Gå til innhold

Jeg er skremt av rasismen her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det fins en senere rapport. Det er linket til den lenger oppe. Den er omtalt. Den tilsier at mange av sakene har en norsk eller i det minste nordisk utseende gjerningsmann. Men man lykkes ikke med å identifisere disse. Man har langt mer hell med seg når man leter etter en ikke-eruropeisk gjerningsmann. De blir letter lagt merke til.

 

 

Det finnes en senere, sterkt redigert politisk korrekt rapport.

 

Som du ser ut til å ha forelsket deg i!

 

Noe som jeg godt skjønner  :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en senere, sterkt redigert politisk korrekt rapport.

 

Som du ser ut til å ha forelsket deg i!

 

Noe som jeg godt skjønner  :fnise:

Du må gjerne forsøke å bortforklare den. Du må gjerne forsøke å bortforklare politiets egne analyser, tolkninger og forbehold om de konklusjoner som kan trekkes av tallene.

Men alle som tar seg bryet med å faktisk lese disse rapportene vil se at det ikke er saklig grunnlag for de påstandene du fremmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Et lite spørsmål:

 

Finnes det statistikker over voldtekter og etnisitet/nasjonalitet fra f.eks. 90- og 80-tallet? Norge har jo tatt i mot flyktninger i en del år nå, og det hadde vært interessant å se hvorvidt det finnes en økning i antall overfallsvoldtekter utført av ikke-vestlige over et lengre tidsrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål:

Finnes det statistikker over voldtekter og etnisitet/nasjonalitet fra f.eks. 90- og 80-tallet? Norge har jo tatt i mot flyktninger i en del år nå, og det hadde vært interessant å se hvorvidt det finnes en økning i antall overfallsvoldtekter utført av ikke-vestlige over et lengre tidsrom.

Vet du ikke hvor tabu og ekstremt politisert slike statistikker er i Norge? Denne typen informasjon har vært politisk undertrykt av hele det innvandringsliberalistiske maktapparatet fra media til offentlige etater og byråer i flere tiår. Når Oslo-politiet begynte å lage dem en gang på 2000-tallet satte hele bøtteballeten i gang med et voldsomt spetakkel og krevde politimesterens hode på et fat. Det var jo per definisjon rasisme å opplyse det norske folk om konsekvensene av innvandringspolitikken deres, må vite.

Jeg har enda ikke kommet meg over sjokket at politimesteren den gangen ikke bare overlevde stormangrepet, men også klarte å skape en levedyktig arv hvor Oslo-politiet fortsatte å lage etniske voldtektstatistikker. Det siste var kanskje ikke så vanskelig, da katta jo allerede var sluppet ut av sekken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Vet du ikke hvor tabu og ekstremt politisert slike statistikker er i Norge? Denne typen informasjon har vært politisk undertrykt av hele det innvandringsliberalistiske maktapparatet fra media til offentlige etater og byråer i flere tiår. Når Oslo-politiet begynte å lage dem en gang på 2000-tallet satte hele bøtteballeten i gang med et voldsomt spetakkel og krevde politimesterens hode på et fat. Det var jo per definisjon rasisme å opplyse det norske folk om konsekvensene av innvandringspolitikken deres, må vite.

Jeg har enda ikke kommet meg over sjokket at politimesteren den gangen ikke bare overlevde stormangrepet, men også klarte å skape en levedyktig arv hvor Oslo-politiet fortsatte å lage etniske voldtektstatistikker. Det siste var kanskje ikke så vanskelig, da katta jo allerede var sluppet ut av sekken.

 

Joda, det aner meg at det som gjøres kjent for allmuen ikke inneholder slik statistikk fordi det ville - som du sier - bli et voldsomt spetakkel. Eller i allefall ha potensiale til å utløse et ragnarokk eller sju. 

 

Men samtidig vil jeg tro at politimyndighetene/rettsapparatet alikevel har ført denne type statistikk, dog holdt den tilbake fra offentligheten. Noe som igjen er ganske skammelig sett ut ifra et demokratisk perspektiv. Når en voldtekt er anmeldt og offeret avhørt, vil vedkommende uansett ha gitt en beskrivelse av gjerningspersonen, og det er disse tallene jeg gjerne skulle ha sett. 

