Favole Skrevet 10. juli 2016 Forfatter #1461 Del Skrevet 10. juli 2016 Skjønner ikke hva som er så farlig med å si at ungen har vært lei seg? Skulle jeg liksom bli sinna? Det som gjør meg sinna er jo å ikke få vite noe. Ingen forventer vel knirkefrie dager i barnehagen hver dag, det viktige er at barnet blir sett i situasjonen og får hjelp, trøst og det som trengs. Og når de velger å ikke fortelle meg om det føler jeg nesten at de ikke ser ham ordentlig og bagatelliserer følelsene hans. Det går litt bedre, men jeg er ikke ferdig med dette merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #1462 Del Skrevet 11. juli 2016 Endelig en sommerdag! Lenge siden sist nå. I formiddag rigget vi til på altanen med basseng til J og lekekrok i skyggen for E. Deilig for de begge J nekta plent å ha på klær så han har løpt med rumpa bar hele dagen. Og han gikk all in med solbeskyttelsen og helte like greit en nesten full flaske solkrem i badevannet Han har spist to saftis og om ikke lenge skal vi lage pizzasnurrer til middag. Nesten best av alt; mannen er på vei hjem fra jobb og er hjemme før fire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 11. juli 2016 #1463 Del Skrevet 11. juli 2016 Å, lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #1464 Del Skrevet 11. juli 2016 Jaa Og! Den fine lille dama lo ordentlig for første gang i dag. Jeg grein. Hormonellamams! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 11. juli 2016 #1465 Del Skrevet 11. juli 2016 Lykke og sommeridyll! Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juli 2016 #1466 Del Skrevet 11. juli 2016 Er det noe finere enn barnelatter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #1467 Del Skrevet 11. juli 2016 Barnelatter må være den deiligste lyden som finnes. Og bare før å gjøre dagen perfekt... Mannen ble spurt om å jobbe dag resten av uka istedet for kveld. Kunne kyssa sjefen hans, men nøyer meg med å kysse litt ekstra på mannen istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjott Skrevet 11. juli 2016 #1468 Del Skrevet 11. juli 2016 Hun søte der! Jeg er så klein og neddopa etter tannlegebedøvelse at jeg kapt prker knatte noe her nå, men jeg kommer tilbame imorra Jada, jeg ser skrivelegeie- SKRIVEFEILENE HELVETE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #1469 Del Skrevet 11. juli 2016 Åh, nå ble jeg nesten litt misunnelig Ikke tannlegebehandling, men bedøvelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjott Skrevet 12. juli 2016 #1470 Del Skrevet 12. juli 2016 13 timer siden, Favole skrev: Åh, nå ble jeg nesten litt misunnelig Ikke tannlegebehandling, men bedøvelsen Nja, jeg ble bare svimmel og utrolig kjipekkelslapp resten av dagen. Og helt neddopa i halve trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #1471 Del Skrevet 12. juli 2016 En liten tur vekk fra virkeligheten er uansett deilig Jeez, E har sovet i snart to timer (våkner vel nå...) og jeg har brukt tida på å klippe J Jeg nekter å betale for frisørtime, så det ble en runde med maskina. iPad, saltstenger og saftis, og vi kom i mål. Må justere litt rundt ørene og noen lange hår på toppen, men sier meg fornøyd med første klipp i Mammas salong "Eg vart jo fin, takk mamma. Meir is?" Senere er det en litt forsinka tre mnd kontroll med vaksine, uæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 12. juli 2016 #1472 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg synes maskinklippa hår er kjempefint, jeg Min unge er ikke i nærheten av sin første klipp enda, han. Hvordan lager men unger med hår, egentlig? Lykke til med kontroll og vaksine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #1473 Del Skrevet 12. juli 2016 Synes det ble ganske greit igrunn! Han kler å ha det helt kort. J hadde knapt hårvekst før han ble 18 mnd ish, så jo skalla ut omtrent Nå vokser det som ugress! Kontrollen gikk fint. E er 5880 gram og 60 cm, hylte som aldri før når hun fikk vaksine, men det gikk fort over. Men en del uro