Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Thalassos

Anbefalte innlegg

Jeg klikker forresten av dialektskriving på fb. "Trengjer et låkk, nåkken som veit nokje såmm fungera?"

Gaaah.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ei spurt etter "en massasjeolje,kanskje en litt erotisk en". Ikke så morsomt i seg selv, men ei venninne har svart noe ala "skal du overraske Knut?"

Haha, sånn går det når man ikke tenker på at halve vennelista er i gruppa :P

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte jo at jeg kom til å bli hevet ut av gruppa, men det er likevel unektelig litt morsomt at de faktisk holder på sånn. De sitter tydeligvis å saumfarer medlemslisten og sammenligner med sin liste døgnet rundt. :hoho:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte jo at jeg kom til å bli hevet ut av gruppa, men det er likevel unektelig litt morsomt at de faktisk holder på sånn. De sitter tydeligvis å saumfarer medlemslisten og sammenligner med sin liste døgnet rundt. :hoho:

Det tok under 20 minutter fra jeg ble medlem i den nye gruppen til jeg ble kastet ut :P Lurer på hvor mye tid de faktisk bruker på det der, skjønner ikke at de orker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ettersom gruppa heter "EBay for oppegående" ligger det jo i gruppenavnet at dere mener at den andre gruppa er for de som ikke er oppegående. Akkurat da er det litt naturlig at dere som mener at den andre gruppa er mindre oppegående faktisk ikke er velkomne i den gruppa. Dere er jo tross alt oppegående, og har ingenting i en gruppe for lite oppegående å gjøre. ;)

At Admin i det hele tatt gidder å ta seg bryet med å sjekke medlemslista er jo litt fascinerende, men men. Hva forventer man av folk med Ebay som hobby?

(Og jeg er trygt medlem av de mindre oppegående  :lur: )

Njei ikke helt logisk slutning det der ;) Gruppa er for oppegående ja, men det betyr jo ikke at folk i den andre gruppa ikke er velkommen i denne gruppa. Det finnes jo mange der som er oppegående mennesker og det har jo flere her påpekt. Flesteparten der er jo normalt oppegående mennesker og har ingen grunn til å føle seg ekskludert fra gruppa vår.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat hyggelig stemning i den gruppa, ei som advarte mot en selger (fikk en genser som så vidt hang sammen) og ei svarer:

"I blir heilt oppgitt over alt folk klage på inne her . gang på gang e d sakt en burde gå opp i størrelse . DO THAT !! Viss ikke , selg plagget du får å kjøp ny i større. D e jo så billig uansett, lage så mye oppstyr over så lite har denna sjøl å i e fornøyd, ja den e liten men lik som på bilet å i solgte den gamle å kjøpte ny i 2 strl opp "

Hun som poster svarer: 

For det første så er jeg en M til vanlig og bestilte XL! For det andre hang den så vidt sammen!
Kan noen kanskje tagge admin, så får vi fjerna xxx fra tråden? Føler hun ikke har noe her å gjøre.

Da kommer admin inn:

Ingen vits med unødvendige kommentarer | Admin.

Ikke bare klarer ikke folk å oppføre seg, det er så sladrementalitet at jeg blir gærn. Om noen svarer noe som andre ikke liker er det alltid noen som roper "ADMIIIIIIN, XXX er teit!"

Og "ingen vits med unødvendige kommentarer?" Er ikke hele gruppa full av slike? :P Kan ikke se at noen som kommenterer at de skal teste ut suck-itsprayen i analen får beskjed om at den kommentaren er unødvendig (noe den jo i høyeste grad er).

Vedder på at denne XXX blir kicka ut bare fordi....fordi.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah jeg har lyst til å melde meg inn i gruppa for de oppegående, men da mister jeg garantert kveldsunderholdningen min! Valgets kvaler!!!!

Endret av Sirah
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbæret.

Gah jeg har lyst til å melde meg inn i gruppa for de oppegående, men da mister jeg garantert kveldsunderholdningen min! Valgets kvaler!!!!

Samme her!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Skaff dere en fake facebook konto :) Så kan de som tester sminke på barna sine først og andre rariteter sitte med skjegget i postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Svært fascinerende med slik holdning som admin har i den gruppa.

Ble selv kastet ut nå...

Tydelig at enkelte har latterlig lite å gjøre, og svært korttenkte, la oss ikke glemme paranoide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Ikke særlig mye som skjer akkurat nå, men har lagt merke til at mange av damene nå kjøper slike ferdig-øyenskygger til å kladde på øyelokket? Altså, har man ikke ork til å ta en skygge på hele øyelokket og så en i globallinjen med en børste, så lar man være. Det ser helt forferdelig ut, hvor det ikke er jevna ut, allslags fargekombinasjoner og skyggene er langt ut til siden/mot øyenbrynet.. Lenge leve latskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan virkelig ikke sminke meg, må jo være det perfekte kjøp!  :fnise:

Anonymous poster hash: b7257...795
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Ikke særlig mye som skjer akkurat nå, men har lagt merke til at mange av damene nå kjøper slike ferdig-øyenskygger til å kladde på øyelokket? Altså, har man ikke ork til å ta en skygge på hele øyelokket og så en i globallinjen med en børste, så lar man være. Det ser helt forferdelig ut, hvor det ikke er jevna ut, allslags fargekombinasjoner og skyggene er langt ut til siden/mot øyenbrynet.. Lenge leve latskapen.

At det var? HÆÆ? Kan du linke til dette her? Ikke at jeg har tenkt å kjøpe, men ble fryktelig nysgjerrig nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...