Gjest Citronella Skrevet 9. september 2015 #41 Skrevet 9. september 2015 Om jeg hadde vært singel, så er det menn her inne jeg kunne datet, ja. 2
ClosedParadise Skrevet 9. september 2015 #42 Skrevet 9. september 2015 Kunne såklart datet en her inne, hvis det hadde vært god kjemi og kontakt en god stund :-)
Gjest iGirl Skrevet 9. september 2015 #44 Skrevet 9. september 2015 Vet iallefall om én her inne jeg lett kunne datet.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #45 Skrevet 9. september 2015 Vet iallefall om én her inne jeg lett kunne datet. Jepp. Typen din. Anonymous poster hash: 7a257...557
Gjest iGirl Skrevet 9. september 2015 #46 Skrevet 9. september 2015 Jepp. Typen din. Anonymous poster hash: 7a257...557 10 poeng!!!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #47 Skrevet 9. september 2015 For meg blir de for normale Jeg liker som regel menn som er interessert i vitenskap, filosofi og den slags. Det er ikke så mange av de her, naturligvis. Og selv om de har den interessen, så må de helst være over en viss grad intelligent. Jeg har ikke sett noen her som kunne falt meg inn å date, men om jeg tilfeldigvis hadde møtt noen her jeg likte, så hadde jeg ikke hatt problem med å forfølge den interessen.Anonymous poster hash: 690da...b99 Jeg mente at de var rare når det gjelder holdninger og slike ting. Ellers er det få som jeg har noe til felles med. Ikke ment til deg Ab,men må si at jeg synes det er rart å komme hit for å lære om kvinner,og dømme alle som uattraktive eller tro at man har funnet en slags universaloppskrift for å date kvinner bare ved å lese her inne. At man kan lære om visse tendenser er greit nok,men kvinner er jo individer og det er mye tull som skrives her. Man bør kanskje ta endel med en klype salt når man leser her.Anonymous poster hash: d3ee1...071
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #48 Skrevet 9. september 2015 Det er vel temmelig dobbelmoralsk å ikke ville date en KG-bruker når man selv er en? Anonymous poster hash: 32052...aa7 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #50 Skrevet 9. september 2015 Det er vel temmelig dobbelmoralsk å ikke ville date en KG-bruker når man selv er en? Anonymous poster hash: 32052...aa7 Nei, jeg er mann og ville ikke datet menn, gjør meg ikke dobbeltmoralsk av den grunn. Har ikke noe i mot å date KGere, men det er få på nettforumer som gjør godt inntrykk og hvordan man er på et nettforum trenger jo ikke ha noen sammenheng med hvordan man er i virkeligheten. Anonymous poster hash: ea7f3...983
fullførsetningen Skrevet 9. september 2015 #51 Skrevet 9. september 2015 Jeg ville ikke sånn umiddelbart møtt en person fra et internettforum, for man har ingen garantier for at vedkommende er den som den utgir seg for å være. Muligens er jeg i overkant skeptisk av natur, men sånn er det. Men hadde jeg møtt noen utenom, som siden hadde fortalt at de brukte forumet her, hadde det stilt seg annerledes. Å lese på dette forumet har fått meg til å tenke at de fleste helt sikkert har et eller annet rart med seg, men i verden utenfor internett så har man som oftest vett nok til å holde skjelettene der de hører hjemme.
Mynona Skrevet 9. september 2015 #52 Skrevet 9. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar. Mynona, mod.
HandymanOslo Skrevet 9. september 2015 #53 Skrevet 9. september 2015 Ja. Spesielt en. Det interessante her er å kunne følge kommentarer, meninger, tanker og drømmer over tid. Det er mange som åpner seg opp mer enn de hadde gjort ellers. En tradisjonell datingside gir bilde og harde fakta først. Her er det omvendt. Her er det mulig å utforske litt mer av tankene. Noen virker interessante, mens veldig mange andre ikke er det. Samtidig er det nok også store forskjeller på hvordan personer oppfører seg her inne og hvordan de er ute i det "virkelige" liv. Ta steget om dere ønsker! Det er verdt det :-)
Mynona Skrevet 9. september 2015 #54 Skrevet 9. september 2015 Kommentarer til slettet innhold er slettet. Mynona, mod.
Mynona Skrevet 9. september 2015 #55 Skrevet 9. september 2015 Kommentarer til moderering er slettet. Spørsmål til moderering an tas på Ris og Ros eller PM til meg. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #56 Skrevet 9. september 2015 Ja. Spesielt en. Det interessante her er å kunne følge kommentarer, meninger, tanker og drømmer over tid. Det er mange som åpner seg opp mer enn de hadde gjort ellers. En tradisjonell datingside gir bilde og harde fakta først. Her er det omvendt. Her er det mulig å utforske litt mer av tankene. Noen virker interessante, mens veldig mange andre ikke er det. Samtidig er det nok også store forskjeller på hvordan personer oppfører seg her inne og hvordan de er ute i det "virkelige" liv. Ta steget om dere ønsker! Det er verdt det :-) Hvem er den ene? Anonymous poster hash: fc571...600 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #57 Skrevet 9. september 2015 Kunne aldri datet en mann som var på kvinneguiden🙊Anonymous poster hash: 76bb2...821
HandymanOslo Skrevet 9. september 2015 #58 Skrevet 9. september 2015 Hvem er den ene? Anonymous poster hash: fc571...600 Ventet på den :-)
Charmander Skrevet 9. september 2015 #59 Skrevet 9. september 2015 Kunne såklart datet en her inne, hvis det hadde vært god kjemi og kontakt en god stund :-) Via nettet først tenker du på? Jeg kan ikke huske mange jeg har datet som jeg har hatt god kjemi med på nett.. Det blir liksom litt fjernt for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå