Gå til innhold

Stygge venninner som fucker opp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel,men det virker som du går utifra at hun var interessert i deg bare fordi hun ble smigret.

Det er jo langt fra sikkert,og jeg tror bare at hun "stygge" prøvde å beskytte venninna si.

Mens du har hengt deg opp i at du synes hun var stygg og tror at hun ble sur fordi hun ikke får seg kuk.

Kanskje du har litt for høye tanker om deg selv?

Anonymous poster hash: ce8c9...a75

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks opp. Du vet ingenting om denne venninnen du mener er stygg. Utseendemessig for deg falt hun ikke i smak, men det kan være andre som synes hun er pen. Når det gjelder personligheten kan du ikke vite om den eller bra eller dårlig etter så kort tid. Fordi hun hadde feil utseende i forhold til dine preferanser har du allerede dømt henne opp og ned. Og vet du hva. Det er sikkert noen som synes du er stygg også på en måte. Alle mennesker er som regel pene i noen andres øyne, bare ikke hos alle.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine yngre dager så ble det avtalt før jeg og mine venninner gikk ut at jeg skulle "gripe inn" hvis noen prøvde seg. Vi gikk ut for å ha det gøy sammen, ikke for å bli sjekket opp av innpåslitne menn. Noen av venninnene mine hadde problemer med å si i fra selv og var litt konfliktsky, og det var ikke jeg. Så siden jeg var såpass direkte så ble det meg som gav beskjed om at vi ikke var interessert. :-)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, jeg er mann og var ute på byen i kveld. På vei hjem havnet jeg på mcdonalds og der så jeg en deilig jente jeg prøvde å sjekke opp.  Jeg gikk bort til henne og fortalte hvor deilig hun var og så at hun ble smigret. Men så kommer hun stygge venninna og begynner å skjelle meg ut fordi jeg tydeligvis har gjort noe galt. 

 

Det er jo klart at hun er bitter fordi ingen vil pule på en stygg jente, men hvorfor skal hun sabotere for meg og venninna hennnes?  Og siden hun er stygg og jeg kjekk så føler jeg at jeg ikke kan svare henne. Jeg kunnne jo ikke si at hun bare er bitter fordi ingen vil ha henne så i stedet må jeg høre på alle kommentarene hennes.

 

Så stygge jenter, kan dere ikke enten akseptere at ingen vil ha dere eventuelt få dere en stygg mann i stedet for å sabotere for oss som er attraktive?

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

 

Sannsynligvis var jenta (som var på jakt etter nattmat, ikke menn) ukomfortabel, og fulle menn kan lett oversette slike ansiktsuttrykk til = hun er smigret. Om venninna hennes var "stygg" er dine ord, men hun ville nok bare beskytte sin venninne fra slitsomme og pågående menn. Nå vet jeg ikke "hvor stygg" hun var (jeg bruker ikke slike ord om folk, har folkeskikk), men for de aller fleste jenter er det veldig lett å få seg et ligg om de ønsker det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hei, jeg er mann og var ute på byen i kveld. På vei hjem havnet jeg på mcdonalds og der så jeg en deilig jente jeg prøvde å sjekke opp. Jeg gikk bort til henne og fortalte hvor deilig hun var og så at hun ble smigret. Men så kommer hun stygge venninna og begynner å skjelle meg ut fordi jeg tydeligvis har gjort noe galt.

Det er jo klart at hun er bitter fordi ingen vil pule på en stygg jente, men hvorfor skal hun sabotere for meg og venninna hennnes? Og siden hun er stygg og jeg kjekk så føler jeg at jeg ikke kan svare henne. Jeg kunnne jo ikke si at hun bare er bitter fordi ingen vil ha henne så i stedet må jeg høre på alle kommentarene hennes.

Så stygge jenter, kan dere ikke enten akseptere at ingen vil ha dere eventuelt få dere en stygg mann i stedet for å sabotere for oss som er attraktive?

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Du virker ikke så ålreit når du kaller folk stygge,og mener hun du sjekka opp gikk "horete"kledd.Få deg litt dannelse gutt!

Til din fordel så var det greit at du holdt kjeft ovenfor venninnen.

