Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Thalassos

Anbefalte innlegg

Var det noen som så det innlegget hvor hun ene spurte hva hun skulle bruke de 200kr på? Hvor det ble en diskusjon, så valgte admin å slette BARE min kommentar mest sannsynlig fordi jeg hadde rett? Var over 25 stk som likte kommentaren min, jeg ble så sint siden de driver forskjellsbehandling, så jeg sa jeg skulle melde meg ut. Men før jeg rakk ord av de så kastet de meg ut. For en gjeng... Boikot hele gruppa sier jeg bare!

Endret av Beathex
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det noen som så det innlegget hvor hun ene spurte hva hun skulle bruke de 200kr på? Hvor det ble en diskusjon, så valgte admin å slette BARE min kommentar mest sannsynlig fordi jeg hadde rett? Var over 25 stk som likte kommentaren min, jeg ble så sint siden de driver forskjellsbehandling, så jeg sa jeg skulle melde meg ut. Men før jeg rakk ord av de så kastet de meg ut. For en gjeng... Boikot hele gruppa sier jeg bare!

Fikk ikke med meg :( men ble fryktelig nysgjerrig på hva du skrev 😁 så del gjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sterke meninger, å det var ei som delte ett bilde av "støtt flyktningene i Middelhavet osv, send meld til 2325 eller no sånt" å da ble jeg så provosert å sa at hun heller kunne bruke de 200kr på å kjøpe en jakke til en av våre statsborgere som sitter uten hjem og mat, vi har over 50.000 statsborgere som sliter. Hvorfor glemmer vi våre egne?" Men nei det var da fryktelig dumt av meg, jeg måtte vokse opp osv. Ei annen sa hun ble flau av tankegangen min, mens hu tredje mente jeg ikke hadde noe å si... Hva har vi ytringsfrihet til? Hvis jeg ikke kan slenge inn en kommentar, er du flyktning/innvandrer kan du gå inn til tannlegen å få alt gratis, er du født og oppvokst i Norge får du sitte på gata å tigge, Evt kanskje litt mat hos frelsarmen

Hvorfor glemmer vi våre egne?

Beklager hvis det støter noen av dere!

Endret av ninuska_
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere bildet som var av hun som mistet neglen på lillefingen? Auauau. Ikke Ebay-relatert da. Men for noen ekle negler, de var jo en halv cm tykke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LadyScarlett

Jeg vil også være med i den nye facebookgruppen, kan noen sende meg en pm til link på facebook? 

Edit: Takk : D

Endret av LadyScarlett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sterke meninger, å det var ei som delte ett bilde av "støtt flyktningene i Middelhavet osv, send meld til 2325 eller no sånt" å da ble jeg så provosert å sa at hun heller kunne bruke de 200kr på å kjøpe en jakke til en av våre statsborgere som sitter uten hjem og mat, vi har over 50.000 statsborgere som sliter. Hvorfor glemmer vi våre egne?" Men nei det var da fryktelig dumt av meg, jeg måtte vokse opp osv. Ei annen sa hun ble flau av tankegangen min, mens hu tredje mente jeg ikke hadde noe å si... Hva har vi ytringsfrihet til? Hvis jeg ikke kan slenge inn en kommentar, er du flyktning/innvandrer kan du gå inn til tannlegen å få alt gratis, er du født og oppvokst i Norge får du sitte på gata å tigge, Evt kanskje litt mat hos frelsarmen

Hvorfor glemmer vi våre egne?

Stakkars tette admin folk.....

Beklager hvis det støter noen av dere!

Vet du, da hadde jeg slettet deg, jeg også.

Det er ikke "oss eller dem" når det kommer til Syria-krisen. Vi har råd til begge deler. Det finnes en rekke organisasjoner som tar hånd om mennesker i Norge som ikke har det bra, men krisen i Syria er så akutt og så voldsom at det har ført til den verste flyktningekrisen siden 2. verdenskrig.

Anonymous poster hash: 78924...017

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, da hadde jeg slettet deg, jeg også.

Det er ikke "oss eller dem" når det kommer til Syria-krisen. Vi har råd til begge deler. Det finnes en rekke organisasjoner som tar hånd om mennesker i Norge som ikke har det bra, men krisen i Syria er så akutt og så voldsom at det har ført til den verste flyktningekrisen siden 2. verdenskrig.

Hahaha noe så latterlig. Slette noen for at de har en annen mening enn deg selv. Det er ikke rart verden er som den er..

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg ikke blir sletta fra noen andre ebaygrupper for å bli medlem i "KG-gruppa". ;)

Jeg er bare ute etter å finne shoppetips, ikke noe annet!

Anonymous poster hash: f3f5e...dc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha noe så latterlig. Slette noen for at de har en annen mening enn deg selv. Det er ikke rart verden er som den er..

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

Det er helt ok å ha en annen mening, men å sette det opp som at man tar 200 kr fra en fattig nordmann enn å gi til flyktninger fra Syria synes jeg er helt feil.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kasta ut, men har ingen peiling på hvorfor? Altså, jeg var der for underholdninga, men i teorien kunne jeg vært et helt gyldig medlem. Har ikke sagt noe stygt eller noe, så litt merkelig at de bare kaster ut folk sånn helt random. 

Anonymous poster hash: 1a417...9f2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det kom til å skje at de i den nye gruppa ble målt opp mot den nye KG-gruppa. Så enn så lenge muldvarper jeg videre i dramalamagruppa ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt muldvarp jeg også ;) 

Og la veldig merke til den stakkars guttungen som var avbildet med påsminkede øyebryn av mor fordi det hadde kommet ebay-pakke med øyebrynsblyant.. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...