Gå til innhold

Svart magi og heksing.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 21.12.2015 at 23.50, Mearrasámi skrev:

Ganning fører bare ondskap med seg. Folk som driver med ganning kan få familien sin utsletta. Jeg har sett tilfeller av dette hvor den som driver med svart magi at deres familiemedlemmer dør en etter en i forskjellige ulykker. Om du i så fall har evner vil du, om du er heldig, få som straff å miste dette om du påfører ondskap på folk. 

Dette høres sikkert litt sprøtt ut, men det føles ut som om det ligger en forbannelse over meg. Enten noe som har forfølgt meg fra tidligere liv, eller noen som har gjort noe i nåværende liv. Jeg er vel det som kan kalles ulykkesfugl. Hvordan vet man om det ligger en forbannelse over en? Hvordan hever man den, om det i det hele tatt er mulig?

Jeg er forresten interessert i magi og slikt, men svart magi holder jeg meg langt unna...

Anonymkode: 9ff23...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres sikkert litt sprøtt ut, men det føles ut som om det ligger en forbannelse over meg. Enten noe som har forfølgt meg fra tidligere liv, eller noen som har gjort noe i nåværende liv. Jeg er vel det som kan kalles ulykkesfugl. Hvordan vet man om det ligger en forbannelse over en? Hvordan hever man den, om det i det hele tatt er mulig?

Jeg er forresten interessert i magi og slikt, men svart magi holder jeg meg langt unna...

Anonymkode: 9ff23...f60

Da må du gå til en synsk person som kan fortelle deg noe om det. 

Anonymkode: 9744c...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg har faktisk opplevd noe helt vanvittig med en same, jeg som ikke tror på sånt engang. Venninna mi var helt lik, og vi ler oss ihjel av det den dag i dag, kan ikke forklare det. Men det var ikke noe slemt, vi ble hare helt sinnsykt tiltrukket av en fyr, det har sånn at jeg vurderte utroskap, dette var på jobb, så ikke noe alkohol eller noe. Venninna mi også, og hun er den jeg kjenner som er mest lykkelig gift. Dagen etter var det HELT over! Det var kortversjonen. Veldig rart. Men ifølge en annen same er hans slekt kjent for å ha krefter.

Og han bruker sine krefter for å skaffe seg fitte, aldri hørt om noe mer svartere faktisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres sikkert litt sprøtt ut, men det føles ut som om det ligger en forbannelse over meg. Enten noe som har forfølgt meg fra tidligere liv, eller noen som har gjort noe i nåværende liv. Jeg er vel det som kan kalles ulykkesfugl. Hvordan vet man om det ligger en forbannelse over en? Hvordan hever man den, om det i det hele tatt er mulig?

Jeg er forresten interessert i magi og slikt, men svart magi holder jeg meg langt unna...

Anonymkode: 9ff23...f60

Dette høres sikkert litt sprøtt ut, men det føles ut som om det ligger en forbannelse over meg. Enten noe som har forfølgt meg fra tidligere liv, eller noen som har gjort noe i nåværende liv. Jeg er vel det som kan kalles ulykkesfugl. Hvordan vet man om det ligger en forbannelse over en? Hvordan hever man den, om det i det hele tatt er mulig?

Jeg er forresten interessert i magi og slikt, men svart magi holder jeg meg langt unna...

Anonymkode: 9ff23...f60

Brukt krystaller!  Blandt annet Black Tourmaline beskytter bra mot negative krefter, demoner og spells.
Så finner det andre som også gir beskyttelse, og andre som f.eks "bringer hell" osv, så kom deg i en krystallbutikk eller les deg opp på nett og kjøp fra nett !

Anonymkode: 55cce...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg har faktisk opplevd noe helt vanvittig med en same, jeg som ikke tror på sånt engang. Venninna mi var helt lik, og vi ler oss ihjel av det den dag i dag, kan ikke forklare det. Men det var ikke noe slemt, vi ble hare helt sinnsykt tiltrukket av en fyr, det har sånn at jeg vurderte utroskap, dette var på jobb, så ikke noe alkohol eller noe. Venninna mi også, og hun er den jeg kjenner som er mest lykkelig gift. Dagen etter var det HELT over! Det var kortversjonen. Veldig rart. Men ifølge en annen same er hans slekt kjent for å ha krefter.

Jeg har også opplevd noe veldig snodig. Jeg og flere andre var på besøk (fest) hos ei som lenge har hevdet at hun driver med dette.
På en to tre så dro plutselig alle festdeltakerne hjem, inkludert meg selv, og når vi alle lurte på hvorfor festen avlsuttet så brått så sa flere "dårlig energi" (dette var festdeltakere som ikke kjenner hun jenta så godt, så de vet ikke at hun hevder hun kan hekserier).
Noen uker senere så fikk 4 av oss som var på festen VORTER på kroppen! Faktisk mellom bena... Og ingen hadde hatt samme partner, brukt samme håndkle eller lignende...  Og samme jenta nevnte vorter i en veldig usammenhengende setning senere, nesten som at hun skulle teste om spell'en hennes hadde fungert ved å nevne vorter og få oss til å si at vi hadde det.
Veldig merkelig. Moren hennes ser forresten ut som heksa fra tornerose, veldig hekseutseende... Jeg stoler ikke lenger på denne personen. Ikke bare pga den episoden men flere ting hun har prøvd å overbevise oss om og psyker oss ut med.