og gråt i kveld, tydelig at noe plager henne. Så hun har fått en Paracet, orker ikke at hun skal ha vondt og ubehag når jeg kan gjøre noe med det. J ble helt fra seg når jeg sa vi skulle til helsestasjonen fordi E skulle få sprøyte, han nekta meg å dra "nei mamma, det e ondt med sprøyta, ikke få ondt lillesøster! Ikke fær ut! Vær heime!" Han er søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjott Skrevet 12. juli 2016 #1474 Del Skrevet 12. juli 2016 Å helledussen for en nydelig fyr Jeg er tilhenger av Paracet når småene har vondt. Stakkars dama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #1475 Del Skrevet 12. juli 2016 Han er bare best Så omsorgsfull og god! Paracet er fantastisk til sitt bruk. Uro og gråt ble erstattet med søvn, håper det ikke blir ille for henne i morgen. Innså plutselig at vi har dåp neste helg. Har ikke kjøpt inn noe som helst. Flaks for lommeboka og tidsskjemaet at vi skal ha det sjukt enkelt må på kjolejakt i klesskapet da, det er mindre gøy. Bleh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. juli 2016 #1476 Del Skrevet 13. juli 2016 Huff, dårlig opplegg av barnehagen! Ikke noe hyggelig å få høre i ettertid at ungen ikke har hatt det helt greit Håper de tar seg sammen! Hørtes ut som en fantastisk sommerdag dere hadde Også barnelatter da gitt. Det fineste som finnes Skal dere på noe ferie i sommer eller blir det hjemmekos? Kjole til fine lag er alltid et mareritt. Føler at jeg aldri har noe å ha på meg. Dessuten har da mye av klærne krympa siden jeg fikk barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #1477 Del Skrevet 13. juli 2016 Der bør bli bedre! Men nå skal han jo over på storbarn med andre voksne, så får håpe det blir litt mer smooth. Kommer uansett til å si ifra til dem om hvordan jeg vil ha det. Vi er hjemme i sommer siden mannen ikke har noe opptjent ferie. Mange uker ulønnet har vi ikke råd til. Vi skal ei uke til Portugal i september, det får holde J har ferie fra barnehagen ut denne uka, men lurer på om han blir hjemme neste uke også. Håper på fint vær og enda flere turer Har et par turmål jeg vil få unna i sommer, men noen av dem er topper og da må nesten mannen være med. Krysser alt for finvær i helga Har et par kjoler som brukes igjen og igjen, ender sikkert med samme kjolen som i dåpen til J Har så lyst til å kaste alt i klesskapet mitt i en Fretexcontainer ellerno og kjøpe meg nytt. Er så lei av alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjott Skrevet 13. juli 2016 #1478 Del Skrevet 13. juli 2016 Jeg har funnet noe jeg er sikkert på at selveste Fjellgeita har megalyst på: http://www.birnabag.no/birnabag/ Jeg fikk litt lyst på den sjøl, den kan nemlig brukes i vogn også! Den, Nordic Cab med fullt utstyr, ELsykkel med sykkelvogn og bæremeis. Blir billig dette her serru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. juli 2016 Forfatter #1479 Del Skrevet 14. juli 2016 At naturen er gratis å bruke er bare delvis sant Men den så ikke dum ut den der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. juli 2016 Forfatter #1480 Del Skrevet 14. juli 2016 Du vet ungen kan kunsten å sjarmere damer når dette er hva jeg får servert når jeg drar på meg en stygg, sliten haremsjoggis i morges "Wow mamma, den buksa va stilig! Kjempetøff buksa, svart buksa!" Om det var buksa i seg sjøl eller fargen som var hovedsaken driter jeg i, jeg fikk en morsom start på dagen Har hatt besøk av foreldrene mine i dag, J har kosa seg til tusen. Men det tar på å være sjarmør.... Mens jeg venta på at E skulle våkne for mat før vi skulle til lekeplassen fikk han slappe av med Disney og smokk, han var trassig og sur, og jeg orket ikke. Han sovna sittende og tippet over i sofaen. Hurra! Snakket til ham, tok i ham, løftet han opp. Men nei, ingen reaksjon før etter 20 min ca. Troooor han har sovnet nå var inne for ikke lenge siden og da satt han i mørket og bygde med duplo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå