ClosedParadise Skrevet 11. september 2015 #102 Skrevet 11. september 2015 Ser mange her skriver at de ikke kunne tenkt seg å date en kg bruker. Hvorfor ikke? Er mange ordentlige snille medlemmer her inne, og det er mange gærninger i det virkelige liv også. 1
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #103 Skrevet 11. september 2015 Ser mange her skriver at de ikke kunne tenkt seg å date en kg bruker. Hvorfor ikke? Er mange ordentlige snille medlemmer her inne, og det er mange gærninger i det virkelige liv også.Du er en av de ordentlige snille
ClosedParadise Skrevet 11. september 2015 #104 Skrevet 11. september 2015 Du er en av de ordentlige snille Tusen takk, det er jo du også ☺️💛
HandymanOslo Skrevet 11. september 2015 #105 Skrevet 11. september 2015 (endret) Ser mange her skriver at de ikke kunne tenkt seg å date en kg bruker. Hvorfor ikke? Er mange ordentlige snille medlemmer her inne, og det er mange gærninger i det virkelige liv også. Veldig enig med deg! Og skulle man være i tvil, så er det mulig å snuse litt rundt og lære litt mer om hans/hennes drømmer, meninger og holdinger. Da er det også lettere å finne noen referansepunkter allerede tidlig i datingen. Eller motsatt; finne ut at dette kommer aldri til å funke! Jeg ser likevel ikke på KG som noe sjekkested. Men, kanskje nettopp derfor det kan fungere bra?! Endret 11. september 2015 av HandymanOslo 1
Sapientia Skrevet 11. september 2015 #106 Skrevet 11. september 2015 Jeg havnet her inne først som leser på vitenskap delen, hadde null planer om å møte noen på en romantisk måte. Om ca 9mnd er jeg gift med han jeg møtte her <3 5
Charmander Skrevet 11. september 2015 #107 Skrevet 11. september 2015 (endret) Ser mange her skriver at de ikke kunne tenkt seg å date en kg bruker. Hvorfor ikke? Er mange ordentlige snille medlemmer her inne, og det er mange gærninger i det virkelige liv også. Det er veldig rart, men de finner seg mest sannsynlig en person mens de ikke er edru f. eks på byen eller på en brun-pub. Forstå det den som kan. Veldig enig med deg! Og skulle man være i tvil, så er det mulig å snuse litt rundt og lære litt mer om hans/hennes drømmer, meninger og holdinger. Da er det også lettere å finne noen referansepunkter allerede tidlig i datingen. Eller motsatt; finne ut at dette kommer aldri til å funke! Jeg ser likevel ikke på KG som noe sjekkested. Men, kanskje nettopp derfor det kan fungere bra?! Alle arenaer der kvinner møter menn er jo i teorien en arena, det er bare ikke utgjort som f. eks et diskotek. Endret 11. september 2015 av Charmander 1
Summers Skrevet 11. september 2015 #108 Skrevet 11. september 2015 Jeg havnet her inne først som leser på vitenskap delen, hadde null planer om å møte noen på en romantisk måte. Om ca 9mnd er jeg gift med han jeg møtte her <3 utrolig glad på detes vegne 2
Sapientia Skrevet 11. september 2015 #109 Skrevet 11. september 2015 utrolig glad på detes vegne Takk, hyggelig sagt av deg
Arabella Skrevet 11. september 2015 #110 Skrevet 11. september 2015 Jeg havnet her inne først som leser på vitenskap delen, hadde null planer om å møte noen på en romantisk måte. Om ca 9mnd er jeg gift med han jeg møtte her <3 Skal du og G. gifte dere? Så koselig 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #111 Skrevet 11. september 2015 Jeg har ikke begynt å date etter at jeg ble singel igjen, og foreløpig er nett-dating litt skremmende 😐 Har lagt merke til at her er flere menn som virker både smarte og hyggelige😊👍 (Kvinner også for den del, men jeg liker menn😉)Anonymous poster hash: 4dc09...bd7