Du kan ha rett i at venninnen er sjalu/misunnelig,og hun skal ikke være "livvakt"for venninnen.Hun kunne,og burde sagt fra selv! Så at du ble irritert over det kan jeg forstå.Men du må nok prøve å ha litt mer respekt og lære deg noen manerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei, jeg er mann og var ute på byen i kveld. På vei hjem havnet jeg på mcdonalds og der så jeg en deilig jente jeg prøvde å sjekke opp.  Jeg gikk bort til henne og fortalte hvor deilig hun var og så at hun ble smigret. Men så kommer hun stygge venninna og begynner å skjelle meg ut fordi jeg tydeligvis har gjort noe galt. 

 

Det er jo klart at hun er bitter fordi ingen vil pule på en stygg jente, men hvorfor skal hun sabotere for meg og venninna hennnes?  Og siden hun er stygg og jeg kjekk så føler jeg at jeg ikke kan svare henne. Jeg kunnne jo ikke si at hun bare er bitter fordi ingen vil ha henne så i stedet må jeg høre på alle kommentarene hennes.

 

Så stygge jenter, kan dere ikke enten akseptere at ingen vil ha dere eventuelt få dere en stygg mann i stedet for å sabotere for oss som er attraktive?

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

 

Det er kanskje noe i det? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som er særdeles lite tiltrekkende så er det menn som har jaktet hele kvelden/natta og kommer ramlende bort til ei dame i taxikøen eller nattmatkøen for å prøve å overbevise henne om at han seriøst synes hun er fin. Alle vet jo at hun er siste desperate forsøk den kvelden på å få seg noe.



Anonymous poster hash: 9473b...235
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her drev nok den stygge venninna å passet på. Du er sikkert litt stygg selv, og når den hotte venninna tydeligvis har fått på seg ølbriller, så er det venninnenes jobb å passe på sånn at den hotte ike puler seg ned på rangstigen i fylla.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, jeg er mann og var ute på byen i kveld. På vei hjem havnet jeg på mcdonalds og der så jeg en deilig jente jeg prøvde å sjekke opp.  Jeg gikk bort til henne og fortalte hvor deilig hun var og så at hun ble smigret. Men så kommer hun stygge venninna og begynner å skjelle meg ut fordi jeg tydeligvis har gjort noe galt. 

 

Det er jo klart at hun er bitter fordi ingen vil pule på en stygg jente, men hvorfor skal hun sabotere for meg og venninna hennnes?  Og siden hun er stygg og jeg kjekk så føler jeg at jeg ikke kan svare henne. Jeg kunnne jo ikke si at hun bare er bitter fordi ingen vil ha henne så i stedet må jeg høre på alle kommentarene hennes.

 

Så stygge jenter, kan dere ikke enten akseptere at ingen vil ha dere eventuelt få dere en stygg mann i stedet for å sabotere for oss som er attraktive?

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

 

Wahahaha xD

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som er særdeles lite tiltrekkende så er det menn som har jaktet hele kvelden/natta og kommer ramlende bort til ei dame i taxikøen eller nattmatkøen for å prøve å overbevise henne om at han seriøst synes hun er fin. Alle vet jo at hun er siste desperate forsøk den kvelden på å få seg noe. Anonymous poster hash: 9473b...235

Nettopp.

Jeg opplevde dette på bussen på vei hjem fra byen i går.

Kjempe kleint og ubehagelig med fulle hannkatter uten sosiale antenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks opp. Du vet ingenting om denne venninnen du mener er stygg. Utseendemessig for deg falt hun ikke i smak, men det kan være andre som synes hun er pen. Når det gjelder personligheten kan du ikke vite om den eller bra eller dårlig etter så kort tid. Fordi hun hadde feil utseende i forhold til dine preferanser har du allerede dømt henne opp og ned. Og vet du hva. Det er sikkert noen som synes du er stygg også på en måte. Alle mennesker er som regel pene i noen andres øyne, bare ikke hos alle.

 

Relativistisk pisspreik. Nysgjerrig på hvem som faktisk tror på dette tøvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativistisk pisspreik. Nysgjerrig på hvem som faktisk tror på dette tøvet?

Og hvorfor kan det ikke være at andre synes hun er pen?

Spørs jo litt på hva man faktisk liker,og om man har høye krav til at hun skal være perfekt.

