Gå til innhold

Jeg vil ha en afro amerikansk mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg er en helnorsk hvit jente på 24 år. Bor i Oslo, har ingen barn. 

 

Jeg synes afro amerikanske menn er helt utrolig pene og har så lyst til å gifte meg med en. Er det noen her som har vært sammen med en/kjenner som har vært? Jeg har aldri noensinne snakket med en afro amerikaner før. Noen som kan fortelle om dem? Det er jo store forskjeller på personer, men kanskje noen stereotypiske likheter likevel? Det jeg vet er at de er kjent for å være utro og voldelige mot kjærestene.. Men det gjelder jo stort sett de som bor i fattige strøk i USA. Jeg vil ha en mann som er utdannet og ordentlig. 

 

Er det noen steder som er lettere å finne dem? Går det mange afro amerikanere på UiO? Jeg kan være villig til å flytte/være i USA en periode, da dette er noe jeg har lyst til uansett. Men det er jo drøyt å reise til USA for å finne meg en afro amerikansk mann. Eller er det ikke drøyt? 

 

Det gjør ingenting (er vel heller bonus) om han snakker engelsk. 

 

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til å være i Norge med ham når vi ser den økende rasismen, volden og høyreekstremismen som vokser fram i Europa nå, men tror dere dette kan bli et problem? Det er vel fortstt trygt og greit å være svart i Europa? Tenker også på våre framtidige blandingsbarn... 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

 

 

Hva med en ren afrikaner da?Jeg kjenner en som dro til Afrika og betalte 5000 for å bli kjent med menn der.Noen uker etter hadde hun funnet en mann.De er fortsatt gift og har to flotte barn.Han har tatt utdanning her i Norge og integrert seg godt.

Anonymous poster hash: 4ee04...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel belastede områder over hel USA, så jeg vil fokusere på å bosette meg så langt unna sånne områder jeg kan.

Jeg skulle gjerne gått på et universitet, men jeg tviler ekstremt sterkt på at jeg kommer inn. Jeg måtte isåfall bruke et par år på å forbedre karakterer fra VGS (har ingen høyere utdanning enn det), og da føler jeg at jeg blir så gammel når jeg endelig kommer igang.

Jeg er jo allerede 24, så merker litt tidspress på meg, for jeg har veldig til å komme igang med livet og få barn og sånt. TS

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Skal du bo langt borte fra kriminalitet; så må du bo i gokk. Byene er typisk sånn at de har fine flotte vanlig trygge områder, gjerne nord-vest. Og så har de de mest belastede områdene samlet annet sted, gjerne mot sør-øst. Så da bosetter du deg og lever på riktig side, og holder deg unna feil side. Lett!

Men... hvordan skal du finansiere livsopphold i USA? Du har ingen unger, ingen utdannelse. Du vil ha barn.

Anonymous poster hash: 8c5b0...3a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med en ren afrikaner da?Jeg kjenner en som dro til Afrika og betalte 5000 for å bli kjent med menn der.Noen uker etter hadde hun funnet en mann.De er fortsatt gift og har to flotte barn.Han har tatt utdanning her i Norge og integrert seg godt.

Anonymous poster hash: 4ee04...5e5

 

 

Jeg vil ha en mann som er vestlig, og det er jo ikke rene afrikanere som bor i Afrika. 

Jeg må si det høres litt spesielt ut å betale for å finne mann da. Aldri hørt om sånn opplegg før. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bo langt borte fra kriminalitet; så må du bo i gokk. Byene er typisk sånn at de har fine flotte vanlig trygge områder, gjerne nord-vest. Og så har de de mest belastede områdene samlet annet sted, gjerne mot sør-øst. Så da bosetter du deg og lever på riktig side, og holder deg unna feil side. Lett!

Men... hvordan skal du finansiere livsopphold i USA? Du har ingen unger, ingen utdannelse. Du vil ha barn.

Anonymous poster hash: 8c5b0...3a7

 

Da skal jeg bosette meg i nord-vest, så er det problemet løst. 

 

Hvordan skal jeg livnære meg i USA? Det finnes jo ulike byråer man kan reise gjennom. Au-pair for eksempel. Tenkte kanskje på noe sånt.

Det blir nok vanskelig å finne meg jobb der, ihvertfall uten utdannelse, men kan jo prøve å finne noe. Kan leve på minimum wage. Og håper jeg treffer en mann raskt :) TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper noen kan svare meg på dette?

Kan noen forresten fortelle meg hvorfor afro amerikanske menn er mer utro enn andre "raser"? Gjelder det bare de i ghettoer og lavest i samfunnet? Hvis ja; er hvite menn i samme miljø like utro? TS

Anonymous poster hash: 330f5...05b

At afro americanske menn er mer utro enn andre raser, tror jeg har med størrelse på utstyr å gjøre. Mer plass til testosteron = mer lyst.

