stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #701 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg ble slettet fra den gruppen fra facebook da jeg reagerte litt på at folk vil kjøpe fake naked paletter. Har sett flere bilder av folk som har reagert kraftig på disse, og det er endel ekle ting i de. Men det var visst ikke greit.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 3. september 2015 #702 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg ble slettet fra den gruppen fra facebook da jeg reagerte litt på at folk vil kjøpe fake naked paletter. Har sett flere bilder av folk som har reagert kraftig på disse, og det er endel ekle ting i de. Men det var visst ikke greit.. Haha herlighet! Jeg blir nesten ikke sjokkert lenger. Er det mulig sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #703 Del Skrevet 3. september 2015 Haha herlighet! Jeg blir nesten ikke sjokkert lenger. Er det mulig sier jeg bare. Ble glad da jeg fant denne tråden her da, for da er det ikke bare meg som reagerer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 3. september 2015 #704 Del Skrevet 3. september 2015 Ble glad da jeg fant denne tråden her da, for da er det ikke bare meg som reagerer Sant Du får joine ebaygruppa vår <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #705 Del Skrevet 3. september 2015 Sant Du får joine ebaygruppa vår <3 Herlig! Jeg gjorde det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 3. september 2015 #706 Del Skrevet 3. september 2015 Herlig! Jeg gjorde det nå Supert:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #707 Del Skrevet 4. september 2015 Det går dessverre ikke an å skjule medlemslisten uten å skjule hele gruppa. Anonymous poster hash: 78924...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 4. september 2015 #708 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg er fremdeles inne. Skal se om jeg kan komme med noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 4. september 2015 #709 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg blir helt matt av den dårlige engelsken på mange av damene! Skriver "diddent" (didn't) og forstår ikke hva selger sier og hva de skal svare når selger spør om de vil ha refund eller få ny vare tilsendt.. (bare to eksempler jeg fant nå nettopp). Har sett masse feilskrivinger på helt fundamentale ord. Ei testa også sin nye vannfaste øyenbrynspenn på sin unge sønn, og etter to vask er den enda ikke kommet av.. Og jeg har enda ikke forstått logikken bak det at man kan tipse om salg på feks. Vita, men ikke LINKE til det: "Til dere som trenger / vil ha bio oil, det er tilbud på vita nå til bare 95.60 Husk alle sammen det er lov å tipse til andre sider som ikke er nevnt i reglene så lenge man ikke linker smile emoticon Ikke alt er billigst på EBAY" skrevet av ADMIN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 4. september 2015 #710 Del Skrevet 4. september 2015 Åå, ser at dere skriver om rare bilder og sånt, men når jeg går innpå gruppa så finner jeg aldri noen av disse rare bildene! Bra jeg har denne tråden som jeg kan holde meg oppdatert gjennom! Skulle gjerne blitt med i den oppegående gruppa, men jeg kjøper nesten aldri noe på ebay, så kan være muldvarp, enn så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. september 2015 #711 Del Skrevet 4. september 2015 Der ble jeg kastet ut, jeg også. Gjorde ikke noe annet å bli med i eBaygruppa "vår". Hi5! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #712 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg er fremdeles der inne, men så har jeg ikke blitt med i gruppen for de oppegående heller da Anonymous poster hash: 234fc...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 4. september 2015 #713 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg ble slettet fra den gruppen fra facebook da jeg reagerte litt på at folk vil kjøpe fake naked paletter. Har sett flere bilder av folk som har reagert kraftig på disse, og det er endel ekle ting i de. Men det var visst ikke greit.. Du må da skjønne at hvis de vil smøre uring, bakterier, giftstoffer osv i ansiktet så må de få lov til det uten at du skal blande deg! Og jaaada, de veeeet at det er faaarlig! Antakelig noe slike svar du fikk før du ble sletta og blokkert eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. september 2015 #714 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg skjønner ikke at de tør å bruke produkter fra kina med produktbeskrivelse på kinesisk i ansiktet/på huden sin! Var et skrekkeksempel der i går av ei som hadde lagt ut bilde av seg selv med skikkelig etsende og delvis kjøttsår på kinnet etter noe hun hadde smurt på. Husker ikke akkurat hva det var, og har lett etter det nå, men den tråden vokser jo fortere enn kaniner i et bur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 4. september 2015 #715 Del Skrevet 4. september 2015 Tja, ettersom gruppa heter "EBay for oppegående" ligger det jo i gruppenavnet at dere mener at den andre gruppa er for de som ikke er oppegående. Akkurat da er det litt naturlig at dere som mener at den andre gruppa er mindre oppegående faktisk ikke er velkomne i den gruppa. Dere er jo tross alt oppegående, og har ingenting i en gruppe for lite oppegående å gjøre. At Admin i det hele tatt gidder å ta seg bryet med å sjekke medlemslista er jo litt fascinerende, men men. Hva forventer man av folk med Ebay som hobby? (Og jeg er trygt medlem av de mindre oppegående ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 4. september 2015 #716 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg skjønner ikke at de tør å bruke produkter fra kina med produktbeskrivelse på kinesisk i ansiktet/på huden sin! Var et skrekkeksempel der i går av ei som hadde lagt ut bilde av seg selv med skikkelig etsende og delvis kjøttsår på kinnet etter noe hun hadde smurt på. Husker ikke akkurat hva det var, og har lett etter det nå, men den tråden vokser jo fortere enn kaniner i et bur.. Får ikke håpe at ADMIN der inne er så blåst at de har sletta den da. Fy faen... slikt kan ikke forsvares å kjøpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 4. september 2015 #717 Del Skrevet 4. september 2015 Du må da skjønne at hvis de vil smøre uring, bakterier, giftstoffer osv i ansiktet så må de få lov til det uten at du skal blande deg! Og jaaada, de veeeet at det er faaarlig! Antakelig noe slike svar du fikk før du ble sletta og blokkert eller? Hahaha! Var faktisk noe sånt jeg fikk som svar. Jeg måtte jo skjønne at det originale var altfor dyrt, bedre ta sjansen på et fake et da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #718 Del Skrevet 4. september 2015 Dere som ble medlem i kg-ebaygruppa skjønte vel at dere kom til å bli kastet ut fra ebay for kvinner/jenter pga det? Om ikke, så er dere ganske så korttenkte. Holder meg til ebay for kvinner/jenter så jeg får litt underholdning i hverdagen Anonymous poster hash: 84248...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #719 Del Skrevet 4. september 2015 http://www.goodhousekeeping.com/beauty/g2736/weird-ebay-beauty-products/ Mye fint for fruene i gruppen! :-pAnonymous poster hash: 0aee9...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 4. september 2015 #720 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg skjønner at det nå hviler mye delingsansvar på oss muldvarpene. Skal se om jeg får oppdatert litt mer, men blææ...etter sommerferien er det blitt så sykt mye mindre tid til å sitte på KG . Mulig jeg må prioritere bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg