Gå til innhold

Kunne du ha datet en KG-bruker?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke kommet over noen brukere jeg ville datet enda, så tviler på det. Det er en god del surt oppgulp og rare holdninger på dette forumet :fnise: Hadde vel sikkert ikke vært noen som ville datet meg heller. Har vel ikke akkurat vært supersjarmerende her inne. Også er det en smule kleint med menn som lurker rundt på kvinneguiden.

Jeg synes du er en kul bruker jeg :)

Tror vi er to: Ingen vil date meg heller. Så " åpenhjertet " som jeg ofte er i å ta de svakeste her i forsvar. Da blir jeg litt stygg, tror jeg. :laugh:

Dem sitt tap ;)

Edit: Dette er ikke et forsøk på å prøve og sjekke dere opp eller noe :)

Endret av Jacklost
Skrevet

Via nettet først tenker du på? Jeg kan ikke huske mange jeg har datet som jeg har hatt god kjemi med på nett.. Det blir liksom litt fjernt for meg.

Via nettet først ja, og evt telefon/meldinger etterhvert. Men hadde aldri gått rett på date med en kg bruker jeg ikke hadde snakket med en stund i forveien, nei. 

Skrevet

Jeg synes du er en kul bruker jeg :)

:hug:

Skrevet (endret)

Har ikke kommet over noen brukere jeg ville datet enda, så tviler på det. Det er en god del surt oppgulp og rare holdninger på dette forumet :fnise: Hadde vel sikkert ikke vært noen som ville datet meg heller. Har vel ikke akkurat vært supersjarmerende her inne. Også er det en smule kleint med menn som lurker rundt på kvinneguiden.

Hva er kleint med det egentlig? Dette er et vanlig forum på lik linje med mange andre forumer, det er ikke noe mer vanlig eller uvanlig at menn er her :) Jeg er her for å chatte og hygge meg :) Endret av Jacklost
Skrevet

Hva er kleint med det egentlig? Dette er et vanlig forum på lik linje med mange andre forumer, det er ikke noe mer vanlig eller uvanlig at menn er her :) Jeg er her for å chatte og hygge meg :)

Det er vel heller tanken på at noen i det hele tatt gikk inn på kvinneguiden.no. Jeg ville for eksempel aldri tenke på å gå inn på manneguiden.no(hvis det var en side). Men det er jo klart, at det er ikke et utelukkende kvinneforum, og handler om mye mer enn "kvinnegreier". Jeg forstår at det vil tiltrekkes av menn siden det er mye kvinner her, naturlig nok :)

Skrevet

Jeg tiltrekkes ikke her pågrunn av det i hvert fall :) Jeg bare trives bedre i dette miljøet enn på andre forum :)

Skrevet

Jeg forstår at det vil tiltrekkes av menn siden det er mye kvinner her, naturlig nok :)

Korrekt.

Skrevet

Jeg er sammen med en kg-bruker.

Visste ikke at han var det før vi ble sammen, men han fortalte meg det ganske fort. Ikke en fyr jeg ville datet basert på kg-personlighet, så godt jeg ikke visste det på forhånd :ler:

Jeg tror, som noen nevnte tidligere, at å date en aktiv/tidligere aktiv bruker her inne ikke nødvendigvis er så greit. En får vite mange ting om partneren sin en kanskje ikke vil vite. Deres tanker og følelser som de kanskje hadde moderert litt før du fikk høre dem og sånn.

Skrevet

Tror ikke de fleste kvinnfolka her inne er "normale", nei.

Anonymous poster hash: 0b5a4...805

Det er herlig å se slike kommentarer og ikke føle seg litt truffet, såret eller butthurt, for jeg vet at det du skriver ikke er sannheten (jeg er jo for eksempel medlem her inne :laugh: ). Jeg er ei jente som henger her inne nå og da, det definerer ikke meg som menneske, og det å være kvinne og henge på et kvinnenettforum, gjør ikke at jeg føler meg flau, og i hvert fall ikke at jeg føler meg truffet av andre som henger her. 

Anonymous poster hash: 11ed5...0e5

Skrevet

Nope.

Det er så mange raringer her inne. Mistenker at de fleste menn er uføretrygdet eller navere. 

Anonymous poster hash: 2e08c...729
Skrevet

Hvorfor det egentlig?

Det må da være bedre med menn som lurker rundt på kvinneguiden for å plukke opp noen tips om hvordan man forholder seg det motsatte kjønn, enn de som ikke gjør det og ender opp med å ikke få rettet opp i "sosiale mangler" for å si det sånn. Det er ikke alle menn som gjennom oppveksten enten på intuitivt vis eller ved hjelp av foreldre/storebrødre/kompiser har lært seg kunsten å gjøre seg attraktive, selv om de er gode mennesker (og potensielt gode partnere) på bunnen. Kvinneguiden er et sted med mange brukere der man anonymt kan komme i kontakt med personer av det motsatte (eller samme) kjønn og få ærlige synspunkter og input på mye rart. Det er verdifullt det, selv om ikke alle som svarer kanskje er de beste på gode råd :)

Selv om det heter kvinneguiden så oppfatter jeg egentlig disse samlivs-forumene mer som en 50/50 arena både for menn og kvinner. 

Anonymous poster hash: c844f...018

Det som er greia, er at her inne er det også veldig rare mennesker med rare meninger og holdninger, og gjerne saker som omhandler det kvinnelige kjønn, og hvis du bruker KG som en arena for å lære om kvinner, så er du på feil plass. Den virkelig verden og KG er to helt forskjellige ting i mine øyne, men så klart, klarer du å sile ut de useriøse, unyanserte og lite gjennomtenkte svarene, så er det jo flott (men det er dessverre ikke alle som klarer det). 

Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg  :ball:

Du er da sammen med en KG-bruker? Jeg husker ikke nicket i farten, men kommer nok på det etterhvert.

Skrevet

Du er da sammen med en KG-bruker? Jeg husker ikke nicket i farten, men kommer nok på det etterhvert.

Jeg tror det var ironi:-)

Skrevet

Jeg tiltrekkes ikke her pågrunn av det i hvert fall :) Jeg bare trives bedre i dette miljøet enn på andre forum :)

Wow du har vært medlem her siden feb. i år og har snart 10 000, hvordan har du klart det? Er oppriktig nysgjerrig  :blomst:

Skrevet

Samtlige av de som har sag nei ville nok spist det neiet om de hadde blitt virkelig forelsket.

Og si nei blir bare dumt. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det var ironi:-)

Tror du? Ikke vet jeg, jeg trodde det var alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...