Hvite menn i ghettoer og lavest i samfunnet er mer opptatt av drugs, men mange er utro de også.

Anonymous poster hash: f3815...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil ha en mann som er vestlig, og det er jo ikke rene afrikanere som bor i Afrika. 

Jeg må si det høres litt spesielt ut å betale for å finne mann da. Aldri hørt om sånn opplegg før. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

 

 

Tror de kan være vel så Europeiske i tenkemåten som en afroamerikaner.Husk på at det er store forskjeller mellom Europa og USA også.Å importere en mann er det ingenting galt med.Norske mannfolk har gjort dette i mange år.

Anonymous poster hash: 4ee04...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At afro americanske menn er mer utro enn andre raser, tror jeg har med størrelse på utstyr å gjøre. Mer plass til testosteron = mer lyst.

Hvite menn i ghettoer og lavest i samfunnet er mer opptatt av drugs, men mange er utro de også.

Anonymous poster hash: f3815...844

 

Det der kan vel ikke stemme. Uansett hvor mye testosteron man har, så klarer man vel å være oppegående nok til å ikke måtte være mye utro. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror de kan være vel så Europeiske i tenkemåten som en afroamerikaner.Husk på at det er store forskjeller mellom Europa og USA også.Å importere en mann er det ingenting galt med.Norske mannfolk har gjort dette i mange år.

Anonymous poster hash: 4ee04...5e5

 

 

Jeg er overrasket over at folk her sier at USA og Europa er så forskjellige. Mitt inntrykk er at amerikanere er omtrent akkurat som oss, og at det ikke vil bli noen problemer mellom en nordmann og en amerikaner. 

Kan jeg spørre hvordan venninnen din importerte mannen? Er det gjennom et byrå? Hvordan kan man vite at man ikke bare blir utnyttet av en mann som vil ha norsk statsborgerskap? 

 

Norske menn henter koner i Thailand, ja. Og jeg synes det blir litt det samme om jeg drar til USA for å finne mann :) TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil ha en mann som er vestlig, og det er jo ikke rene afrikanere som bor i Afrika. 

Jeg må si det høres litt spesielt ut å betale for å finne mann da. Aldri hørt om sånn opplegg før. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

 

Mange afrikanere fra velstående familier er vestlige av seg og har god utdanning. Jeg ville forsøkt å date i Nairobi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange afrikanere fra velstående familier er vestlige av seg og har god utdanning. Jeg ville forsøkt å date i Nairobi. 

 

Men man kan jo ikke være sikker på at man ikke bare blir utnyttet for statsborgerskap. Trist om man blir veldig forelsket og så finner man ut at man bare ble utnyttet. Med en mørkhudet fra USA eller Europa, er det jo mye mindre sjanse for sånt. 

Men skal holde Nairobi litt i tankene :) TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men man kan jo ikke være sikker på at man ikke bare blir utnyttet for statsborgerskap. Trist om man blir veldig forelsket og så finner man ut at man bare ble utnyttet. Med en mørkhudet fra USA eller Europa, er det jo mye mindre sjanse for sånt. 

Men skal holde Nairobi litt i tankene :) TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

 

Ikke lett å vite hvem som utnytter hvem for statsborgerskap når du er så spesifikk på nasjonalitet  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å vite hvem som utnytter hvem for statsborgerskap når du er så spesifikk på nasjonalitet  :fnise:

 

Skjønner hva du mener :P TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Tusen takk til alle de som har gitt gode svar med masse opplysninger og idéer! Snille folk  :blomst:

 

Jeg har bare et par innlegg for fortsatt ønsker svar på, om noen har. 

 

"Jeg snakket med en venninne i dag om at jeg ønsker meg en afro amerikansk mann. Hun sa at jeg ikke burde gjøre det fordi afrikanere har lavere IQ enn andre raser, og at folk ser ned på folk som får barn med dem, for da får de barn med dårligere utgangspunkt med vilje. 
I tillegg burde man ikke få svarte/hvite blandingsbarn, for de kommer til å få komplekser for at de får det typiske afro amerikanske håret når alle andre har nordisk hår. 
 
Jeg er sjokkert. Det er vel ikke mennesker som går rundt og tenker disse tingene?! Hun påsto at det var en god del folk som synes dette, men hun kan jo ikke være riktig navla. Er det noen som tenker sånn?! "
 
 
Og 
 
"Kan noen forresten fortelle meg hvorfor afro amerikanske menn er mer utro enn andre "raser"? Gjelder det bare de i ghettoer og lavest i samfunnet? Hvis ja; er hvite menn i samme miljø like utro? TS
 
(Følte ikke forklaringen jeg fikk om at de har mer testosteron pga større utstyr var helt plausibel.) 


Anonymous poster hash: 330f5...05b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...