Gå til innhold

Stygge venninner som fucker opp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lol virker ikke ut som om du respekterte avslaget ;)

Vil du bare ut å skaffe deg et rask ligg bør du være forberedt på å jobbe for det. Det holder ikke å gå rundt å fortelle jenter i nattmatkø på maccer'n at de er deilige i et desperat forsøk på å få napp før alle drar. Sorry ass men så kjekk er du ikke.

Legg vekk tanken om at du tydeligvis er Guds gave til kvinnen på nachpill-fronten og jekk deg ned noen hakk. Kanskje noen vil bli med deg hjem da?

Menn som bruker maccer'n som sjekkearena befinner seg virkelig på nederste hylle

Anonymous poster hash: ece30...016

Det er ikke det at jeg er superkjekk, men jeg er over 190 og har høy sosial intelligens. Men hadde ikke hun stygge venninna ødelagt så hadde hun deilige venninna blitt med meg hjem, det er jeg sikker på. Hun var tross alt uten mann den kvelden og ble smigret da jeg kommenterte hvor deilig hun var.

 

I tillegg selv om jeg synes dama var deilig så betyr ikke det at hun var en 10er. Hun var sikkert helt normalt pen, men hadde klær som fremhevet formene. Så hun hadde nok ikke følt seg for god for meg.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt turn off når en mann sier jeg er deilig i en kø. Sorry, men det betyr "skal vi pule" Er jo ikke dum. Synes det er slesK jeg. Ganske turn off og blir ikke særlig imponert.

Anonymous poster hash: 73236...390

 

 

Synes det er litt turn off når en mann sier jeg er deilig i en kø. Sorry, men det betyr "skal vi pule" Er jo ikke dum. Synes det er slesK jeg. Ganske turn off og blir ikke særlig imponert.

Anonymous poster hash: 73236...390

Delay på den dobbelposten. Uansett synes ikke man er slesk bare man er ute etter sex etter en bytur. Man må akseptere å bli sjekket opp når man er ute på byen.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg er superkjekk, men jeg er over 190 og har høy sosial intelligens. Men hadde ikke hun stygge venninna ødelagt så hadde hun deilige venninna blitt med meg hjem, det er jeg sikker på. Hun var tross alt uten mann den kvelden og ble smigret da jeg kommenterte hvor deilig hun var.

I tillegg selv om jeg synes dama var deilig så betyr ikke det at hun var en 10er. Hun var sikkert helt normalt pen, men hadde klær som fremhevet formene. Så hun hadde nok ikke følt seg for god for meg.

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Neppe. Få kvinner blir smigret av å bli kalt "deilige" av en taper i nattmatkø på maccer'n. Direkte oversatt betyr det "faen jeg har ikke klart å sjekke opp en eneste jente i hele kveld, de har skydd meg som pesten! Jeg vil likevel pule, og nå begynner jeg å bli desperat fordi det nærmer seg stengetid. Derfor saumfart jeg de mest tragiske stedene, sånn som nattmatkø på maccer'n. Så hei! Du er deilig"

Classy.

Og jeg tror ikke din sosiale intelligens er noe å skyte av :P

Anonymous poster hash: ece30...016

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er byturen din ødelagt fordi du ikke fikk et ligg?  :fnise:  Desperate menn som deg er veldig turn off. Man legger ofte merke til hvilke menn som går fra dame til dame på byen for å få mulighet til å dyppe'n.

 

EDIT: Hun sa nok også bare at hun ble smigret for at du skulle gi deg. Jeg får også høre det på byen, sier bare takk og det var hyggelig sagt. Betyr ikke at jeg blir smigret på ekte. Hadde hun virkelig blitt smigret hadde hun blitt med deg hjem, avhengig om venninnen var der eller ikke

Endret av NorskTroll
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe. Få kvinner blir smigret av å bli kalt "deilige" av en taper i nattmatkø på maccer'n. Direkte oversatt betyr det "faen jeg har ikke klart å sjekke opp en eneste jente i hele kveld, de har skydd meg som pesten! Jeg vil likevel pule, og nå begynner jeg å bli desperat fordi det nærmer seg stengetid. Derfor saumfart jeg de mest tragiske stedene, sånn som nattmatkø på maccer'n. Så hei! Du er deilig"

Anonymous poster hash: ece30...016

Ja, det er jo det det betyr, men du glemmer at hun ikke var sammen med en mann. Hun var derfor trolig like dårlig stilt som meg. Hadde hun hatt kjæreste så hadde nok den stygge venninna sagt det.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er byturen din ødelagt fordi du ikke fikk et ligg?  :fnise:  

Nei, jeg var mest sannsynlig for full til å få ereksjon uansett. Det var mer oppførselen til den stygge venninna som provoserte meg.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, jeg var mest sannsynlig for full til å få ereksjon uansett. Det var mer oppførselen til den stygge venninna som provoserte meg.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

 

Vi har fått med oss at du synes venninna var stygg, du trenger ikke gjenta det i hvert eneste innlegg.