 

Får litt Roswell-tendenser her på morningen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Fikk du med deg at den mye utskjelte venstresiden har gjort et meget godt valg over hele landet. Hva kan det komme av, tror du?

AP gjorde vel egentlig et dårlig valg. Jagland gikk vel av på 36,6 %. SV gjorde det vel heller ikke bra. Så jeg vet ikke helt hva du mener? Og du, lukkede asylmottak er ikke fengsel, ser at du fortsatt tror det. Og du, slapp helt av. Om to år er situasjon snudd igjen. Da vil folket ha sett konsekvensene av det som foregår i dag og muligens FrP har kommet seg ut av søvnen. Du ser at SD vokser i vårt naboland. Hva er årsaken tror du?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP gjorde vel egentlig et dårlig valg. Jagland gikk vel av på 36,6 %. SV gjorde det vel heller ikke bra. Så jeg vet ikke helt hva du mener? Og du, lukkede asylmottak er ikke fengsel, ser at du fortsatt tror det. Og du, slapp helt av. Om to år er situasjon snudd igjen. Da vil folket ha sett konsekvensene av det som foregår i dag og muligens FrP har kommet seg ut av søvnen. Du ser at SD vokser i vårt naboland. Hva er årsaken tror du?

Når jeg sier et godt valg, så mener jeg at de gjorde et bedre valg enn ved forrige kommunevalg-og fylkestingsvalg, og et bedre kommune-og fylketingsvalg enn på meget lang tid. Partiene på venstresiden har uten unntak gått frem, mens partiene på høyresiden har gått tilbake, og har mistet flertallet i de store byene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål:

 

Finnes det statistikker over voldtekter og etnisitet/nasjonalitet fra f.eks. 90- og 80-tallet? Norge har jo tatt i mot flyktninger i en del år nå, og det hadde vært interessant å se hvorvidt det finnes en økning i antall overfallsvoldtekter utført av ikke-vestlige over et lengre tidsrom. 

Det hadde vært meget interessant, for i så fall skulle man jo se en økning i insidensen som burde være bortimot lineær. Dersom påstanden om kulturell/etnisk opprinnelse har noe for seg, altså.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg leser ut av denne tråden er intet annet enn at utlendinger fra midtøsten er kriminelle og voldtektsforbrytere, og de kan derfor ikke bevege seg fritt om de kommer hit, men må holdes innesperret.

Var det ikke noen som spurte hvor rasismen var?

Og helt uavhengig av begrepet: Minner ikke dette om opptakten til noen historiske hendelser som vi er særdeles lite stolte av?

Anonymous poster hash: 0ecef...766

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg leser ut av denne tråden er intet annet enn at utlendinger fra midtøsten er kriminelle og voldtektsforbrytere, og de kan derfor ikke bevege seg fritt om de kommer hit, men må holdes innesperret.

Var det ikke noen som spurte hvor rasismen var?

Og helt uavhengig av begrepet: Minner ikke dette om opptakten til noen historiske hendelser som vi er særdeles lite stolte av?

Anonymous poster hash: 0ecef...766

 

 

Jomen, du leser jo denne tråden akkurat som fanden leser Bibelen.

 

Vis gjerne spesifikt til hvor noen har påstått noe i nærheten av din velfødde stråmann her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomen, du leser jo denne tråden akkurat som fanden leser Bibelen.

 

Vis gjerne spesifikt til hvor noen har påstått noe i nærheten av din velfødde stråmann her?

Du, stråmannskongen skal slutte å snakke om stråmenn. Det virker som om du ikke kan lese. Hele veien har dere ivret for at menneskerettighetene ikke skal gjelde for visse typer flyktninger fordi de er kriminelle og voldtar, og enkelte har sågar ivret for at de skal sperres inne i lukkede mottak til de kan repatrieres.

Her stigmatiserer man hele folkegrupper på bakgrunn av handlingene til noen ytterst få, uten å søke klarhet i hvorfor dette adferdsmønsteret oppstår. Det er forferdelig skummelt.

Du kan nekte for dette til du blir blå, men dere svartmaler store grupper mennesker basert på deres opprinnelse. Igår var det en som forsvarte å kalle dem "drittfolk" fra en "drittkultur" - det ble moderert bort, men jeg husker påstanden godt.

