Gå til innhold

Jente 20 år, hatt sex med 35 stk. Er dette sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiller ingen rolle så lenge du bruker kondom.

Merkelig ting å si: Spiller ingen rolle.

Klart det gjør det. For noen setter det spor i ettertid. 

Anonymous poster hash: 3d8fd...c7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dummeste forslaget (sammenligning antar jeg at du mener) jeg har lest på lenge. Man kan ikke sammenligne å ha mange sexpartnere som å gå med flosshatt...er det mulig..

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

Du skjønte tydelgivis ikke poenget mitt...

Poenget er at man må finne en partner som liker deg for den du velger å være, om du velger å ha 50 sexpartnere må du finne en partner som syntes dette er greit, og vi kan vel begge være enige om at det vil være flere som syntes det er greit med 5 sexpartnere, enn med 50 sexpartnere. (Bare tilfeldige tall).

Det med flosshatten går ut på akkurat det samme (og ja, det var et flåsete eksempel, men brukte noe tilfeldig for å få frem poenget mitt, som du tydeligvis ikke skjønte uansett), om du velger å skulle gå med flosshatt hele tiden må du finne en partner som syntes det er greit, og vi kan vel begge være enige om at det vil være flere som syntes det er best uten flosshatt, enn med flosshatt.

Anonymous poster hash: ec754...757

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Merkelig ting å si: Spiller ingen rolle.

Klart det gjør det. For noen setter det spor i ettertid.

Anonymous poster hash: 3d8fd...c7f

Mulig det, men ut fra HI høres det ut som om TS er mer redd for å bli fordømt og ikke som om hun har problemer med dette selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sykt men husk at det kan gå utover din psyke etterhvert. Du kan få problemer med å knytte deg til mennesker.
Ikke sikkert men skjer med en god del, så pass på litt.



Anonymous poster hash: a00c8...5c9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sex er ikke nødvendigvis spesielt for for noen som har hatt sex med 3 stk heller.

 

Altså er du sammen med en du elsker så er det spesielt. Har du sex med en random fordi du er kåt, er det ikke spesielt.

Anonymous poster hash: a00c8...5c9

 

Ikke nødvendigvis , men absolutt en mye større mulighet for at ei som har ligget med 3, synes det er mer spesielt, enn ei som har ligget med 35. Man legger jo ofte mer i noe hvis man har grenser på noe, grenser for seg selv. 

 

Hvis man blir vant til å ha sex uten følelser, gjør det noe med følelseslivet til vedkommende. Når ei på 20 har hatt 35 partnere allerede, forteller det litt om at hun ikke legger så mye i å gi seg hen til noen, derav er det mindre spesielt for henne, enn ei som venter til hun føler hun har truffet en hun vil være intim med. 

 

 

 

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvis man blir vant til å ha sex uten følelser, gjør det noe med følelseslivet til vedkommende. Når ei på 20 har hatt 35 partnere allerede, forteller det litt om at hun ikke legger så mye i å gi seg hen til noen, derav er det mindre spesielt for henne, enn ei som venter til hun føler hun har truffet en hun vil være intim med. 

 

 

Ja, derfor man må være litt forsiktig.

Men ingen grunn til å gjøre sex til noe så spesielt at du kun kan ha det med en du kjenner inn og ut.

Anonymous poster hash: a00c8...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det er mange, du ville vært uaktuell som partner for min del.



Anonymous poster hash: 96878...6fe
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart det her. Hvis det hadde vært en gutt så hadde han mest sannsynlig fått høre at det var for mange og at de fleste kvinner ville neppe vært sammen med en som hadde ligget med så mange. Samt at det antakeligvis måtte være noe rart siden man ikke knytter seg mer. En del vil nok kalle slike folk som hopper fra partner til partner som en nymfoman. Og det er ikke ment positivt.

Anonymous poster hash: 79ba3...2ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvis man blir vant til å ha sex uten følelser

 

 

 

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

 

Hva mener du egentlig når du sier dette. Følelsesregisteret vårt er så ufattelig komplekst at å sette navn på alle de prosessene som går i oss i enhver setting er veldig vanskelig.

