Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. oktober 2015 #201 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Må fire på prinsippene for barnets beste. Virker som om at man må det. I utgangspunktet er jeg en av disse Halloween-haterne, og jeg har også utbasunert min mening for det ganske land. Hovedgreia er at jeg ikke ønsker å oppfordre ungen min til tigging. Jeg ønsker ikke å oppfordre noen til det. Vi voksne folk får jo ikke penger med mindre man jobber for det. Jeg synes egentlig at det er en viktig lærdom for barn at ting ikke kommer av seg selv, og spesielt ikke om man truer med å gjøre knep mot den man banker på døren til. Nå har selvsagt noen av klassekameratene til poden snakket oppglødd om Halloween til ham, så han er jo blitt mer enn informert om hva det er. Mannen i huset klarte ikke å stå i mot da han så stjernene i øynene på poden.. Så flertallet får bestemme tenker jeg. Jeg kommer fortsatt ikke til å oppfordre ham til å ta "tiggerunden" ute, i så fall blir det mannen som blir med. En annen årsak til at jeg er i mot Halloween er det økonomiske aspektet. Det må jo være vanskelig for folk å vite om de skal kjøpe inn godteri til 10, eller til 100 barn? Jeg har ikke råd til å kjøpe inn til flere titalls barn i alle fall. Også er det jo kostyme. Egentlig kom poden på at han ville være flaggermus. "Heldigvis" hadde ingen av butikkene som mannen var innom dette, så da blir det et kostyme som han hadde fra før av. Godteri er kjøpt inn, og lykter er fikset. Nå må vi bare få den lyse delen av dagen til å gå, så den mørke delen av døgnet kan komme.. Endret 31. oktober 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. oktober 2015 #202 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2015 #203 Del Skrevet 1. november 2015 De hadde det sikkert kjekt. Er moro å kle seg ut Håper du slipper verste menssmertene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2015 #204 Del Skrevet 1. november 2015 Hadde ingen småskremmende folk på min dør. Hørte ingen i nabolaget heller.Så er det over for denne gang, men jeg så innslag på tv i går om hvor mye folk bruker på H-utstyr.Ganske svimlende saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. november 2015 #205 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. november 2015 #206 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. november 2015 #207 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2015 #208 Del Skrevet 1. november 2015 Det har jeg også tenkt. Virker som at veldig mye av det virkelig store, skjedde for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2015 #209 Del Skrevet 1. november 2015 Da har poden blitt sosialisert nok med venner i dag. Nå er det å innta restene av godteriet fra i går (*kremt* jeg kjøpte heldigvis litt for mye enn hva vi trengte i går av akkurat det) Ellers hører jeg på Queen live fra 1985. Godt for minsten i huset at man har headphones tror jeg. (Han ser på film, og jeg har på head phones). Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke ble født sånn cirka 20 år før jeg faktisk ble født. Tenk så mange konserter jeg har gått glipp av!! Skulle gjerne vært på konsert med de den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. november 2015 #210 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. november 2015 #211 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2015 #212 Del Skrevet 2. november 2015 *snike seg inn og ta et lite overblikk* Du er så flink atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. november 2015 #213 Del Skrevet 3. november 2015 *snike seg inn og ta et lite overblikk* Du er så flink atte! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. november 2015 #214 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. november 2015 #215 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2015 #216 Del Skrevet 4. november 2015 Lillelørdag for mange. "Lørdag" for meg. Nesten ingen jobbing på meg nå for tida, så jeg har faktisk fått ordentlig helg. Det er surt egentlig når man ønsker å jobbe mer. Har laget en brownies-kake nå, så nå er det å kose meg litt med det og film før jeg tar en ordentlig ryddeøkt. Det vil forhåpentligvis dukke opp en jobb snart Brownieskake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. november 2015 #217 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) --- Endret 21. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2015 #218 Del Skrevet 6. november 2015 Nå ble jeg supernysgjerrig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. november 2015 #219 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Dagens jukeboks er påbegynt: https://www.youtube.com/watch?v=1w7OgIMMRc4 Endret 6. november 2015 av Glansbildeskrinet Guns N' Roses- Sweet Child O' Mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2015 #220 Del Skrevet 8. november 2015 På min dab-radio har de allerede fått en kanal som heter "Jul"...og jeg forter meg forbi den. Ikke før 1 des! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå