Gå til innhold

9/11 folk blir opplyste, 2/3 i Australia tror myndighetene stod bak...


slask

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, slask skrev:

 

Hvem:   Aner ingen navn. Om det er Rockefeller, Rotschild, Soros eller bare de øvrige i toppskiktet i myndighetene aner jeg ikke.
Hvordan:  Kontrollert demolition er velkjent, men hvordan de fikk pulverisert så mye av materialene vet jeg ikke.
Hvorfor: For å få påskudd til å starte War on Terror, for derfor å gå til krig. Som nevnt - General Wesley Clark forteller jo om hvordan noen hadde bestemt å gå til krig uten begrunnelse (7 land på 5 år). Flere videoklipp fra psykopatene i Washington finnes, hvor de planlegger krig, hvordan de argumenter for å gå til krig. Krig er business om du ikke har fått det med deg. Penger og makt er årsak nok for disse psykopatene.

Når en hærskare kompetent fagpersonell avviser at flyene som årsak til kollapsene, og vi andre forstår hvorfor de kan argumentere med slike påstander, så gir det mening. Det meste i saken rundt 9-11 er omringet av coverup, falske forklaringer, fornektelse og mangel på bevis.
Jeg observerer dessuten at store mengder mennesker rundt om på kommentarfeltene verden over mener det samme.

Donald Trump var medforfatter av ei bok i 1999, hvor han skriver at det vil komme en "større" event (dette var etter 1995-bomben). Han skriver også at de vil beskylde "en Osama Bin Laden". Så hva visste Trump om hva som ville komme?
Bob Kerrey, en 9-11 "comissioner", forteller at 9-11 er en 30 år gammel konspirasjon.
Det betyr jo at han har kjent til et opplegg.
Du kan se det 1 min korte intervjuet her.
https://www.sott.net/article/205943-911-Commissioner-Bob-Kerrey-says-911-was-a-conspiracy-30-years-in-the-making

Krigen mot terror har kostet amerikanske skattebetalere to trillioner dollar. Det er et totalt med 18 nuller bak. Så må det ganges med dagens kurs for å få summen i norske kroner. 

Et enormt pengesluk. Enig i at krig er fortjeneste for enkelte, men ikke for staten som du hevder er korrupt. USA hadde klart seg bedre uten krigen. 

Så prøv igjen. 

Videre klarer verken du eller "ekspertene" å forklare hvordan. 

"Hvem" er en diffus organisasjon / familie hvor du heller ikke vet noe. 

Høres slitsomt ut for deg å holde på denne teorien når det er så mange hull. 

Anonymkode: e2480...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krigen mot terror har kostet amerikanske skattebetalere to trillioner dollar. Det er et totalt med 18 nuller bak. Så må det ganges med dagens kurs for å få summen i norske kroner. 

Et enormt pengesluk. Enig i at krig er fortjeneste for enkelte, men ikke for staten som du hevder er korrupt. USA hadde klart seg bedre uten krigen. 

Så prøv igjen. 

Videre klarer verken du eller "ekspertene" å forklare hvordan. 

"Hvem" er en diffus organisasjon / familie hvor du heller ikke vet noe. 

Høres slitsomt ut for deg å holde på denne teorien når det er så mange hull. 

Anonymkode: e2480...755


Utgiftene påføres skattebetalerne - de får svi.
Hvem sørger for å ha eierskap/kontroll over selskapene som leverer utstyr til krig?
Ikke vanskelig å skjønne det spillet.

De som har makt og muligheter misbruker denne til å påføre staten enorme utgifter.
Selv lever de fett på smøring, og skjulte forbindelser (krigsprofittører/korrupte politikere/ledere, ei salig smørje).

De involverte (som blir søkkrike) går naturligvis ikke ut og forteller at "jeg er blitt rik på korrupsjon...".
Pengene her er så store at det ikke er noe problem å bruke mellommenn og skatteparadiser i flere lag.

Synes det er du som sliter, der du ikke klarer å se sammenhenger og ikke har noe å referere til annet enn "noen og noe".

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, slask skrev:

Utgiftene påføres skattebetalerne - de får svi.
Hvem sørger for å ha eierskap/kontroll over selskapene som leverer utstyr til krig?
Ikke vanskelig å skjønne det spillet.

Det er sånn eliten raner befolkningen.
De har ingen skrupler.
Når sånt har pågått i generasjoner så er det en selvfølge de ikke vil avvikle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, slask skrev:


Utgiftene påføres skattebetalerne - de får svi.
Hvem sørger for å ha eierskap/kontroll over selskapene som leverer utstyr til krig?
Ikke vanskelig å skjønne det spillet.