Jeg forsøker ikke å være tverr her, men har egentlig aldri helt forstått den her "uten følelser", bare de nevrosensoriske følelsene som kommer når noen andre tar på deg gjør jo hele utsagnet ganske merkelig.

 

Så når du sier sex uten følelser, mener du at det er noen hun ikke bryr seg om eller har en forbindelse til, for igjen, hun bryr jo seg nok til å ha sex med disse, og på biologiske og kjemise nivåer knytter kroppen hennes en forbindelse til en annen når man har sex.

Så igjen, jeg har vanskeligheter for å forstå hva dette utsagnet betyr.

Anonymous poster hash: 45182...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antallet her er uvesentlig TS.

 

Det viktigste er grunnen. Har du hatt sex fordi du har hatt lyst til å sex med akkurat denne personen, ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å ha hatt sex med over 30 når jeg bare er 20 år? Tallet har gått fort oppover, selvom jeg ikke har tilfeldig sex med hvem som helst og det er ofte lang pause mellom hver partner. Så lenge ingen vet om antallet og jeg holder det for meg selv så er det vel ikke så farlig? Eller hva tenker folk om dette.

Anonymous poster hash: cdfe9...cac

Tror ikke det finnes "for mange," så lenge alt skjer frivillig. Jeg er mann, og om jeg først likte deg hadde det ikke spilt noen rolle om du hadde vært med 300 ved fyllte 20.

Anonymous poster hash: 1091b...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette Kvinnelig form for horebukk/ player?

Anonymous poster hash: a7b09...30d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det greit å ha hatt sex med over 30 når jeg bare er 20 år? Tallet har gått fort oppover, selvom jeg ikke har tilfeldig sex med hvem som helst og det er ofte lang pause mellom hver partner. Så lenge ingen vet om antallet og jeg holder det for meg selv så er det vel ikke så farlig? Eller hva tenker folk om dette.

Anonymous poster hash: cdfe9...cac

Jeg hadde tenkt at du har ikke kontakt med dine egne følelser, og at du må lære deg til å bli mer glad i deg selv.

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva mener du egentlig når du sier dette. Følelsesregisteret vårt er så ufattelig komplekst at å sette navn på alle de prosessene som går i oss i enhver setting er veldig vanskelig.

Jeg forsøker ikke å være tverr her, men har egentlig aldri helt forstått den her "uten følelser", bare de nevrosensoriske følelsene som kommer når noen andre tar på deg gjør jo hele utsagnet ganske merkelig.

 

Så når du sier sex uten følelser, mener du at det er noen hun ikke bryr seg om eller har en forbindelse til, for igjen, hun bryr jo seg nok til å ha sex med disse, og på biologiske og kjemise nivåer knytter kroppen hennes en forbindelse til en annen når man har sex.

Så igjen, jeg har vanskeligheter for å forstå hva dette utsagnet betyr.

Anonymous poster hash: 45182...580

 

Ja, følelsesregisteret vårt er utrolig komplekst, men det sier deg selv at hvis man er intim med mange uten å ha følelsene med  ( da mener jeg genuine følelser for noen ), gjør det noe med følelsene man har til intimitet over tid, da man på en måte stenger kroppen ifra hodet.

 

Når man begynner å forbinde sex med noe som ikke knytter deg nærmere en person, kanskje t.o.m motsatt, gjør dette selvsagt noe med egen seksualtitet og følelsesliv.

 

Det er mange som blir følelsesmessig avstumpa med å ha uttallige tilfeldige partnere over tid. 

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Ja, følelsesregisteret vårt er utrolig komplekst, men det sier deg selv at hvis man er intim med mange uten å ha følelsene med  ( da mener jeg genuine følelser for noen ), gjør det noe med følelsene man har til intimitet over tid, da man på en måte stenger kroppen ifra hodet.

