Gå til innhold

Hvordan klesstil har du?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foretrekker å kle meg i knelange skjørt, skjorte og en eksklusiv dressjakke samt pumps med litt hæl. Jeg er riktignok en businesskvinne og har intet imot å demonstrere det selv i fritiden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en todelt klesstil. Noen dager går jeg med band t-shirts og nagler, andre dager går jeg i vanlige enkle H&M klær. Men fargene er alltid sort eller vindrød og skoa er alltid dr.martens. De skoa passer til alt - passer meg utmerket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lika aller best dongeri bukser, og litt casual skjørt i knelengde. Pleier å gå med skjorter til eller litt ettersittande toppar/gensarar. Av og til med vest utanpå.

Sko er som regel sneakers sko. Jakker har eg maaaaange av. Men favorittjakka mi er kjøpt på bikbok i vår, ei heilt vanlig kort ettersittande casual jakke i mørkblå, diggar den:) Har og ein del halvside jakker og sånne innsvinga jakker (kva heiter dei eigentlig?).

Likar og å gå cordfløyelbukser og sånne litt "ull-aktige" stripete bukser kjøpt på hennes og mauritz.

Er ikkje så flink å setta saman antrekk...ser ikkje heilt kva fargar som går ilag...tek det som eg føler for der og då:) Elskar fargar!

Belter er også eit must:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok en gangske kjedelig, sporty stil.

Til daglig bruker jeg gjerne jeans, enkle topper/gensere, hettegensere eller hettejakker.

Jeg også...

En sporty/rocka stil kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nesten litt vanskelig å si.

Jeg kan like å gå i dressjakke med tilhørende bukse med pene topper til. Jeans med stilige overdeler, skjørt gjerne med litt høyere støvletter ++ alt dette i en kanskje litt moderne-klassisk stil med litt edge, altså uten at det blir kjedelig. Men kan og like jeans med en kuul t shirt el.hettegenser. Alt til sin tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET var et meget vanskelig spørsmål...

Må nok si det meste jeg da. Alt fra dressjakke og penbukse til dongeri og topp til skjørt og støvletter til litt mer sporty...

Men jeg bruker IKKE mye "dill dall", som for eksempel sjal, armbånd, smykker i grønt og gult og rosa osv, og den slags. i enkel veske som passer til andrekket hører med. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enten-eller. For det aller meste er jeg sporty med ulike jeans, ettersittende topper, hettejakke og sneakers. Eller jeg er damete med dressbukse, høyhalset genser, klassiske sko.

Jeg liker en minimalistisk stil, og bruker lite "dill" i form av skjerf, belter, smykker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GANSKE VANSKELIG SPØRSMÅL EGENTLIG, MEN SKAL PRØVE SÅ GODT JEG KAN Å BESVARE DET :-)

JEG LIKER Å PYNTE MEG TIL FEST, OG GÅR GJERNE MED KJOLER, SKJØRT OG STØVLETTER.. TIL HVERDAGS KLER JEG MEG MER ETTER DAGSFORMEN; NOEN GANGER ER JEANS OG GENSER/TOPP DET SOM FØLES MEST NATURLIG, ANDRE GANGER IKKE..

JEG BRUKER MYE TID PÅ Å HANDLE KLÆR, LIKER Å FINNE NOE SOM IKKE ALLE ANDRE GÅR RUNDT MED - OG JEG ELSKER BELTER!!!!! HAR VEL BELTER SOM PASSER TIL DET MESTE I GARDEROBEN MIN :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig romantisk stil, med knelange skjørt (eller rett over kneet) og søte sko/støvletter. Mye klær i dus rosa, sort og pastell. Bruker en del smykker, ørepynt og pene klokker som passer klærne. Har for eks mye smykker fra Pilgrim og Dyrberg/Kern.

Kjøper klær overalt, men mye Noa Noa, Bruns Bazar og Filippa K, og ikke minst H&M!!

Av og til har jeg bare på meg jeans og en enkel genser.

På hjemme-dager går det mye i treningsklær fra Puma.

Trener også en del, så deler av dagen tilbringes i treningstøy og joggesko...

