AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #21 Skrevet 5. september 2015 De fleste mannfolka her inne blir litt for rare og sære for meg,men det er ett par som virker interessante. Så jeg sier muligens.Anonymous poster hash: d3ee1...071 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #22 Skrevet 6. september 2015 Også er det en smule kleint med menn som lurker rundt på kvinneguiden. Tror mange har brukere på forskjellige forum, og at noen er innom KG av og til for å se hva damene tenker om saker og ting. Er vel ikke så rart at en del menn synes det er interessant med alle kvinnene her inne... Det som er synd, er at noen av gutta virker som umodne tenåringer som har lusket innom fra diskusjon.no bare for å lage kvalme og lufte kvinnefiendtlige generaliseringer. Så blir det beklageligvis disse man legger merke til, og som blir "representanter" for menn på forumet. Anonymous poster hash: 3021e...58b 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #23 Skrevet 6. september 2015 Jeg vet ikke om dette kan generaliseres, men jeg har truffet tre KG-jenter på halvannet år. Tror nesten alt de visste om meg var at jeg bodde i Oslo og at jeg var student. Så tror en del av de som faktisk kan date folk på KG bare tar en sjanse på folk og ikke gjør det fordi de er betatt av brukerprofilen. Jeg går på date om jeg blir spurt, men tror ikke jeg hadde spurt noen på KG om date. Er et par brukere her inne jeg liker å lese innleggene til, men jeg tror ikke man får et godt inntrykk av hvordan folk er som person ved å lese innleggene til folk. Anonymous poster hash: ea7f3...983
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #24 Skrevet 6. september 2015 Også er det en smule kleint med menn som lurker rundt på kvinneguiden. Hvorfor det egentlig? Det må da være bedre med menn som lurker rundt på kvinneguiden for å plukke opp noen tips om hvordan man forholder seg det motsatte kjønn, enn de som ikke gjør det og ender opp med å ikke få rettet opp i "sosiale mangler" for å si det sånn. Det er ikke alle menn som gjennom oppveksten enten på intuitivt vis eller ved hjelp av foreldre/storebrødre/kompiser har lært seg kunsten å gjøre seg attraktive, selv om de er gode mennesker (og potensielt gode partnere) på bunnen. Kvinneguiden er et sted med mange brukere der man anonymt kan komme i kontakt med personer av det motsatte (eller samme) kjønn og få ærlige synspunkter og input på mye rart. Det er verdifullt det, selv om ikke alle som svarer kanskje er de beste på gode råd Selv om det heter kvinneguiden så oppfatter jeg egentlig disse samlivs-forumene mer som en 50/50 arena både for menn og kvinner. Anonymous poster hash: c844f...018 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #25 Skrevet 6. september 2015 Kommer an på hvilken type bruker det er. En som konstant skal trolle eller er negativt til alt - nei takk. Ellers ser jeg ikke det store problemet. De fleste er da "normale" mennesker bak fasaden. Nei de er IKKE det..Anonymous poster hash: 017bc...9a7
Gjest BethD Skrevet 6. september 2015 #26 Skrevet 6. september 2015 Ja det kunne jeg nok sikkert gjort..
Gjest Overrasket Skrevet 6. september 2015 #27 Skrevet 6. september 2015 Tror mange har brukere på forskjellige forum, og at noen er innom KG av og til for å se hva damene tenker om saker og ting. Anonymous poster hash: 3021e...58b Hvorfor det egentlig? Det må da være bedre med menn som lurker rundt på kvinneguiden for å plukke opp noen tips om hvordan man forholder seg det motsatte kjønn, enn de som ikke gjør det og ender opp med å ikke få rettet opp i "sosiale mangler" for å si det sånn. Anonymous poster hash: c844f...018 Takk til dere som forstår dette! Etter å ikke ha bodd i Norge på mange år er jeg tilbake i høst for første gang. Så jeg tenkte jeg skulle få litt innsikt i norske kvinner på denne måten. Men jeg har skjønt at jeg nok har mindre til felles med norske kvinner enn jeg trodde. Det at jeg er halvt norsk og prater språket greit er ikke på langt nær nok. For å svare på spørsmålet, jeg ville vurdert en evt. invitasjon på individuell basis, og kunne nok vært åpen for noen her.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #28 Skrevet 6. september 2015 Takk til dere som forstår dette! Etter å ikke ha bodd i Norge på mange år er jeg tilbake i høst for første gang. Så jeg tenkte jeg skulle få litt innsikt i norske kvinner på denne måten. Men jeg har skjønt at jeg nok har mindre til felles med norske kvinner enn jeg trodde. Det at jeg er halvt norsk og prater språket greit er ikke på langt nær nok. For å svare på spørsmålet, jeg ville vurdert en evt. invitasjon på individuell basis, og kunne nok vært åpen for noen her. Har lagt positivt merke til deg . Tenker at enkelte menn er her fordi de er nysgjerrige på hva kvinner tenker og mener om sex og samliv som de kanskje ikke alltid snakker høyt om, mens andre kanskje er her for å flørte og bidra med en manns perspektiv på ting . Jeg tror man blir godt kjent med mange på slike fora. Så fremt de viser en del av eller hele seg, så får man via innlegg vite like mye om hva de mener og føler som man ellers hadde brukt 5- 6 måneder med dating på å finne ut... Anonymous poster hash: aa1d4...30c 1
Gjest Overrasket Skrevet 7. september 2015 #29 Skrevet 7. september 2015 Har lagt positivt merke til deg . Anonymous poster hash: aa1d4...30c Så koselig og uventet, kjære AB! Det er bare å skrive slikt under eget nick, altså.
