Gå til innhold

Hvordan klesstil har du?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ingen spesielll stil. Kler meg etter humør, dagsform og vær. Tror jeg har ganske nøytrale klær. Handler på HM. Kapp Ahl, Vero Moda, Cubus og Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter som jeg ikke er transe annet enn på fritiden bruker jeg kjedlege manneklær på jobb og jenteklær utenom.

Som jente klær jeg helst i kjole eller i skjørt med t-skorte eller en fin topp. Bruker aldri skorte eller dressjakke, og har det heller ikke i garderoben. Joggedress er kun for jogging og blir så absolutt ikke brukt til annet.

Helsmessig kan jeg ikke bruke veldig høy heler, men liker å bruke litt høye. Ellers ett bredt utval i skotøy.

Ellers bruker jeg feminimt undertøy,er svak for silke undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så mangt!! Det kommer helt an på hva jeg skal,det.

Men det antrekket jeg føler jeg kommer lengst med er jeans, høyhælte støvletter, høyhalset genser og kort dressjakke. Passer på at asscessoriet matcher - belte, veske, sko, armbånd...

Dette høres ut som meg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en casual, ganske velkledd stil. Er glad i farger. Går helst med olabukse og t-skjorte til vanlig (noen ganger med en hettejakke over), på fest en litt pen singlet og en cardigan. Men jeg kan gå i skjorte og dressbukse eller knelangt skjørt også. så det er litt forskjellig :) i sommer gikk jeg mye med skjørt og linbukser med sandaler til. Jeg har en svart cord-jakke i sånn dressjakke-fasong som jeg elsker!

om vinteren er jeg veldig glad i tweedbukser eller skjørt med støvletter. Går alltid med flate sko!!

Jeg handler på HM, Vero Moda, Bik Bok og Carlings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...