Gå til innhold

Kunne du ha datet en KG-bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får vite alt om hverandres helseproblemer, syn på det andre kjønn, usikkerheter, filmsmak, turn offs, hvor frekke vi er når vi er sinte osv.

Jeg vet liksom FOR mye om deres dårlige sider til å gå på date :fnise: Flere som er enige?

Anonymous poster hash: 83814...86b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

🤷🏼‍♀️

Endret av annebanane
  • Liker 3
Skrevet

Kommer an på hvilken type bruker det er. En som konstant skal trolle eller er negativt til alt - nei takk. Ellers ser jeg ikke det store problemet. De fleste er da "normale" mennesker bak fasaden.

Tror ikke de fleste mannfolka her inne er "normale", nei. 

Anonymous poster hash: 54cf6...1f9

• Liker 9
Skrevet

Tja, det kan jo hende. Noen av mannfolka her inne er veldig smarte, morsomme og hyggelige, selv om det er et stykke mellom dem...

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å gjøre det, men med alt det pisset jeg har skrevet her om meg selv så tviler jeg på om noen ville ha datet meg. :-p

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Jeg vet jo at de fleste brukere er normale mennesker, men nei, det er turn-off å vite at mannen min har en bruker på Kvinneguiden og er aktiv her inne. 

Kunne jeg vært venner med dem? Ja, helt sikkert. 

Anonymous poster hash: 11ed5...0e5
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er gift med et KG-medlem.
:rodmer:

• Liker 7
Skrevet

Har ikke kommet over noen brukere jeg ville datet enda, så tviler på det. Det er en god del surt oppgulp og rare holdninger på dette forumet  :fnise: Hadde vel sikkert ikke vært noen som ville datet meg heller. Har vel ikke akkurat vært supersjarmerende her inne. Også er det en smule kleint med menn som lurker rundt på kvinneguiden.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er sammen med en kg-bruker. Visste ikke at han var det før vi ble sammen, men med én gang jeg fikk vite brukernavnet hans visste jeg endel ting om ham jeg kanskje skulle ønske jeg ikke visste.

Så nei, i utgangspunktet ikke. Men så slår tilfeldighetene til.

Anonymous poster hash: bd02d...527

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det kunne jeg nok sikkert gjort, om jeg finner en i en bar 01.00 så ser jeg overhodet ikke hvorfor ikke en sånn person kan være på KG.  :laugh:

Endret av Charmander
Skrevet

Jada. Livet er for kort og godt til å være kresen på hvor man møter en person :-)

Skrevet

Absolutt, selvom kg ikke er en sjekkearena i utgangspunktet kunne jeg nok alltids falt for en bruker her inne. En av de som har hodet utenfor ræva hvertfall :)

Skrevet

Jeg er bare på besøk med ujevne mellomrom når jeg har tid og lyst, som regel en-to ganger i mnd i sommerhalvåret og litt oftere på vinteren.

Fora tiltrekker seg mange særinger, men jeg har lagt merke til visse brukere som f.eks. Christiania_Oslo som skriver på en åpen og forfriskende måte.

Dog er nok jeg en av få her som aldri verken har sendt eller mottatt PM. Får noen ganger inntrykk av at denne siden fungerer som backup for de som ikke får napp på match eller sukker.

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvilken type bruker det er. En som konstant skal trolle eller er negativt til alt - nei takk. Ellers ser jeg ikke det store problemet. De fleste er da "normale" mennesker bak fasaden.

Tror ikke de fleste kvinnfolka her inne er "normale", nei.

Anonymous poster hash: 0b5a4...805

• Liker 4
Skrevet

Jepp! Men hadde nok ikke sitti her å leita etter innleggene til vedkommende skulle det blitt en date, ville gjort opp ett eget inntrykk, fort gjort å få ett negativt inntrykk av noe som er skrevet i "kampens hete" på ett diskusjonsforum. :)

Skrevet

Ja det kunne jeg sikkert. Finnes noen greie brukere her inne også :) Noen som ikke dømmer. Noen som skriver gode innlegg. Har sett noen sånne og de er helt sikker greie i virkeligheten også :)

Skrevet

Jeg er interessert i mennesker, ikke glansbilder, så ja, selvsagt.

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke de fleste kvinnfolka her inne er "normale", nei. Anonymous poster hash: 0b5a4...805

Jeg er et "kvinnfolk" men jeg er nå sporadisk innom ettersom det har blitt verre med tiden.

Anonymous poster hash: a6383...8d8

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Har ikke kommet over noen brukere jeg ville datet enda, så tviler på det. Det er en god del surt oppgulp og rare holdninger på dette forumet  :fnise: Hadde vel sikkert ikke vært noen som ville datet meg heller. Har vel ikke akkurat vært supersjarmerende her inne. Også er det en smule kleint med menn som lurker rundt på kvinneguiden.

Tror vi er to: Ingen vil date meg heller. Så " åpenhjertet " som jeg ofte er i å ta de svakeste her i forsvar. Da blir jeg litt stygg, tror jeg.   :laugh:

Endret av gjestvest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...