 

Når man begynner å forbinde sex med noe som ikke knytter deg nærmere en person, kanskje t.o.m motsatt, gjør dette selvsagt noe med egen seksualtitet og følelsesliv.

 

Det er mange som blir følelsesmessig avstumpa med å ha uttallige tilfeldige partnere over tid. 

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

 

hva er genuine følelser, og hvordan skiller du disse fra det jeg må anta er ugenuine følelser?

Anonymous poster hash: 45182...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å ha hatt sex med over 30 når jeg bare er 20 år? Tallet har gått fort oppover, selvom jeg ikke har tilfeldig sex med hvem som helst og det er ofte lang pause mellom hver partner. Så lenge ingen vet om antallet og jeg holder det for meg selv så er det vel ikke så farlig? Eller hva tenker folk om dette.

Anonymous poster hash: cdfe9...cac

 

Mange, men overhodet ikke sykt. Spesielt ikke om du er en jente som stort sett er singel, da blir det mange. Har man langvarige kjæresteforhold blir det (normalt) ikke så mange.

 

Antar vi at du startet som 16-åring, så har du hatt sex i 4-5 år. Dvs åtte partnere per år. Overhodet ikke galt om du er singel. I gjennomsnitt betyr det ny partner hver 47nde dag.  

 

La oss si at du har hatt fast kjæreste halvparten av tiden, så er det sex med en ny partner en gang i måneden. Ikke helt galt det heller. Synes faktisk du kan virke ganske livlig jeg!

 

Tallet viser at du er ikke så veldig interessert i kjærester eller langsiktige forhold enda, men det er selvfølgelig et greit valg.

 

 

Og et tips på tampen; Dette er ikke et tall du bør spre i vennegjengen eller tidlig i datingperioden ...

Endret av HandymanOslo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å ha hatt sex med over 30 når jeg bare er 20 år? Tallet har gått fort oppover, selvom jeg ikke har tilfeldig sex med hvem som helst og det er ofte lang pause mellom hver partner. Så lenge ingen vet om antallet og jeg holder det for meg selv så er det vel ikke så farlig? Eller hva tenker folk om dette.

Anonymous poster hash: cdfe9...cac

 

Kos deg og gjør som du vil. Folk har en merkelig greie med at det betyr noen ting som helst antallet sexpartnere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og har hatt nesten 50 sexpartnere i løpet av livet. 

 

Det følelsesmessige aspektet ved dette er veldig varierende. Noen kan ha masse sex med mange, uten følelser, mens andre knytter seg fortere til de man har sex med.

 

Min kjæreste og jeg hadde sex første gangen vi møttes pga avstand, men vi har vært sammen en stund allerede. Vi har veldig bra sex, så det klikker veldig bra akkurat der. 

 

Jeg merker dog at jeg må holde igjen på byen, siden det var min "arena" for ONS. Jeg elsker å flørte, og vennlighet fra min side kan fort oppfattes som flørting også, så jeg er veldig forsiktig med hva jeg drikker før jeg drar på byen. Han jeg er med nå er den første kjæresten min jeg virkelig elsker, så jeg ville aldri gjort noe for å såre han! Derfor fikk jeg veldig dårlig samvittighet i starten av forholdet... selv om jeg hadde full kontroll, så flørtet jeg med andre menn på byen (i starten, gjør ikke det nå lenger). Så man blir nesten litt miljøskadet av å holde på som jeg gjorde så lenge.

 

MEN, det er ikke dermed sagt at du er skada 4 life når det gjelder følelsemessig sex. Sex kan være veldig intimt og spesielt, men det kan også være en måte å få ut frustrasjon på (seksuell frustrasjon that is).

 

Så TS, nei. Det er ikke sykt, men selv jeg skal innrømme at hadde jeg selv kunne bestemt hvor mange jeg har i min "sexbok" så hadde jeg redusert antallet betraktelig. Ikke fordi jeg skammer meg, men fordi det gjorde noe med hvordan jeg var som person.



Anonymous poster hash: fd473...b61
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...