De som har makt og muligheter misbruker denne til å påføre staten enorme utgifter.
Selv lever de fett på smøring, og skjulte forbindelser (krigsprofittører/korrupte politikere/ledere, ei salig smørje).

De involverte (som blir søkkrike) går naturligvis ikke ut og forteller at "jeg er blitt rik på korrupsjon...".
Pengene her er så store at det ikke er noe problem å bruke mellommenn og skatteparadiser i flere lag.

Synes det er du som sliter, der du ikke klarer å se sammenhenger og ikke har noe å referere til annet enn "noen og noe".

Og alt dette kan du selvfølgelig dokumentere eller vise til kilder? 

Eller er det noe du har funnet frem til selv?

Anonymkode: e2480...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og alt dette kan du selvfølgelig dokumentere eller vise til kilder? 

Eller er det noe du har funnet frem til selv?

Anonymkode: e2480...755

Har du ikke forstått at politikerne elsker å bruke andres penger?
Hvorfor har de sånn iver etter å sette i gang det ene utrolige prosjektet etter det andre?
Om det ikke var for at de eller medsammensvorne ville tjene penger på pengbruken så tror jeg de ville vært mye mer reserverte med felles midler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, slask skrev:

Har du ikke forstått at politikerne elsker å bruke andres penger?
Hvorfor har de sånn iver etter å sette i gang det ene utrolige prosjektet etter det andre?
Om det ikke var for at de eller medsammensvorne ville tjene penger på pengbruken så tror jeg de ville vært mye mer reserverte med felles midler.

Du svarte ikke på spørsmålet. Har du kilder eller noe du selv synes virker fornuftig?

Anonymkode: e2480...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du svarte ikke på spørsmålet. Har du kilder eller noe du selv synes virker fornuftig?

Anonymkode: e2480...755

Nei, jeg sitter ikke på kilder som forklarer det åpenbare med pengesløsingen og krigsmaskineriets galskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, slask skrev:

Nei, jeg sitter ikke på kilder som forklarer det åpenbare med pengesløsingen og krigsmaskineriets galskap.

Så det er mer en tro og følelse av at en mektig familie iverksatte 9/11 for å tjene penger på at USA skulle bruke penger på krig. 

Si meg, er dette noe som skjedde i forkant av ww1, ww2, Korea og Vietnam, for å nevne noen?

Anonymkode: e2480...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask, har du ikke hørt siste nytt? Teorien om at det var en "false flag" aksjon, viser seg å være en false flag aksjon. Jepp. Mye tyder på at USA, og New York ikke finnes i virkeligheten. Jeg har bare blitt fortalt det gjennom media. Derfor er det naturlig å tro at det hele er oppkonstruert, som et ledd i den utenomjordiske agendaen for å fjerne menneskeheten, og erstatte den med reptiler fra solsystemet R5-442Lj. 

Ikke sant?

(Det verste er vel at det finnes folk som "tenker selv" som faktisk tror på det jeg spøker med ovenfor...)

Anonymkode: 233e3...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slask, har du ikke hørt siste nytt? Teorien om at det var en "false flag" aksjon, viser seg å være en false flag aksjon. Jepp. Mye tyder på at USA, og New York ikke finnes i virkeligheten. Jeg har bare blitt fortalt det gjennom media. Derfor er det naturlig å tro at det hele er oppkonstruert, som et ledd i den utenomjordiske agendaen for å fjerne menneskeheten, og erstatte den med reptiler fra solsystemet R5-442Lj. 

Ikke sant?

(Det verste er vel at det finnes folk som "tenker selv" som faktisk tror på det jeg spøker med ovenfor...)

Anonymkode: 233e3...874

Var vel en terroraksjon i Belgia(?) hvor teoretikere - bandt annet slask - mente at gaten hvor det skjedde ikke eksisterer. Flere gikk høyt ut og ropte false flag før det ble kjent at det var hovedgaten i byen. Nesten like pinlig som ufo - videoen fra 9/11. 

Anonymkode: e2480...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel en terroraksjon i Belgia(?) hvor teoretikere - bandt annet slask - mente at gaten hvor det skjedde ikke eksisterer. Flere gikk høyt ut og ropte false flag før det ble kjent at det var hovedgaten i byen. Nesten like pinlig som ufo - videoen fra 9/11. 

