Favole Skrevet 15. august 2016 Forfatter #1641 Skrevet 15. august 2016 57 minutter siden, Grastusta skrev: Så lite som han fyren din har vært innom i det siste, ville det jo ha vært et slags mirakel... Tiden han faktisk er innom brukes heldigvis fornuftig?
Fibonacci Skrevet 15. august 2016 #1644 Skrevet 15. august 2016 Enda godt det da! Jeg hadde garantert klikka bare av mistanken!
Favole Skrevet 15. august 2016 Forfatter #1645 Skrevet 15. august 2016 Jeg ble ganske kvalm av tanken. Kanskje det er nok med to
Kakaoen Skrevet 15. august 2016 #1646 Skrevet 15. august 2016 Jeg merker når jeg er alene med begge at jeg er glad mini er så stor at han klarer å aktivisere seg litt, evt bli distrahert av noe (les kjeks og gump) mens jeg må ta lillebror. Hadde daua om han var halvannet og raserte stua mens jeg gå lille plutten mat Vi skal nok ha 3 små begge to. Men la oss time det sånn at vi kan syte sammen Og blir ikke en minstemann her på en stund altså
Favole Skrevet 15. august 2016 Forfatter #1647 Skrevet 15. august 2016 Ny kid om tre år? Må nok bearbeide mannen i to år før prøvings.
Kakaoen Skrevet 15. august 2016 #1648 Skrevet 15. august 2016 40 minutter siden, Favole skrev: Ny kid om tre år? Må nok bearbeide mannen i to år før prøvings. Med på den.. Jeg kjenner litt misunnelse når jeg ser de som har to store barn og så en baby
Kakaoen Skrevet 15. august 2016 #1649 Skrevet 15. august 2016 Også vil jeg helst kunne få 3 barn inn i baksetet på bilen uten å måtte kjøpe en 7 seter
Favole Skrevet 16. august 2016 Forfatter #1650 Skrevet 16. august 2016 7seter Men jeg savner å ha stor bil da. Så blir man alene med ungene halvparten av tida. Mannen har fått ny jobb fra første september, turnus med ei uke på og ei uke av. Men det skal vi vel klare!
Gjest Grastusta Skrevet 16. august 2016 #1651 Skrevet 16. august 2016 Bra med jobb! Det får dere til. Kanskje blir det til og med litt fri på deg når han er hjemme?
Favole Skrevet 16. august 2016 Forfatter #1652 Skrevet 16. august 2016 Håper da det! Alt er generelt mye bedre for tiden, det hjelper å få ut litt gørr. Samarbeid, kjærleik og alt. Liker! Har fått sortert alle klærne til J, sortert leker (rydda bort MYE) og vasket rommet hans. Jeg må frem med lommeboka og handle klær ser jeg, var en slapp garderobe som stod igjen når jeg til vekk det som er helt i grenseland i størrelse. Må få handlet inn litt ull til de begge, og en shitload Lindexjoggebukser til barnehagen. Elsker de buksene, ønsker meg sånne i voksenstørrelse Svigemor ville hente ham i dag, han tilter vel over av glede Har gjort klar pannekakerøre, så får han assistere meg med å røre i suppa mens jeg steker pannekakene Verdens beste kjøkkenhjelp
Gjest Verdande Skrevet 16. august 2016 #1653 Skrevet 16. august 2016 De er helt amazing de joggebuksene! Shortsene også, Jeg sleit SÅ med å finne shortser til frøkna i sommer, alle jenteshorstsene er jo hipster-korte, så jeg kjøpte en haug av de der Hvilken størrelse har han vokst ut av nå? Ååh, kos
Favole Skrevet 16. august 2016 Forfatter #1654 Skrevet 16. august 2016 De er helt fantastiske har hatt de fra str 68 og oppover, så E har heldigvis noen som ligger klare. Har ingen shortser fra dem, men har mange fra HM! Han er nå helt ferdig med 92 i bukser, noen få gensere passer fortsatt og noen bodyer i ull. Tror parkdressen og skallplaggene i 92/2 holder ut høsten Men merkes veldig at plaggene rekker å bli slitt nå, det var ikke mye som kunne legges vekk til E, selges eller gis bort. Og føttene vokser som et uvær, må sikkert ha vintersko i str 27 :o E er på full vei inn i størrelse 68 Skjønne lille dama! Lurer på når hun skal roe ned skravlinga og røre mer på seg Det merkes veldig hvor ulike de er sånn sett, J var mer stille og skravla gikk ikke i ett, men han rullet rundt i ett sett og ville videre (at han ikke gikk selvstendig før han var halvannet er meg et mysterium ). Mens hun her... Hun ligger i lekegrinda eller på gulvet og skravler, roper og gurgler mens hun vrir seg rundt sin egen akse. Hun kan snu seg fra mage til rygg og omvendt, men det skjer kanskje en gang i uka Og når hun ikke skravler spiser hun. Hun har foreløpig slukt alt hun har fått, bortsett fra banan. Blir sinna og brøler til meg når skjeen er tom og gliser og lager godlyder når hun får den tilbake med mat på Ingen fulle måltider enda, men mengden mme har gått noe ned. Merker ingen forskjell på natta, noen ganger sover hun gjennom, noen ganger vil hun ha mat mellom to og fire. Fortsatt luksus da, jeg skal ikke under noen omstendigheter klage på hvordan nettene har vært til nå. Vi er heldige!