Det interessante er at slike holdninger som vises i denne tråden kan være medvirkende til å skape den uheldige adferden som dere kritiserer.

Jeg er lei av at dere ikke står frem med holdningene deres, i stedet for å lyve om hva dere mener. Det kommer jo frem uansett.

Anonymous poster hash: 0ecef...766

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, stråmannskongen skal slutte å snakke om stråmenn. Det virker som om du ikke kan lese. Hele veien har dere ivret for at menneskerettighetene ikke skal gjelde for visse typer flyktninger fordi de er kriminelle og voldtar, og enkelte har sågar ivret for at de skal sperres inne i lukkede mottak til de kan repatrieres.

Her stigmatiserer man hele folkegrupper på bakgrunn av handlingene til noen ytterst få, uten å søke klarhet i hvorfor dette adferdsmønsteret oppstår. Det er forferdelig skummelt.

Du kan nekte for dette til du blir blå, men dere svartmaler store grupper mennesker basert på deres opprinnelse. Igår var det en som forsvarte å kalle dem "drittfolk" fra en "drittkultur" - det ble moderert bort, men jeg husker påstanden godt.

Det interessante er at slike holdninger som vises i denne tråden kan være medvirkende til å skape den uheldige adferden som dere kritiserer.

Jeg er lei av at dere ikke står frem med holdningene deres, i stedet for å lyve om hva dere mener. Det kommer jo frem uansett.

Anonymous poster hash: 0ecef...766

 

 

Å påstå det svineriet du gjør om dine mot-debattanter, uten å gidde dokumentere det, og så "argumenter" ut ifra det, er en klassisk stråmann, med gulerots-nese og flosshatt.

 

Ingen har ivret for at menneskerettighetene ikke skal gjelde for flyktninger (enten det er immigranter eller folk med et legitimt beskyttelsesbehov).

 

Ingen har ivret for å sperre folk inne, et lukket mottak er intet fengsel!

 

Det som jeg har hevdet, og som jeg har full dekning i alle tilgjengelige statistikker, er at innvandrere fra visse områder er sterkt overrepresentert i statistikken over visse typer kriminalitet, her under overfallsvoldtekter.

 

Dersom du tror at jeg argumenterer for lukkede asylmottak, og generelt mindre innvandring fra land og områder hvor kulturen er veldig forskjellig fra vår, {bare på grunn av overfallsvoldtekt} så er du ikke i stand til å lese og forstå innlegg her på KG.

 

Det er et klassisk apologetisk PK-snillistisk mantra at det er mottakerlandenes beboere som er årsak til at innvandrere ikke klarer å oppføre seg.

 

Sikke noe idiotisk svada.

 

Jeg har de holdninger som man (i ditt tilfelle ikke så suksessfylt) kan lese i mine innlegg, hverken mer eller mindre!!

 

 

Edit: Satt inn  {bare på grunn av overfallsvoldtekt}

Endret av Sir Winston
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spot on! Rasisme-propaganda slukes rått i disse dager, nærmest som det var før krigen. Folk ser en video hvor noen flyktninger kaster maten de får, og plutselig er dette selvsagt en universal sannhet som gjelder den halve millionen mennesker som er på flukt. Det er rørende å se hvor langt noen strekker seg for å leve seg inn i propagandaen.

Anonymous poster hash: a5318...7f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å påstå det svineriet du gjør om dine mot-debattanter, uten å gidde dokumentere det, og så "argumenter" ut ifra det, er en klassisk stråmann, med gulerots-nese og flosshatt.

 

Ingen har ivret for at menneskerettighetene ikke skal gjelde for flyktninger (enten det er immigranter eller folk med et legitimt beskyttelsesbehov).

 

Ingen har ivret for å sperre folk inne, et lukket mottak er intet fengsel!

 

Det som jeg har hevdet, og som jeg har full dekning i alle tilgjengelige statistikker, er at innvandrere fra visse områder er sterkt overrepresentert i statistikken over visse typer kriminalitet, her under overfallsvoldtekter.

