Gå til innhold

Svart magi og heksing.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I put a spell on yooooouuuu, coz you're miiiiiiine! 

Anonymkode: beb1b...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.8.2018 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Be fader vår bønnen.seriøst ment!!! 

Anonymkode: 2ff21...659

Hvorfor det egentlig?

Anonymkode: 9ff23...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde evner da jeg var yngre. Skremte meg selv faktisk, selv om det ble en del morsomme opplevelser og. 

Uansett, jeg kunne be om svar på ting, og få svar, og be om ting og få det. Jeg ba om penger flere ganger, og fikk det, men fikk ved en anledning vite at å spørre om penger har en kostnad. 

Da jeg var rundt 30 år skjedde det noe som fikk meg til å blokkere fullstendig. Jeg våget ikke mer. Ble vettskremt. Jeg har ikke hatt evner siden. En del av meg tror at jeg kan åpne opp for det igjen, dersom jeg ærlig og oppriktig ønsker det, men jeg har aldri våget. 

Livet mitt har de siste årene ikke akkurat vært en dans på roser og jeg lurer på om jeg nå straffes. Kostnadene ved å utnytte dette til å be om penger, og annet. 

Er det ikke risiko ved å bruke slikt til egen vinning, eller tar jeg feil der? 

Anonymkode: 6a5da...a61

Hva skjedde?

Anonymkode: 7beaa...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det egentlig?

Anonymkode: 9ff23...f60

For det gode er sterkere, vet det hjelper, og har hjulpet mange 

 

Anonymkode: 2ff21...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde?

Anonymkode: 7beaa...3d0

Jeg har ikke lyst til å fortelle om det, men kan si at jeg lærte godt sannheten i utsagnet "Pass deg for hva du ber om, for du kan få det." 

 

Anonymkode: 6a5da...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/17/2015 at 10:28 PM, AnonymBruker said:

Jeg ser på meg selv som en heks. Jeg driver med magi og spells, men innrømmer at det er mer svart magi enn hvit magi. Jeg har en svartebok hvor jeg skriver opp magi og andre ting. Itillegg føler jeg meg mer tiltrukket av den onde siden, selvom jeg faktisk er et veldig godt menneske ute i samfunnet. Har alltid følt det sånn, det onde gir meg spenning. Man kan ikke se det på meg, utseendemessig er jeg kanskje den man minst kan tro holder på med sånne ting. Er det noen andre her som driver med samme? Det trenger nødvendigvis ikke være svart magi.

 

Anonymous poster hash: 206dd...7f6

Du kan prøve å ta direkte kontakt med Per Sandberg. Han er visstnok utsatt for en heksejakt, så da antar jeg at han er en heks.

Anonymkode: 7fd3d...d77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg er litt som en heks. Og du kan absolutt ikke se det på meg! 

Etter årevis med bruk av tarot "kjenner jeg" energier. Når folk vil meg noe, kjenner jeg en dragning mellom oss. Når dragningen er der, så kommer de til meg med noe de vil si. 

Folk har blitt som papir, lette å se igjennom. Noen er lettere enn andre. Blir stadig forundret når andre ikke opplever verden slik som meg, med slike gjennomsiktige mennesker. 

Jeg hadde nok aldri kunnet gannet noen, ikke med vilje. Men jeg kunne bli så sint på moren min at hun fikk "angst" av meg. Og slikt opplever jeg mye, også. Dessverre. Det er utrolig plagsomt å kjenne "sinnet" på folk på kroppen.

Anonymkode: ac1f8...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg er litt som en heks. Og du kan absolutt ikke se det på meg! 

Etter årevis med bruk av tarot "kjenner jeg" energier. Når folk vil meg noe, kjenner jeg en dragning mellom oss. Når dragningen er der, så kommer de til meg med noe de vil si. 

Folk har blitt som papir, lette å se igjennom. Noen er lettere enn andre. Blir stadig forundret når andre ikke opplever verden slik som meg, med slike gjennomsiktige mennesker. 

Jeg hadde nok aldri kunnet gannet noen, ikke med vilje. Men jeg kunne bli så sint på moren min at hun fikk "angst" av meg. Og slikt opplever jeg mye, også. Dessverre. Det er utrolig plagsomt å kjenne "sinnet" på folk på kroppen.

Anonymkode: ac1f8...f40

Trå varsomt 

Anonymkode: 2ff21...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trå varsomt 

Anonymkode: 2ff21...659

Godt ment,var jeg deg ville jeg kuttet ut tarot, tror du selv får det bedre uten. 💓god klem. 

Anonymkode: 2ff21...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det gode er sterkere, vet det hjelper, og har hjulpet mange 

 

Anonymkode: 2ff21...659

Det gode? I forhold til hva da? Sterkere enn hva da?

Anonymkode: 9ff23...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt ment,var jeg deg ville jeg kuttet ut tarot, tror du selv får det bedre uten. 💓god klem. 

Anonymkode: 2ff21...659

Det er godt mulig at du har rett. JEg bruker de for mye.

Anonymkode: ac1f8...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 21.12.2015 den 23.50, Mearrasámi skrev:

Ganning fører bare ondskap med seg. Folk som driver med ganning kan få familien sin utsletta. Jeg har sett tilfeller av dette hvor den som driver med svart magi at deres familiemedlemmer dør en etter en i forskjellige ulykker. Om du i så fall har evner vil du, om du er heldig, få som straff å miste dette om du påfører ondskap på folk. 

Seriøst? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. En person påfører meg enorm smerte. Tortur. Vil dette slå tilbake på han da?

Anonymkode: ecc03...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2015 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg vet iallefall det funker. Jeg har kastet spell over flere, helt enkelt og med sterkt ønske, og det har funket over forventning. Hevnet utroskap, dårlig og nedverdigende behandling, utnyttelse i arbeidslivet osv. Alle har det gått riktig ille med, og det jeg har ønsket de i mitt svarteste moment, har de fått. Føler meg nesten skyldig i både sykdom og verre som jeg ikke vil skrive her.

Hvilke oppskrifter bruker du? Noen gode tips? 

Anonymkode: 9744c...fd4

Hvordan gjorde du dette? 

Anonymkode: ecc03...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, synes man skal holde seg unna svart magi. Be heller til Gud og heller fokuser på det gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke være så naiv at man tror man klarer å styre krefter som er uendelig mye større og sterkere enn en selv - man kan få illusjonen av at det går "bra" en stund, men det er hva som skjer til slutt som virkelig teller; ikke alt er hva det utgir seg for å være.

Tenk på hvor gedigent bare dette universet er i forhold til oss mennesker, så får man en idé om hvor små og sårbare vi er; et lite virus, og hele tilværelsen vår er snudd på hodet..

Hilsen en som for mange år siden var sterkt interessert i det okkulte, og nå grøsser ved tanken på hva jeg risikerte.

Tro meg, det er virkelig ikke verdt det.

Anonymkode: 23e83...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er tom for kamelspytt, froskevorter og barnetårer. Så jeg får ikke hekset så mye for tiden 😕

Anonymkode: 3857d...11c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er tom for kamelspytt, froskevorter og barnetårer. Så jeg får ikke hekset så mye for tiden 😕

Anonymkode: 3857d...11c

Men du kan jo bruke ...

... koronavirus på flaske! :)

Anonymkode: 23e83...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...