Du framstår som en smule sosialt handikappet, i tillegg til å være ekstremt overflatisk, så jeg synes du fikk som fortjent. Bedre lykke neste gang, bare husk å prøve deg på damene litt tidligere på kvelden, og et annet sted enn på McD. Det bare skriker ut at du ikke har fått napp før på kvelden, og desperasjonen lyser ut av øya dine. De færreste damer finner noe sånn sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, jeg var mest sannsynlig for full til å få ereksjon uansett. Det var mer oppførselen til den stygge venninna som provoserte meg.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

 

Men den der fine venninna ble sikkert så varm innvendig av kommentaren din sånn der de stod i matkøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, jeg var mest sannsynlig for full til å få ereksjon uansett. Det var mer oppførselen til den stygge venninna som provoserte meg.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

Så hvorfor lager du en tråd av det? Skjønner at du ble irritert av jenta men hvis du var for full uansett ser jeg ikke problemet ditt. Dette er bare en "stakkars-meg-jeg-trenger-støtte"-tråd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått med oss at du synes venninna var stygg, du trenger ikke gjenta det i hvert eneste innlegg.

Du framstår som en smule sosialt handikappet, i tillegg til å være ekstremt overflatisk, så jeg synes du fikk som fortjent. Bedre lykke neste gang, bare husk å prøve deg på damene litt tidligere på kvelden, og et annet sted enn på McD. Det bare skriker ut at du ikke har fått napp før på kvelden, og desperasjonen lyser ut av øya dine. De færreste damer finner noe sånn sjarmerende.

Igjen, jeg kaller henne stygg fordi jeg ikke vet navnet hennes og for at det skal være enklere for leserne av tråden å vite hvem av de to jentene jeg snakker om. Og hadde jeg vært desperat så hadde jeg vel prøvd meg på hun stygge i stedet for hun deilige?

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor lager du en tråd av det? Skjønner at du ble irritert av jenta men hvis du var for full uansett ser jeg ikke problemet ditt. Dette er bare en "stakkars-meg-jeg-trenger-støtte"-tråd. 

Det er delvis en trøstetråd og delvis for å fortelle kvinner hvordan de ikke skal oppføre seg. 

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er delvis en trøstetråd og delvis for å fortelle kvinner hvordan de ikke skal oppføre seg. 

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

Sorry gutten min. Jeg kommer alltid til å få venninnen min bort fra ekle, desperate gutter som deg som bare vil ha et ligg på slutten av kvelden. Fordi venninnene mine er bedre enn det. Hvis ingen vil være med deg hjem er det jo deg det er noe galt med. Ingen her syns synd på deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke det at jeg er superkjekk, men jeg er over 190 og har høy sosial intelligens. Men hadde ikke hun stygge venninna ødelagt så hadde hun deilige venninna blitt med meg hjem, det er jeg sikker på. Hun var tross alt uten mann den kvelden og ble smigret da jeg kommenterte hvor deilig hun var.

I tillegg selv om jeg synes dama var deilig så betyr ikke det at hun var en 10er. Hun var sikkert helt normalt pen, men hadde klær som fremhevet formene. Så hun hadde nok ikke følt seg for god for meg.

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Haha høy sosial intelligens du..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at åpningsinnlegget mitt har 10 grønne. Tydeligvis at en del er enig med meg selv om svarene i tråden kan gi et annet inntrykk.

 

TS



Anonymous poster hash: 0d3d2...817
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at åpningsinnlegget mitt har 10 grønne. Tydeligvis at en del er enig med meg selv om svarene i tråden kan gi et annet inntrykk.

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Det er fordi de fikk seg en god latter :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Venninnen fucket ikke opp noe som helst, hadde den deilige baben du snakker om ville blitt med deg hjem hadde hun det.

Og til din informasjon kan kvinner oppføre seg akkurat slik de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo det det betyr, men du glemmer at hun ikke var sammen med en mann. Hun var derfor trolig like dårlig stilt som meg. Hadde hun hatt kjæreste så hadde nok den stygge venninna sagt det.

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

For du tror typen fotfølger henne til alle døgnets tider?!

Hvorfor skulle venninnen opplyse deg om det? Hun ville at du skulle pigge av, that's it! (Og det funka)

Anonymous poster hash: ece30...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

 

Det er ikke det at jeg er superkjekk, men jeg er over 190 og har høy sosial intelligens. Men hadde ikke hun stygge venninna ødelagt så hadde hun deilige venninna blitt med meg hjem, det er jeg sikker på. Hun var tross alt uten mann den kvelden og ble smigret da jeg kommenterte hvor deilig hun var.

 

I tillegg selv om jeg synes dama var deilig så betyr ikke det at hun var en 10er. Hun var sikkert helt normalt pen, men hadde klær som fremhevet formene. Så hun hadde nok ikke følt seg for god for meg.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

Hadde du hatt høy sosial intelligens hadde du forstått at du måtte inkludert venninnen og sørget for at hun ikke ble stående alene. Kjeder venninnen seg drar hun damen du snakker med vekk, med mindre hun du snakker med tydelig signaliserer at hun liker deg godt til venninnen sin. Lærte dette etter noen måneder på byn som 18 åring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det er på sin plass å komme med en liten kommentar til verdens kvinnelige befolkning: TS er ikke representativ for verdens mannlige befolkning, så ikke straff oss alle for personligheten én.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...