og denne har hun svart på kl 5.48. Hvor mange er oppe og legger igjen/ svarer på kommentarer på den tiden av døgnet..? 

Jeg har lagt merke til tilsvarende mange ganger før også. 

det har jeg også.. 

Innlegg ryddet for spekulasjon i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Wow, hun har ikke blokket meg :O spurte hva i alle dager som gikk av henne og ba henne skamme seg blant annet. Kommentaren ble riktignok ikke publisert men jeg slapp unna blokken. Litt sjokkerende :P 

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for innlegg som omhandler barn og andre privatpersoner, samt spekulasjoner og svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Honey Dew skrev:

Har du et imgur-bilde/link. En må ha passord og brukernavn for å komme inn på Famileprat

Jeg kommer rett inn, uten noe ekstra. Syns det forøvrig var dumt gladehjem ikke hadde noe å svare 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen når du må krype til korset å trykke på "glemt passord" og ta i bruk kontoen din igjen etter 4 år (?!)for å gå inn her og for å fortelle dere at kopieringa av Steinihavet ar nådd distriktsavisa i Troms.

Nordlys.no. Dog en pluss-sak så kan ikke lese den.

Men allikevel. Bør være en tankevekker for den\de som velger å kopiere andres verk. Håper også dette går videre til nettavisen da de ofte publiserer saker fra denne avisen blant annet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...