Favole Skrevet 16. august 2016 Forfatter #1655 Skrevet 16. august 2016 Fy så deilig det er å snøre på fjellskoene, feste bikkja i trekkbeltet, trekke inn den nydelige kalde lufta og bare gå. Helt alene. Ingen mann. Ingen unger. Ingen venninner som snakker om unger. De eneste ordene som ble sagt de to timene jeg var ute var "hei hei" til et par andre turgåere (og litt snakk med dyret, er man vel crazy dog lady...). Helt hinsides deilig å kjenne på følelsen av å være meg. Ikke mamma/husmor/kjæreste, bare meg. Helt alene. Et gigantisk snev av hverdagslykke. Spille elendig musikk på radioen drithøyt bare fordi man for en gangs skyld ikke har unger i baksetet. Aldri har kygo eller hva enn det var hørtes så bra ut. Å komme hjem til våken baby som trengte litt mammakos for å sovne igjen var liksom helt greit. Jeg har nesten følt meg litt kvalt en periode, men i kveld fikk jeg ganske enkelt puste igjen. Marka = terapi. /end kliss.
Gjest Verdande Skrevet 17. august 2016 #1657 Skrevet 17. august 2016 (endret) Åh, så utrolig bra! Gull verdt med sånne turer! Endret 17. august 2016 av Verdande
Favole Skrevet 17. august 2016 Forfatter #1658 Skrevet 17. august 2016 Virkelig gull verdt Det blir flere sånne, men sannsynligvis uten hund, evt med lånehund. Hvis jeg ikke legger opp til turer uten noe stigning. Drittrygg! Var frem med varm rispute, strekking og massasje i dag, til tross for at hun ble godt tøyd etter tur igår var hun stiv som en pinne i høyre bakside i morges At jeg fikk kose med en 14 ukers rottweiler på lekeplassen i dag ødela ikke lysten på ny hund akkurat, eller sorgen over at dyret hjemme begynner å dra på åra. Eller, hun er bare ni, men det merkes at ryggen har vært et problem i noen år Har hatt noen runder med tvangskos og grining i dag.... Æsj.
Favole Skrevet 25. august 2016 Forfatter #1659 Skrevet 25. august 2016 Denne uka... Jeg har tydeligvis unger som etter 4-5 mnd finner ut at soving på dagtid er litt oppskrytt. Er forhåpentligvis en periode som snart går over, utviklingssprang og kløe i gommene (tror jeg) sier vi er årsaken. Jaja. Jeg må lokalisere regntrekket til bæreselen og skaffe et ekstra til vogna, så kommer vi oss litt mer ut i det minste. Har følt meg litt innestengt den siste uka. Samtidig har det vært litt godt med klistremerkebaby denne uka, etter at nære venner av mannens familie mistet ene barnet sitt forrige uke. Vil bare holde barna mine så tett inntil meg så lenge jeg kan, skjerme dem mot alt vondt. Mannen og barna er vokst opp sammen, jeg har kjent ham siden han var ti. Helvetes rus. Kan ikke forestille meg hvordan foreldrene må ha det. Åh.. Håper på ei fin avslutning imårra, selv om det er så alt for tidlig. Neste uke begynner mannen i ny jobb og jeg moter meg litt opp til 12 timers skiftene hans. Gleder meg til ukene han har fri. Kan ta oss noen dager hos familien min, faren hans osv. Og kanskje få ordnet litt hjemme øver meg på å være optimist!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå