Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hulderjenta

Ja, du er jo her inne og leser nå, Gladehjem... Kanskje du skulle slutte med kopieringen nå,  før det blir enda flauere og dummere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Gladehjem. Kanskje feilen er at ingen har spurt deg pent om du kan slutte med plagieringen av de andre bloggerene? I så fall; kan du være så snill å skrive dine egne tekster? Du har to flotte barn og helt sikkert et fint liv der hjemme. Hvorfor ikke konsentrere deg om det du har og ikke det alle andre tenker eller gjør? Det du driver med er ikke kult. Pliiis da?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

Instagrambildet hun la ut nå og teksten under! 

Her skriver hun jo at hun aldri har sagt at noen andre sine barn var hennes og at folk er ondskapsfulle som sier noe annet. Tror hun at så lenge hun bare holder seg for ørene og sier "det ekke sant, det ekke sant" så gir folk seg på dette? 

Denne gangen har hun kopiert Steinihavet igjen.. Det er vondt å se på.

Dette er ikke netthets!! Det er ikke mennesker som vil henne vondt som reagerer! 

 

EDIT; Det sykeste er vel at folk i kommentarfeltet hennes sier at HUN skal politianmelde den som har skrevet det! Det er jo så bakvendtland! 

Endret av mjauritz
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, mjauritz skrev:

Oi!

Instagrambildet hun la ut nå og teksten under! 

Her skriver hun jo at hun aldri har sagt at noen andre sine barn var hennes og at folk er ondskapsfulle som sier noe annet. Tror hun at så lenge hun bare holder seg for ørene og sier "det ekke sant, det ekke sant" så gir folk seg på dette? 

Dette er ikke netthets!! Det er ikke mennesker som vil henne vondt som reagerer! 

Fornektelse er det beste forsvar? Det er jo ikke det at hun sier at andre barn er hennes som er problemet, men at hun tar tekster som omhandler andre sine barn til å handle om sine barn. Og det er ikke netthets, hun driver jo og stjeler tekster fra andre bloggere støtt og stadig, og da er det ikke noe rart at folk reagerer på dette. Det er jo hun som gjør noe galt her, ikke de som påpeker at det er dårlig gjort av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt utrolig, at en person stjeler så mye fra andre som glade hjem gjør, for så å skylde på at andre er syke! det hun driver med er helt utrolig, kjenner jeg nesten blir dårlig av det! hun skal fyre tilbake på andre, når det er fler som har sett hva hun driver med og tar hun for det! er sånn små barn holder på det! "jammen, hun gjorde det mot meg, så da er det greit at jeg gjorde det først"..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på Ine. Det må jo ligge noe mer bak her. Men det forsvarer ikke det hun holder på med eller det hun har gjort tidligere. Forklarer det delvis, men forsvarer det ikke. 

Kan ikke forstå at man kan kopiere og bli ferska for det gang på gang. Hadde daua av flauhet selv. Alle rundt henne, venner, bekjente, naboer og familie må jo vite det!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne greia har en sånn enorm "bilkræsjeffekt" på meg. Forferdelig å se på, men jeg klarer ikke la være å glo!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er plagiat av temaer synes det er ganske "uskyldig", men å kopiere ganske detaljert stua til Camilla er skikkelig creepy. Noen sa at hun har akkurat samme bilen også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bluebird1992

Igjen er hun tungt inspirert av Villa Paprika som også truer med anmeldelser av de som melder fra om lovbruddene deres. 

Flotte greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg som hadde slettet profilen her og skulle holde meg unna.:rolleyes: Akk, hverdagssladder for slitne småbarnsmammaer!
Jaja jeg ble blokka av henne... aldri kommentert på henne før. Er kommentaren minfjernet? agnesbjercke på det siste bildet? :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boneli skrev:

nå er de kommentarene som var imot hun på instagram sletta..

ah søren... sikkert min og. hun blokka meg. Livet mitt er i ruiner.....:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, oktobermamma92 skrev:

ah søren... sikkert min og. hun blokka meg. Livet mitt er i ruiner.....:P

haha nei hun tålte visst ikke det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...