 

Dersom du tror at jeg argumenterer for lukkede asylmottak, og generelt mindre innvandring fra land og områder hvor kulturen er veldig forskjellig fra vår, {bare på grunn av overfallsvoldtekt} så er du ikke i stand til å lese og forstå innlegg her på KG.

 

Det er et klassisk apologetisk PK-snillistisk mantra at det er mottakerlandenes beboere som er årsak til at innvandrere ikke klarer å oppføre seg.

 

Sikke noe idiotisk svada.

 

Jeg har de holdninger som man (i ditt tilfelle ikke så suksessfylt) kan lese i mine innlegg, hverken mer eller mindre!!

 

 

Edit: Satt inn  {bare på grunn av overfallsvoldtekt}

At du ikke liker dine egne holdninger når du får dem speilet tilbake til deg kan jeg ikke hjelpe deg med. Eller det faktum at du ikke ser rekkevidden av dem.

Anonymous poster hash: 0ecef...766

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg leser ut av denne tråden er intet annet enn at utlendinger fra midtøsten er kriminelle og voldtektsforbrytere, og de kan derfor ikke bevege seg fritt om de kommer hit, men må holdes innesperret.

Var det ikke noen som spurte hvor rasismen var?

Anonymous poster hash: 0ecef...766

Du må gjerne dokumentere hvor det er noen som hevder det du her påstår. Ta også og lær deg hva rasisme faktisk er, før du bruker et begrep du ikke mestrer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At du ikke liker dine egne holdninger når du får dem speilet tilbake til deg kan jeg ikke hjelpe deg med. Eller det faktum at du ikke ser rekkevidden av dem.

Anonymous poster hash: 0ecef...766

 

Typist PK-svada igjen.

 

At du mener deg moralsk høyt hevet over andre er rett og slett latterlig, du utviser intet som tyder på at du skulle være en bedre person enn andre her på KG, snarere tvert imot!

 

Du har ikke speilet en dritt.

 

Det "speilet" du tror du holder opp er av typen som brukes på speilsalen på Tivoli, og er for øvrig en illustrasjon av dine egne fordommer.

 

At du ikke ser rekkevidden av dine naive forestillinger om Norges situasjon i verden er skremmende!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne dokumentere hvor det er noen som hevder det du her påstår. Ta også og lær deg hva rasisme faktisk er, før du bruker et begrep du ikke mestrer.

Jeg bryr meg faktisk ikke så mye om selve begrepet som at man stempler hele grupper av folk på bakgrunn av noen forsvinnende få individers handlinger.

Er det blitt hevdet at overfallsvoldtekt vil øke om vi tar imot disse flyktningene? Ja, det er det.

Blir dette brukt som et argument mot at vi skal ta i mot flere av dem. Ja, det blir det.

Er ikke dette å stemple hele folkegrupper for noe som kun et forsvinnende lite mindretall har gjort? Hvor er analysen av de sosiale forhold som utløste adferden? Hvor er nyansene? Jeg ser bare brunt grums som ikke hensyntar disse menneskenes krav på respekt for sitt menneskeverd og sin rett til ikke å forfølges for andres ugjerninger.

At noen ikke er reelle flyktninger er en annen sak. Det er det ikke opp til oss å avgjøre, men til grensekontroll og immigrasjonsmyndigheter.

Om man kaller tankene i denne tråden for rasisme eller for menneskeforakt spiller liten rolle. Nedrig er det uansett.

Anonymous poster hash: 0ecef...766

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typist PK-svada igjen.

 

At du mener deg moralsk høyt hevet over andre er rett og slett latterlig, du utviser intet som tyder på at du skulle være en bedre person enn andre her på KG, snarere tvert imot!

 

Du har ikke speilet en dritt.

 

Det "speilet" du tror du holder opp er av typen som brukes på speilsalen på Tivoli, og er for øvrig en illustrasjon av dine egne fordommer.

 

At du ikke ser rekkevidden av dine naive forestillinger om Norges situasjon i verden er skremmende!!

Jeg er ikke moralsk hevet over andre, og hevder ikke at jeg er bedre enn noen.

Anonymous poster hash: 0ecef...766

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke moralsk hevet over andre, og hevder ikke at jeg er bedre enn noen.

Anonymous poster hash: 0ecef...766

 

 

Alle dine innlegg indikerer noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...