Gjest Captain Hook Skrevet 11. september 2015 #112 Skrevet 11. september 2015 (endret) Nei takk Jo vær så god Jeg vet du innerst inne tenner på meg da. Hvem på kg gjør ikke det liksom Endret 11. september 2015 av Captain Hook
ClosedParadise Skrevet 11. september 2015 #113 Skrevet 11. september 2015 Veldig enig med deg! Og skulle man være i tvil, så er det mulig å snuse litt rundt og lære litt mer om hans/hennes drømmer, meninger og holdinger. Da er det også lettere å finne noen referansepunkter allerede tidlig i datingen. Eller motsatt; finne ut at dette kommer aldri til å funke! Jeg ser likevel ikke på KG som noe sjekkested. Men, kanskje nettopp derfor det kan fungere bra?! Ja, altså det er som sagt mange ordentlige mennesker her, og det er ikke mindre gale folk utenfor nettet. Den jenta/gutten man alltid har vært forelsket i, eller ikke tror er medlem her på kg kan like så gjerne være her på forumet selv. Man vet aldri. Og igjen; det er ordentlige mennesker her inne så slutt å dømme etter at folk er medlem her. Leser jo her at flere har funnet sin kjære her, så hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #114 Skrevet 11. september 2015 Hvorfor ikke? Er passe lei av brukere som hele tiden skal poengtere hvor dumme, rare, taperaktige, sosialt inkompetente, kunnskapsløse eller idiotiske medlemmer her er. Akkurat som at de selv er unntaket som bekrefter regelen, og kun er her for å bivåne sirkuset eller beære oss med sin egen base av kunnskap og intellekt. Spar meg. Anonymous poster hash: 7f7d5...e0b 10
Sapientia Skrevet 11. september 2015 #115 Skrevet 11. september 2015 Skal du og G. gifte dere? Så koselig Ja, i juni. Gleder oss veldig Han er uten tvil beste mannen for meg. Kunne ikke tenkt opp en bedre om jeg prøvde. Og uten at han var her på KG så hadde jeg jo aldri møtt ham 2
ClosedParadise Skrevet 11. september 2015 #116 Skrevet 11. september 2015 Hvorfor ikke? Er passe lei av brukere som hele tiden skal poengtere hvor dumme, rare, taperaktige, sosialt inkompetente, kunnskapsløse eller idiotiske medlemmer her er. Akkurat som at de selv er unntaket som bekrefter regelen, og kun er her for å bivåne sirkuset eller beære oss med sin egen base av kunnskap og intellekt. Spar meg.Anonymous poster hash: 7f7d5...e0b Dette 👍🏼 1
ClosedParadise Skrevet 11. september 2015 #117 Skrevet 11. september 2015 Ja, i juni. Gleder oss veldig Han er uten tvil beste mannen for meg. Kunne ikke tenkt opp en bedre om jeg prøvde. Og uten at han var her på KG så hadde jeg jo aldri møtt ham Ååh, så koselig! Gratulerer så mye. Ønsker dere alt godt ❤️🎉
Yme Skrevet 12. september 2015 #118 Skrevet 12. september 2015 (endret) Hvorfor ikke? Er passe lei av brukere som hele tiden skal poengtere hvor dumme, rare, taperaktige, sosialt inkompetente, kunnskapsløse eller idiotiske medlemmer her er. Akkurat som at de selv er unntaket som bekrefter regelen, og kun er her for å bivåne sirkuset eller beære oss med sin egen base av kunnskap og intellekt. Spar meg.Anonymous poster hash: 7f7d5...e0b Det viser et veldig trangsynt og selvopphøyd perspektiv, så jeg syns det er bra de ikke vil. Da slipper man å rote seg borti mennesker som er sånn Innlegget er redigert for svar til slettet innhold. Mynona, mod. Endret 14. september 2015 av Mynona
Gjest Overrasket Skrevet 12. september 2015 #120 Skrevet 12. september 2015 Ser mange her skriver at de ikke kunne tenkt seg å date en kg bruker. Hvorfor ikke? Er mange ordentlige snille medlemmer her inne, og det er mange gærninger i det virkelige liv også. Veldig tolerant og forståelsesfullt skrevet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå