Gå til innhold

Billigbiler. At folk tør å vise seg med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som faktisk har penger bruker ikke pengene sine på dyre, nye biler.

LOOOOOOOOOL

Anonymous poster hash: a4564...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det er digg at så mange bruker idiotisk mye penger på bil. Sosialt akseptabelt er den største kostnaden.

Da blir det flere bruktbiler å velge blandt.

 

Hilsen bilmekaniker som Har bilkostnader på i underkant av 15.000 pr.år. (verditap, rentetap, forsikring og årsavgift) + diesel.

 

Har faktisk litt sympati med som kjører rundt i biler til 600-700.000+++ kr. Nesa i sky og sååå stolt. Men kostnaden er rundt 25 kr.pr km. stakkars idioter.



Anonymous poster hash: a5043...c33
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Hva tenker dere om disse råtne navsnylter billigbilene til eksempelvis 50 000 ish. jeg hadde aldri turd å bli sett i en bil til under 2-300 000 kr. hva tenker dere?

Anonymous poster hash: a4564...389

 

 

Her må jeg le! 

 

Da skulle du sett den bilen mannen min kjører rundt i :) Han arvet en 85-mod Volvo 244 av sin far, og han elsker den bilen. Den skal vi nok ha "forever", tror jeg. Nå har han skiftet en dør på den også, men enda ikke lakkert den, så han kjører rundt i en gammel sølvgrå Volvo med 1 stk mørkerød dør.

 

Forøvrig har vi også en Toyota Landcruiser V8, som ikke akkurat er en billigbil. Samt en nyere Volvo stasjonsvogn. Og mannen min har en godt betalt jobb også, forresten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva tenker dere om disse råtne navsnylter billigbilene til eksempelvis 50 000 ish. jeg hadde aldri turd å bli sett i en bil til under 2-300 000 kr. hva tenker dere?

Anonymous poster hash: a4564...389

 

 

Apropos navsnylter, så er det jo mange muslimske innvandrere som går på nav og likevel kjører dyre BMW-er.......

 

Mens ærlige folk som jobber, gjerne kan ha billigere biler. Slik som meg; har aldri gått på NAV, har høyere utdannelse, fast jobb og kjører en bil til 20 000 som jeg kjøpte for tre år siden. Fungerer fint den.

Anonymous poster hash: 10444...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bil som ikke er verdt mer enn 20 000. Ja, som 25 åring med 5 års utdannelse har jeg valgt en bil en kan fikse ting rimelig på selv og bruker pengene mine på noe annet i stedet. :)

Anonymous poster hash: acd26...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syntes det er digg at så mange bruker idiotisk mye penger på bil. Sosialt akseptabelt er den største kostnaden.

Da blir det flere bruktbiler å velge blandt.

 

Hilsen bilmekaniker som Har bilkostnader på i underkant av 15.000 pr.år. (verditap, rentetap, forsikring og årsavgift) + diesel.

 

Har faktisk litt sympati med som kjører rundt i biler til 600-700.000+++ kr. Nesa i sky og sååå stolt. Men kostnaden er rundt 25 kr.pr km. stakkars idioter.

Anonymous poster hash: a5043...c33

 

 

Hehe, nettopp. Helt enig med deg. :) Min bil som jeg kjøpte til 20 000, har jeg minimale utgifter på. Kjøpte den kontant, og betaler forsikring, bensin, oljeskift og service. Har ikke regnet på det, men vil tro kostnaden per kilometer er ganske lav. :) Så kan jeg bruke penger på andre ting.

Anonymous poster hash: 10444...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Naboen min kjører en svindyr rød ferrari, får litt latterkule når det brummer forbi kjøkkenvinduet mitt. For meg er det patetisk, bortkastet penger og kunne for å vise seg. Så eller en god bruktbil, enn en  penisforlenger. Liker el biler, miljøvennlige biler, prisklasse uten betydning, så lenge den er trygg på veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har bil til 25 000 stakkars oss... LOL  :skratte:

Vil heller ha en gammelbil og et lykkelig liv der mannen har tid til å være sammen med meg. enn at vi begge to skal jobbe ræva av oss for at vi skal ha råd til å kjøp feks en splitter ny volvo til 3-400 000

Ingen av oss er navere for det... begge er i jobb

Du har jammen meg gått glipp av noe viktig her i livet

Endret av Plotty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flauere med de ovenfra-og-ned-folkene som kjører svære biler til 4-5-600.000 kr, og som ikke klarer å håndtere de i det hele tatt...

 

Hilsen lykkelig arbeidstaker (mao helt på snittet snyltete) bileier med bil til ca 50.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...