Gå til innhold

– Anundsen beklager at vi har en kritisk presse (flettet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hentet fra FB siden til Håvard Skattum, tillitsvalgt på politistasjonen i Voss: 

 

Jeg har sjelden følt meg så uvel som etter at jeg så denne filmen fra vår justis- og beredskapsminister.....
Jeg inviterer deg herved Anders Anundsen til Politiet på Voss (Voss lensmannsdistrikt) for å møte virkeligheten utenfor dørterskelen din i Oslo. Har du i det hele tatt vært lengre unna Oslo enn Trandum noen gang? 
Vet du hva politidekningen er i Oslo? I Oslo er det 2,6 politifolk per tusen innbyggere (2013).
På Voss er vi fra første september 0,73 politifolk per tusen innbyggere. 
Her på Voss har vi ingen beredskapstropp. 
Vi har ingen helikopter.
Vi har gamle og upraktiske lokaler.
Vi blir færre og færre politifolk. 
Vi får mindre og mindre driftsmidler. 
Det du kaller en "nærpolitireform" er faktisk det stikk motsatte: Stolte generaliser dør i denne reformen din. Snart må vi alle jobbe som spesialister i POD. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra FB siden til Håvard Skattum, tillitsvalgt på politistasjonen i Voss: 

 

Jeg har sjelden følt meg så uvel som etter at jeg så denne filmen fra vår justis- og beredskapsminister.....

Jeg inviterer deg herved Anders Anundsen til Politiet på Voss (Voss lensmannsdistrikt) for å møte virkeligheten utenfor dørterskelen din i Oslo. Har du i det hele tatt vært lengre unna Oslo enn Trandum noen gang? 

Vet du hva politidekningen er i Oslo? I Oslo er det 2,6 politifolk per tusen innbyggere (2013).

På Voss er vi fra første september 0,73 politifolk per tusen innbyggere. 

Her på Voss har vi ingen beredskapstropp. 

Vi har ingen helikopter.

Vi har gamle og upraktiske lokaler.

Vi blir færre og færre politifolk. 

Vi får mindre og mindre driftsmidler. 

Det du kaller en "nærpolitireform" er faktisk det stikk motsatte: Stolte generaliser dør i denne reformen din. Snart må vi alle jobbe som spesialister i POD. 

 

 

La meg gjette; tillitsvalgte Skattum stemmer ikke FRP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg i spenning på forklaringen på hvorfor disse to avisene gjør det vanskelig for høyresiden å starte egen nøytral media

 

 

Vrøvl!

 

Eller stråmann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg gjette; tillitsvalgte Skattum stemmer ikke FRP?

 

Vel, hvorfor skulle han det, når Frp bygger ned politiet?

Anonymous poster hash: 26245...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrøvl!

 

Eller stråmann?

Hvis du ikke klarer å bestemme deg, er det sannsynligvis ingen av delene, og reaksjonen er kun en ryggmargsrefleks fra din side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vel, hvorfor skulle han det, når Frp bygger ned politiet?

Anonymous poster hash: 26245...291

 

 

 

FrP bygger ned politiet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, omlegninger i forbindelse med politireformen, justeringer på grunn av tidligere overforbruk, kutt i bruk av overtid osv osv er altså i din bok det samme som FrP som med viten og vilje og av et inderlig hjerte "bygger ned politiet"?

 

Det er jo selvsagt også en måte å se det på!

 

Du er ikke sann.

Det du sier er i realiteten dette: Hvor fikk Anundsen pengene fra for å bygge opp? Jo, han bygget ned andre plasser. 

Anonymous poster hash: cdf43...14b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Justisminister Anders Anundsen nekter å snakke med Tønsbergs Blad. På Facebook har han bilde av at han «brenner mine siste utgaver» av avisen.
...
I Tønsbergs Blad er ledelsen oppgitt over konflikten.

- Jeg tenker at det taler for seg at en justisminister brenner aviser han ikke liker, sier redaksjonssjef for nyheter Kristin Monstad Lund.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Justisministeren-brenner-avisen-han-misliker-7343042.html



Anonymous poster hash: 4c15e...dca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt&Dag har laget en kidsa-versjon av videoen. Må jo nå ut til ungdommen også. Jeg ser at en frepper alt har kommentert sitt glade budskap på videoen!  :fnise:  :biggrin:

 



Anonymous poster hash: 4c15e...dca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...