Du bør ikke synse om andres påstander om gater i byer du ikke husker.
Nå spinner du på rester fra din egen fantasi og det fungerer dårlig.
Og ufo-vittigheten din har visst gått til hodet på deg, slik at det snart blir mer moro for oss andre hver gang du nevner disse fremstillingene du selv har skapt i eget hode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, slask skrev:

Du bør ikke synse om andres påstander om gater i byer du ikke husker.
Nå spinner du på rester fra din egen fantasi og det fungerer dårlig.
Og ufo-vittigheten din har visst gått til hodet på deg, slik at det snart blir mer moro for oss andre hver gang du nevner disse fremstillingene du selv har skapt i eget hode.

 

Grunnen til at det jeg tar opp ufo videoen med jevne mellomrom er for å vise hvor lettlurte folk som deg er. Selv åpenbare forfalskninger svelger dere ukritisk. Synes ikke du det er littegranne pinlig?

Jeg husker diskusjonen, men ikke hva byen het. Det ble fort stille fra deg ihvertfall 😂😂😂

Anonymkode: e2480...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, slask skrev:

Du bør ikke synse om andres påstander om gater i byer du ikke husker.
Nå spinner du på rester fra din egen fantasi og det fungerer dårlig.
Og ufo-vittigheten din har visst gått til hodet på deg, slik at det snart blir mer moro for oss andre hver gang du nevner disse fremstillingene du selv har skapt i eget hode.

 

Grunnen til at det jeg tar opp ufo videoen med jevne mellomrom er for å vise hvor lettlurte folk som deg er. Selv åpenbare forfalskninger svelger dere ukritisk. Synes ikke du det er littegranne pinlig?

Jeg husker diskusjonen, men ikke hva byen het. Det ble fort stille fra deg ihvertfall 😂😂😂

Anonymkode: e2480...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, slask skrev:

Du bør ikke synse om andres påstander om gater i byer du ikke husker.
Nå spinner du på rester fra din egen fantasi og det fungerer dårlig.
Og ufo-vittigheten din har visst gått til hodet på deg, slik at det snart blir mer moro for oss andre hver gang du nevner disse fremstillingene du selv har skapt i eget hode.

 

Grunnen til at det jeg tar opp ufo videoen med jevne mellomrom er for å vise hvor lettlurte folk som deg er. Selv åpenbare forfalskninger svelger dere ukritisk. Synes ikke du det er littegranne pinlig?

Jeg husker diskusjonen, men ikke hva byen het. Det ble fort stille fra deg ihvertfall 😂😂😂

Anonymkode: e2480...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at det jeg tar opp ufo videoen med jevne mellomrom er for å vise hvor lettlurte folk som deg er. Selv åpenbare forfalskninger svelger dere ukritisk. Synes ikke du det er littegranne pinlig?

Jeg husker diskusjonen, men ikke hva byen het. Det ble fort stille fra deg ihvertfall 😂😂😂

Anonymkode: e2480...755

Ser du er flink til å danne deg et "bilde" for så å aldri vurdere å endre mening, uansett hint og tips, samt påpekning av feil tankegang.
Men om du kan ha det moro på andres bekostning gang på gang, ja så hvorfor ikke.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, slask skrev:

 

Hvem:   Aner ingen navn. Om det er Rockefeller, Rotschild, Soros eller bare de øvrige i toppskiktet i myndighetene aner jeg ikke.
Hvordan:  Kontrollert demolition er velkjent, men hvordan de fikk pulverisert så mye av materialene vet jeg ikke.
Hvorfor: For å få påskudd til å starte War on Terror, for derfor å gå til krig. Som nevnt - General Wesley Clark forteller jo om hvordan noen hadde bestemt å gå til krig uten begrunnelse (7 land på 5 år). Flere videoklipp fra psykopatene i Washington finnes, hvor de planlegger krig, hvordan de argumenter for å gå til krig. Krig er business om du ikke har fått det med deg. Penger og makt er årsak nok for disse psykopatene.

Når en hærskare kompetent fagpersonell avviser at flyene som årsak til kollapsene, og vi andre forstår hvorfor de kan argumentere med slike påstander, så gir det mening. Det meste i saken rundt 9-11 er omringet av coverup, falske forklaringer, fornektelse og mangel på bevis.
Jeg observerer dessuten at store mengder mennesker rundt om på kommentarfeltene verden over mener det samme.