Enkelte har jo temmelig lav terskel for å kalle noen stygg. Kan jo bare være at de ikke var attraktive i den personens øyne og dermed blir stygg selv om de objektivt ikke er det.

Anonymous poster hash: ce8c9...a75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men tråden handler ikke om meg. Den handler om venninna. Er det greit å blande seg inn i andres business? I tillegg var hun venninna utrolig frekk mot meg.

 

Flere som synes det er kjipt med frekke mennesker som i tillegg er stygge? Man kan jo så lett vinne diskusjonen ved å bare påpeke utseende samtidig som jeg er alt for hyggelig til å fortelle henne at ingen vil ha henne. Har hun venninna sosiale antenner så er hun jo klar over dette og utnytter andres samvittighet til å oppføre seg som en drittsekk.

 

TS

Anonymous poster hash: 0d3d2...817

 

 

1) Ja, det er selvfølgelig greit at hun blandet seg inn i venninnas business. Et vennskap er ikke diktatur. Og her gjorde hun jo venninnen sin en tjeneste i tillegg.

 

2) Nei, har ikke tenkt særlig over det. Veldig sjelden jeg møter frekke mennesker heldigvis. Hvis du til stadighet møter på slike folk vil jeg kanskje tro det er noe med deg som gjør at de er frekke?

 

 

Anonymous poster hash: 016a7...054

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg og mine venninner pleier som regel å "redde" hverandre fra noen typer, altså har vi en avtale om at får en av oss hint, så skal vi bryte inn... Kanskje det var det som skjedde deg?

 

Pene jenter er som regel litt sjenerte, og setter pris på litt hjelp fra venninner/venner.



Anonymous poster hash: d4239...620
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hvorfor kan det ikke være at andre synes hun er pen?

Spørs jo litt på hva man faktisk liker,og om man har høye krav til at hun skal være perfekt.

Enkelte har jo temmelig lav terskel for å kalle noen stygg. Kan jo bare være at de ikke var attraktive i den personens øyne og dermed blir stygg selv om de objektivt ikke er det.

Anonymous poster hash: ce8c9...a75

 

Fordi det stemmer ikke overens med det en observerer, selvsagt. Folk tenderer helt klart mot tiltrekning av visse ansiktstrekk. Er ikke bare sånn at det kommer ei heit dame bort til en fyrstikk med ekstremt høyt hårfeste og asymmetriske øyne: "Oi, du var jævlig deiliiiiiiiiiiiiiiiiiig." Hvorvidt det oppstår interesse i en slik situasjon, har særdeles lite å gjøre med utseende.

 

 

Hvorvidt man har lav terskel for å kalle noe stygt, blir en annen diskusjon, selvsagt. Det er selvfølgelig mulig at TS overdriver grovt her.

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er mann og var ute på byen i kveld. På vei hjem havnet jeg på mcdonalds og der så jeg en deilig jente jeg prøvde å sjekke opp.  Jeg gikk bort til henne og fortalte hvor deilig hun var og så at hun ble smigret. Men så kommer hun stygge venninna og begynner å skjelle meg ut fordi jeg tydeligvis har gjort noe galt.  Det er jo klart at hun er bitter fordi ingen vil pule på en stygg jente, men hvorfor skal hun sabotere for meg og venninna hennnes?  Og siden hun er stygg og jeg kjekk så føler jeg at jeg ikke kan svare henne. Jeg kunnne jo ikke si at hun bare er bitter fordi ingen vil ha henne så i stedet må jeg høre på alle kommentarene hennes. Så stygge jenter, kan dere ikke enten akseptere at ingen vil ha dere eventuelt få dere en stygg mann i stedet for å sabotere for oss som er attraktive? Anonymous poster hash: 0d3d2...817

Om du hadde prøvd deg på en stygge venninna så hadde hun pene blitt sjalu. Alltid gå til den styggeste først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Mann? Man er ikke mann når man er 14, da er man guttunge da! Og du kan umulig være eldre enn 14. Godt hun "stygge" reddet hun "horete" da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann? Man er ikke mann når man er 14, da er man guttunge da! Og du kan umulig være eldre enn 14. Godt hun "stygge" reddet hun "horete" da.

Jenter vil vel heller være ei fin hore, enn ei stygg kjerring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...