Gå til innhold

Kunne du ha datet en KG-bruker?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser mange her skriver at de ikke kunne tenkt seg å date en kg bruker. Hvorfor ikke? Er mange ordentlige snille medlemmer her inne, og det er mange gærninger i det virkelige liv også.

• Liker 1
Skrevet

Ser mange her skriver at de ikke kunne tenkt seg å date en kg bruker. Hvorfor ikke? Er mange ordentlige snille medlemmer her inne, og det er mange gærninger i det virkelige liv også.

Du er en av de ordentlige snille :)
Skrevet

Du er en av de ordentlige snille :)

Tusen takk, det er jo du også ☺️💛

Skrevet (endret)

Veldig enig med deg!

Og skulle man være i tvil, så er det mulig å snuse litt rundt og lære litt mer om hans/hennes drømmer, meninger og holdinger. Da er det også lettere å finne noen referansepunkter allerede tidlig i datingen. Eller motsatt; finne ut at dette kommer aldri til å funke! 

Jeg ser likevel ikke på KG som noe sjekkested. Men, kanskje nettopp derfor det kan fungere bra?!

Endret av HandymanOslo
  • Liker 1
Skrevet

Jeg havnet her inne først som leser på vitenskap delen, hadde null planer om å møte noen på en romantisk måte.

Om ca 9mnd er jeg gift med han jeg møtte her <3

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er veldig rart, men de finner seg mest sannsynlig en person mens de ikke er edru f. eks på byen eller på en brun-pub. Forstå det den som kan. 

Veldig enig med deg!

Og skulle man være i tvil, så er det mulig å snuse litt rundt og lære litt mer om hans/hennes drømmer, meninger og holdinger. Da er det også lettere å finne noen referansepunkter allerede tidlig i datingen. Eller motsatt; finne ut at dette kommer aldri til å funke! 

Jeg ser likevel ikke på KG som noe sjekkested. Men, kanskje nettopp derfor det kan fungere bra?!

Alle arenaer der kvinner møter menn er jo i teorien en arena, det er bare ikke utgjort som f. eks et diskotek.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

Jeg havnet her inne først som leser på vitenskap delen, hadde null planer om å møte noen på en romantisk måte.

utrolig glad på detes vegne

• Liker 2
Skrevet

utrolig glad på detes vegne

Takk, hyggelig sagt av deg :)

Skrevet

Skal du og G. gifte dere? Så koselig :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke begynt å date etter at jeg ble singel igjen, og foreløpig er nett-dating litt skremmende 😐

Har lagt merke til at her er flere menn som virker både smarte og hyggelige😊👍

(Kvinner også for den del, men jeg liker menn😉)

Anonymous poster hash: 4dc09...bd7

Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

Nei takk

Jo vær så god :) Jeg vet du innerst inne tenner på meg da. Hvem på kg gjør ikke det liksom ;)

Endret av Captain Hook
Skrevet

Veldig enig med deg!

Og skulle man være i tvil, så er det mulig å snuse litt rundt og lære litt mer om hans/hennes drømmer, meninger og holdinger. Da er det også lettere å finne noen referansepunkter allerede tidlig i datingen. Eller motsatt; finne ut at dette kommer aldri til å funke!

Ja, altså det er som sagt mange ordentlige mennesker her, og det er ikke mindre gale folk utenfor nettet. Den jenta/gutten man alltid har vært forelsket i, eller ikke tror er medlem her på kg kan like så gjerne være her på forumet selv. Man vet aldri.

Og igjen; det er ordentlige mennesker her inne så slutt å dømme etter at folk er medlem her. Leser jo her at flere har funnet sin kjære her, så hvorfor ikke?

Skrevet

Hvorfor ikke? Er passe lei av brukere som hele tiden skal poengtere hvor dumme, rare, taperaktige, sosialt inkompetente, kunnskapsløse eller idiotiske medlemmer her er. Akkurat som at de selv er unntaket som bekrefter regelen, og kun er her for å bivåne sirkuset eller beære oss med sin egen base av kunnskap og intellekt. Spar meg.

Anonymous poster hash: 7f7d5...e0b
  • Liker 10
Skrevet

Skal du og G. gifte dere? Så koselig :hjerte:

Ja, i juni. Gleder oss veldig :)

Han er uten tvil beste mannen for meg. Kunne ikke tenkt opp en bedre om jeg prøvde. Og uten at han var her på KG så hadde jeg jo aldri møtt ham :)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke? Er passe lei av brukere som hele tiden skal poengtere hvor dumme, rare, taperaktige, sosialt inkompetente, kunnskapsløse eller idiotiske medlemmer her er. Akkurat som at de selv er unntaket som bekrefter regelen, og kun er her for å bivåne sirkuset eller beære oss med sin egen base av kunnskap og intellekt. Spar meg.

Dette 👍🏼

• Liker 1
Skrevet

Ja, i juni. Gleder oss veldig :)

Han er uten tvil beste mannen for meg. Kunne ikke tenkt opp en bedre om jeg prøvde. Og uten at han var her på KG så hadde jeg jo aldri møtt ham :)

Ååh, så koselig! Gratulerer så mye. Ønsker dere alt godt ❤️🎉

Skrevet (endret)

Det viser et veldig trangsynt og selvopphøyd perspektiv, så jeg syns det er bra de ikke vil. Da slipper man å rote seg borti mennesker som er sånn ;)

Innlegget er redigert for svar til slettet innhold. Mynona, mod.

Endret av Mynona
Gjest Overrasket
Skrevet

Veldig tolerant og forståelsesfullt skrevet!  :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...