Gå til innhold

Jente 20 år, hatt sex med 35 stk. Er dette sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er sykt, jeg hadde hatt sex med flere partnere enn det når jeg var 20.

Så lenge du liker å ha sex så har du det :) Kos deg med sex'en, men prøv å husk at dere bruker kondom. Hvis dere ikke gjør det, sjekk deg etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les dette: http://www.kk.no/livsstil/derfor-bør-du-ha-færre-sex-partnere-23238 Anonymous poster hash: bc36f...af3

Virker ikke som folk bryr seg, ikke før den dagen de får kreft. Det er jo en annen tråd her om herpes og hvor plagsomt og stigmatiserende dette er. Begge deler (herpes og hpv) kan smitte til tross for kondom. På Dagsrevyen var det for noen dager siden om hepatitt B og at man er redd for at dette skal spre seg blant unge, siden de har så mange sexpartnere (en del ikke alle). Litt kjedelig å bli kronisk smittebærer og måtte få en levertransplantasjon om noen år.

Og så får flertallet i denne tråden frem at det er nærmest helt uproblematisk og konsekvensfritt å ha massevis av sexpartnere. Det er jo "bare" å sjekke seg etterpå. Og så tester de jo ikke for sånne kjipe sykdommer som nevnt over. Det kan mange gå lenge med før de oppdager - og smitte andre i mellomtiden.

Anonymous poster hash: 753b6...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...