Den mystiske Skrevet 7. september 2015 #31 Skrevet 7. september 2015 Har selv møtt en liten håndfull kvinnelige KGbrukere og alle de har vært veldig hyggelige mennesker. Om de er "datingmateriale" er nok noe jeg foreløpig skal holde for meg selv. :-)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #32 Skrevet 8. september 2015 Jeg tror man blir godt kjent med mange på slike fora. Så fremt de viser en del av eller hele seg, så får man via innlegg vite like mye om hva de mener og føler som man ellers hadde brukt 5- 6 måneder med dating på å finne ut... Anonymous poster hash: aa1d4...30c Ja er vel noen som viser hele seg, men er vanskelig å vite hvem det er. I tillegg er jo hvordan man er i virkeligheten som teller ikke hvordan man er på KG. Ja, sånne forumer er kanskje bedre enn nettdating til å bli kjent med mange folk, men det å lese innlegg til folk kan ikke sammenlignes med å date peronen i virkeligheten. Anonymous poster hash: ea7f3...983
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #33 Skrevet 8. september 2015 Kunne datet ClosedParadise Anonymous poster hash: 3add7...cee 1
Skrotnes Skrevet 8. september 2015 #34 Skrevet 8. september 2015 Er sammen med ei som er her. Nå kan jeg stalke alt hun snakker om. #NSA 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #35 Skrevet 8. september 2015 De fleste mannfolka her inne blir litt for rare og sære for meg,men det er ett par som virker interessante. Så jeg sier muligens.Anonymous poster hash: d3ee1...071 For meg blir de for normale Jeg liker som regel menn som er interessert i vitenskap, filosofi og den slags. Det er ikke så mange av de her, naturligvis. Og selv om de har den interessen, så må de helst være over en viss grad intelligent. Jeg har ikke sett noen her som kunne falt meg inn å date, men om jeg tilfeldigvis hadde møtt noen her jeg likte, så hadde jeg ikke hatt problem med å forfølge den interessen. Anonymous poster hash: 690da...b99
Gjest Blomsterert Skrevet 8. september 2015 #36 Skrevet 8. september 2015 Vi får vite alt om hverandres helseproblemer, syn på det andre kjønn, usikkerheter, filmsmak, turn offs, hvor frekke vi er når vi er sinte osv. Jeg vet liksom FOR mye om deres dårlige sider til å gå på date Flere som er enige?Anonymous poster hash: 83814...86b Hadde aldri noensinne fatet en fyr som er på Kg.Uansett. Uansett om lurer på kvinner,og hva som skjer i hodet på oss. Nei,da er de usikre,har lite sosial kompetanse,eller de er bitre.Nei,aldri ever!
Gjest Hummels Skrevet 8. september 2015 #37 Skrevet 8. september 2015 Hadde aldri noensinne fatet en fyr som er på Kg.Uansett. Uansett om lurer på kvinner,og hva som skjer i hodet på oss. Nei,da er de usikre,har lite sosial kompetanse,eller de er bitre.Nei,aldri ever!Er det noen som virker bitter så er det vel du?
Gjest Blomsterert Skrevet 9. september 2015 #38 Skrevet 9. september 2015 Er det noen som virker bitter så er det vel du? Takk for smilet:-)
Stiani Skrevet 9. september 2015 #39 Skrevet 9. september 2015 Nei, datet en KG bruker tror jeg hadde blitt mye pes. Det er jo dømt at det lekkes ut hvem som dater hvem på forumet.
ClosedParadise Skrevet 9. september 2015 #40 Skrevet 9. september 2015 Kunne datet ClosedParadise Anonymous poster hash: 3add7...cee Så hyggelig å lese😘
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå