Gå til innhold

– Anundsen beklager at vi har en kritisk presse (flettet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Forskjellen ligger vel i at FrP er nødt til å lage propagandavideoene selv, mens AP får de sponset gjennom pressen til alle tider.

Anonymous poster hash: 34f36...07f

 

Han må t.o.m lage den selv for ingen andre vil.

Anonymous poster hash: cdf43...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

 

Forskjellen ligger vel i at FrP er nødt til å lage propagandavideoene selv, mens AP får de sponset gjennom pressen til alle tider.

Anonymous poster hash: 34f36...07f

 

'

 

 

Det er ingen media konspirasjon mot FrP i media. Media skrev like mye kritsk mot Ap da de satt i regjering. 

 

Men det er jo typisk FrP manøver skyld på alle andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

 

 

Det er ingen media konspirasjon mot FrP i media. Media skrev like mye kritsk mot Ap da de satt i regjering. 

 

Men det er jo typisk FrP manøver skyld på alle andre.

 

Ja, og det innrømmer jo han selv i filmen innledningsvis også, dum som han er. Han sier " Som politiker ( og det vil jo si AP også ) skrives det mye negativt om en i media.

Anonymous poster hash: cdf43...14b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han må t.o.m lage den selv for ingen andre vil.

Anonymous poster hash: cdf43...14b

 

 

 

Jeg ville da gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville da gjerne!

Si meg, er du litt betatt?

Anonymous poster hash: cdf43...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'

 

 

Det er ingen media konspirasjon mot FrP i media. Media skrev like mye kritsk mot Ap da de satt i regjering. 

 

Men det er jo typisk FrP manøver skyld på alle andre.

 

 

Jadda, sikkert - det er slett ingen forskjell på hvordan AP og FrP behandles i media.

 

Tror du på det, så kan jeg kanskje selge deg Eiffel Tårnet, rimelig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Si meg, er du litt betatt?

Anonymous poster hash: cdf43...14b

 

 

 

Snarere in løøøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jadda, sikkert - det er slett ingen forskjell på hvordan AP og FrP behandles i media.

 

Tror du på det, så kan jeg kanskje selge deg Eiffel Tårnet, rimelig?

 

Ja forskjellen er vel at Ap ikke løper ut i media å syter vær gang de får kritikk som FrP gjør

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

 

 

Det er ingen media konspirasjon mot FrP i media. Media skrev like mye kritsk mot Ap da de satt i regjering. 

 

Men det er jo typisk FrP manøver skyld på alle andre.

 

Samme kan man si om Fox News sitt forhold til amerikansk politikk og samfunn også. Fair and balanced.

 

Har du noen forslag til hvordan man kunne kvantifisert medias bias til politiske fløyer i Norge?

Anonymous poster hash: 34f36...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forskjellen er vel at Ap ikke løper ut i media å syter vær gang de får kritikk som FrP gjør

 

Nei, de trenger ikke.

Anonymous poster hash: 34f36...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forskjellen er vel at Ap ikke løper ut i media å syter vær gang de får kritikk som FrP gjør

 

 

Du snakker om reaksjonen til AP, jeg snakker om medias behandling av hv. AP og Frp.

 

Concentrate!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe!

 

Og kaklingen vil ingen ende ta!

 

Likevel, ingen kan ta fra Anundsen at han får gjort mer på bare et par år, for å styrke sikkerheten i Norge enn de rødgrønne nikke-dukkene aldri gjorde på 8 år.

Ja visst. Anundsen driter i demokratiet, tar æren for alt som går bra og mener pressen er urettferdig når den tar tak i de mer uheldige delene av hans regime. For alt går jo så meget bedre nu som politiet er bevæpnet og ministeren selv kan stjele fritt mens folket blir straffet for å se på det som er stjålet. Egentlig burde det vært ulovlig å se justisdepartementets egen video.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja visst. Anundsen driter i demokratiet, tar æren for alt som går bra og mener pressen er urettferdig når den tar tak i de mer uheldige delene av hans regime. For alt går jo så meget bedre nu som politiet er bevæpnet og ministeren selv kan stjele fritt mens folket blir straffet for å se på det som er stjålet. Egentlig burde det vært ulovlig å se justisdepartementets egen video.

 

 

Han driter så absolutt ikke i demokratiet, han er (i øyeblikket) demokratiet!

 

De som driter i demokratiet er sånne som AP og LO, som i et evinnelig samrøre av Tordenskiolds Soldater sitter på bakrommet og tar beslutningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja visst. Anundsen driter i demokratiet, tar æren for alt som går bra og mener pressen er urettferdig når den tar tak i de mer uheldige delene av hans regime. For alt går jo så meget bedre nu som politiet er bevæpnet og ministeren selv kan stjele fritt mens folket blir straffet for å se på det som er stjålet. Egentlig burde det vært ulovlig å se justisdepartementets egen video.

 

Driter i demokratiet, stjeler og straffer folk..

 

Du sliter med seriøsiteten ser jeg.

Anonymous poster hash: 34f36...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det. At Erna feig som hun som vanlig er kom til å backe opp FRP, for det er FRP som styrer alt, si at hun ikke har sett filmen, hvilket hun SELVFØLGELIG har , fordi hun jobber med budsjett, som hun som alltid bruker som unnskyldning.

 

Hun er så svak. 



Anonymous poster hash: cdf43...14b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Han driter så absolutt ikke i demokratiet, han er (i øyeblikket) demokratiet!

 

De som driter i demokratiet er sånne som AP og LO, som i et evinnelig samrøre av Tordenskiolds Soldater sitter på bakrommet og tar beslutningene.

 

paranoia lenge leve

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...