Donald Trump var medforfatter av ei bok i 1999, hvor han skriver at det vil komme en "større" event (dette var etter 1995-bomben). Han skriver også at de vil beskylde "en Osama Bin Laden". Så hva visste Trump om hva som ville komme?
Bob Kerrey, en 9-11 "comissioner", forteller at 9-11 er en 30 år gammel konspirasjon.
Det betyr jo at han har kjent til et opplegg.
Du kan se det 1 min korte intervjuet her.
https://www.sott.net/article/205943-911-Commissioner-Bob-Kerrey-says-911-was-a-conspiracy-30-years-in-the-making

Det er ikke en hærskare av kompetent fagpersonnell, men en liten ubetydelig fraksjon av en promille av verdens fagfolk som uttaler seg mot bedre vitende, støttet av en gjeng tullinger som enten har profittmotiv eller er lettlurte. Hvis disse teoriene var riktige, ville fagpersonell i alle verdens land - og særlig de landene som har interesse av å svekke USA - ha protestert, og brukt denne informasjonen for alt det er verdt.

Det finnes absolutt ingen indikasjoner på noen kontrollert rivning, men svært mye som gjør det komplett usannsynlig. Og hvorfor i all verden skulle man gjøre det på en så klønete måte? Du har selv sagt at dette er så åpenlyst at hvem som helst må se at myndighetene står bak. Du sier med andre ord at de er så smarte at de klarer å komme unna med dette i hemmelighet, samtidig som de er så dumme at de avslører seg selv. Hele tankegangen er en eneste stor selvmotsigelse.

Det gir ikke mening å ønske å gå til en krig som potensielt slår eget land konkurs. Uansett hvor mye man profitterer på det, så er det en meningsløs handling., som destabiliserer verden i den grad at man risikerer at de pengene man tjener på det blir verdiløse, og at man selv blir utrygg og må oppgi privilegier, sikkerhet og levestandard.

 

Det finnes ikke fnugg av logikk hos deg og likesinnede, slask.

Anonymkode: 0a1fa...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, slask skrev:

Ser du er flink til å danne deg et "bilde" for så å aldri vurdere å endre mening, uansett hint og tips, samt påpekning av feil tankegang.
Men om du kan ha det moro på andres bekostning gang på gang, ja så hvorfor ikke.
 

Du beskriver jo deg selv....

Anonymkode: 0a1fa...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, slask skrev:

Ser du er flink til å danne deg et "bilde" for så å aldri vurdere å endre mening, uansett hint og tips, samt påpekning av feil tankegang.
Men om du kan ha det moro på andres bekostning gang på gang, ja så hvorfor ikke.
 

Jeg har ikke sagt et eneste ord om hvs som skjedde 9/11. Kun at jeg stoler på myndighetene. 

Når det kommer til å endre mening etter hint, tips samt påpekning av feil tankegang - vil jeg foreslå å se deg selv i speilet. 

Og hver gang du ser nye videoer, still deg spørsmålet "er denne forfalsket for å fremstille meg som en "guillible fool" 😂

Anonymkode: e2480...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bill Still har hatt diverse dokumentarer på slikt tema helt fra 70-80-tallet.
Anbefaler deg å høre litt på det, som begynner med å forklare hvordan Federal Reserve er en privat bank, men i all tid fremstilt som US sentralbank.

BEST ILLUMINATI DOCUMENTARY HOW BANKERS RULE ALL NATIONS AND FUND ALL WARS
https://www.youtube.com/watch?v=tfEl3Lao7VI

The International BANKERS Conspiracy : the full Truth
https://www.youtube.com/watch?v=FHEdBQZxorc

Så litt mer direkte relatert til 9-11.
Meet The 9/11 Whistleblowers
https://www.youtube.com/watch?v=30RF0V8gkcg


Det som står klart for meg er hvor lite bevandret du er i stoff om 11. september. Det er produsert utallige dokumentarer, selvfølgelig av forskjellig kvalitet, men
det er veldig mye opplysninger som viser hvordan det hele er et rigget spill.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt et eneste ord om hvs som skjedde 9/11. Kun at jeg stoler på myndighetene. 

Når det kommer til å endre mening etter hint, tips samt påpekning av feil tankegang - vil jeg foreslå å se deg selv i speilet. 

Og hver gang du ser nye videoer, still deg spørsmålet "er denne forfalsket for å fremstille meg som en "guillible fool" 😂

Anonymkode: e2480...755

Anbefaler deg å stille deg dette spørsmålet ofte. Stoler jeg på myndighetene?
Eller når du leser nyheter - stoler jeg på dette?
For du ser ut til å være akkurat den eliten ønsker seg som "systemslave" som tror på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...