Av og til tenker jeg at et stilskifte hadde vært bra. Ønsker ofte at jeg hadde en litt mer "røff" stil. På den andre siden blir jo ikke det helt meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ganske jålete da.

Og alltid litt pynta...

Elsker sko, høye hæler, så jeg går ofte i det.

Til vanlig går jeg enten i jeans eller penbukser/dressbukser.

Har da som regel en søt topp til, og gjerne ett par øreringer.

Går ofte i dressjakker også.

Til fest går jeg ofte i skjørt. Har da også en søt/kul topp til. Og lange støvletter (i hvertfall på denne tiden av året). Matcher ofte med enten smykker eller en kul veske.

Men går da noen ganger i hettegensere og joggesko også da.

Men ikke så ofte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kjedelig i klesveien.. varierer mellom jeans.. c-girl og veromoda jeans med et belte til.. eller en svar dressbukse av etellerannet slag..

Topper som regel korte til livet men jeg er urdårlig på og velge farger.. ender som regel opp med svart eller hvitt.. Blitt flinkere nå.. prøver og kjøpe litt med litt farger i. Da går det på armygrønt, beige,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil vel si enkel/casual/klassisk. Jeg er ikke glad i masse jåleri og synes det meste som er på moten er grusomt, men går heller ikke rundt i dongeri/joggebukser. Går stort sett alltid i dressbukser, enkle men pene topper/skjorter o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så mangt!! Det kommer helt an på hva jeg skal,det.

Men det antrekket jeg føler jeg kommer lengst med er jeans, høyhælte støvletter, høyhalset genser og kort dressjakke. Passer på at asscessoriet matcher - belte, veske, sko, armbånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stil er relativt normal, men alle klærne er sorte, vinrøde eller militærgrønn. Når jeg skal dresse meg opp litt så blir det gjerne et fotsidt fløyelsskjørt med en passende topp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tristessa

Laidback og ujålete. Eier ikke et eneste par høyhælte sko (har dog ryggskade) utenom bunadskoene mine. Jeg hadde vært lykkelig dersom jeg kunne gått i kul t-skjorte, jeans og converse resten av mitt liv jeg, men noe sier meg at det må jeg gi opp den drømmen. Får angst av perler, dresser, høyhælte sko (sikkert misunnelig innerst inne), veldig elegante antrekk, gallakjoler, bluser, skjorter, og alt som ikke passer til litt halvåtte-hår og flate sko. Klær er ikke min største utgiftspost egentlig, det er mye, mye verre å tenke på hva jeg bruker på sminke og hårprodukter (ille).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Laidback og ujålete. Eier ikke et eneste par høyhælte sko (har dog ryggskade) utenom bunadskoene mine. Jeg hadde vært lykkelig dersom jeg kunne gått i kul t-skjorte' date=' jeans og converse resten av mitt liv jeg, men noe sier meg at det må jeg gi opp den drømmen. Får angst av perler, dresser, høyhælte sko (sikkert misunnelig innerst inne), veldig elegante antrekk, gallakjoler, bluser, skjorter, og alt som ikke passer til litt halvåtte-hår og flate sko. Klær er ikke min største utgiftspost egentlig, det er mye, mye verre å tenke på hva jeg bruker på sminke og hårprodukter (ille).[/quote']

Med andre ord: Du høres veldig lik ut som meg i klesveien. Bortsett fra jeg er shoppegal. Handler mange, mange enkle og ujålete plagg så fort lommeboka sier så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Er nok shoppegal jeg også, men jeg liker å spre utgiftene litt. Da ser det ikke så ille ut, synes jeg. Tror nok jeg har lurt meg selv ganske kraftig der. Varsellampene begynte å blinke så smått da kjæreste kjøpte inn flere kurver som alt innholdet i baderomsskapene ble møysommelig sortert oppi. :grøsse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske "fin" i klesstilen.Tror jeg føyer meg ganske godt inn i den klassiske Hennes og Mauritz stilen.

Ellers så synes jeg Vero Moda her en del fint.

Går en del i skjørt,helst korte.Litt finere topper og kåper.Støvletter som går til midt på leggen.

Fargene går mye i sort,hvitt,beige,babyblå og rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...