Anonymkode: 55cce...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Hun klagde over at mannen hennes var utro og sa han fortjente å få kjønnssykdom , på den festen, så kanskje hun prøvde å spelle han og det traff oss, eller at hun skulle teste på oss først, eller rett og slett bare er ondskapsfull mot alle, selv sine venner. Ikke vet jeg...  (det var ikke den seksuelt overførbare vortesykdommen kondylomer vi fikk, men vanlige vorter, bare i underlivet og lysken)

Anonymkode: 55cce...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, TalithaG skrev:

Ok, men også en form for tro, sant?

Nå, trenger du ikke å tro på det, du trenger bare å følge "oppskriftene" til punkt og prikke. Jeg har en jeg bruker når jeg trenger ekstra kontanter. Funker fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, O.G. skrev:

Nå, trenger du ikke å tro på det, du trenger bare å følge "oppskriftene" til punkt og prikke. Jeg har en jeg bruker når jeg trenger ekstra kontanter. Funker fjell.

Vel, jeg vet iallefall det funker. Jeg har kastet spell over flere, helt enkelt og med sterkt ønske, og det har funket over forventning. Hevnet utroskap, dårlig og nedverdigende behandling, utnyttelse i arbeidslivet osv. Alle har det gått riktig ille med, og det jeg har ønsket de i mitt svarteste moment, har de fått. Føler meg nesten skyldig i både sykdom og verre som jeg ikke vil skrive her.

Hvilke oppskrifter bruker du? Noen gode tips? 

Anonymkode: 9744c...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg vet iallefall det funker. Jeg har kastet spell over flere, helt enkelt og med sterkt ønske, og det har funket over forventning. Hevnet utroskap, dårlig og nedverdigende behandling, utnyttelse i arbeidslivet osv. Alle har det gått riktig ille med, og det jeg har ønsket de i mitt svarteste moment, har de fått. Føler meg nesten skyldig i både sykdom og verre som jeg ikke vil skrive her.

Hvilke oppskrifter bruker du? Noen gode tips? 

Anonymkode: 9744c...fd4

Det har jeg ingen lyst til å gi ut til noen som driver på slik som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Det har jeg ingen lyst til å gi ut til noen som driver på slik som du gjør.

Helt greit... En ærlig sak det.

Anonymkode: 9744c...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit... En ærlig sak det.

Anonymkode: 9744c...fd4

Er jo ikke noe verre enn at du gjør som du pleier, men ønsker deg penger istedet for hevn. 

Ellers så lærte jeg en servitørvenninne av meg som klaget på lite tips, at hun skulle sette seg ned med et lite rosa lys en times tid før hun begynte på jobb, fokusere på tanken om at gjestene skulle synes hun var kjempesøt og hyggelig og dermed gi henne masse tips.

Fungerte over all forventning. Mange av gjestene snakket med en liten stemme til henne og tipset generøst. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Er jo ikke noe verre enn at du gjør som du pleier, men ønsker deg penger istedet for hevn. 

Ellers så lærte jeg en servitørvenninne av meg som klaget på lite tips, at hun skulle sette seg ned med et lite rosa lys en times tid før hun begynte på jobb, fokusere på tanken om at gjestene skulle synes hun var kjempesøt og hyggelig og dermed gi henne masse tips.

Fungerte over all forventning. Mange av gjestene snakket med en liten stemme til henne og tipset generøst. :fnise:

Du som kan dette; Hva med krystaller? Palo santo-brenning? Det gjør iallefall jeg i huset. For atmosfære og harmoni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TalithaG skrev:

Du som kan dette; Hva med krystaller? Palo santo-brenning? Det gjør iallefall jeg i huset. For atmosfære og harmoni.

Finn en metode som fungerer for deg. Jeg bruker lysmagi og tarotkort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 26. desember 2015 at 18.21, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg vet iallefall det funker. Jeg har kastet spell over flere, helt enkelt og med sterkt ønske, og det har funket over forventning. Hevnet utroskap, dårlig og nedverdigende behandling, utnyttelse i arbeidslivet osv. Alle har det gått riktig ille med, og det jeg har ønsket de i mitt svarteste moment, har de fått. Føler meg nesten skyldig i både sykdom og verre som jeg ikke vil skrive her.

Hvilke oppskrifter bruker du? Noen gode tips? 

Anonymkode: 9744c...fd4

Vel jeg har hørt en historie om en jente , jeg tror det var i ny og alle som hadde gått mot henne døde i bilulykker. Det var ikke hun som gjorde det, hun hadde bare dette med seg. Eller så skjedde det etter at hun døde, eller så bare skjedde det med alle. Husker ikke. Men de døde ihvertfall da. Har hørt lignende historier men ikke at så mange har dødd.

Anonymkode: c5fb4...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. desember 2015 at 18.21, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg vet iallefall det funker. Jeg har kastet spell over flere, helt enkelt og med sterkt ønske, og det har funket over forventning. Hevnet utroskap, dårlig og nedverdigende behandling, utnyttelse i arbeidslivet osv. Alle har det gått riktig ille med, og det jeg har ønsket de i mitt svarteste moment, har de fått. Føler meg nesten skyldig i både sykdom og verre som jeg ikke vil skrive her.

Hvilke oppskrifter bruker du? Noen gode tips? 

Anonymkode: 9744c...fd4

Og når du gjør det med vilje uten å angre så lurer jeg på om hvordan du får sove. Burde du ikke la naturen gå sin gang med de? Skal du oppveie deg til Gud? Høres virkelig ikke bra ut. Jeg har også fått min hevn over folk ved at de har opplevd ditt eller datt når jeg følte de behandlet meg som dritt. Men seriøst jeg vokste det av meg. Håper virkelig ikke du er så gammel, jeg var ikke sånn før det, og jeg ble sånn kanskje 1,5 år av mitt liv og det var en dyster periode hvor den dekstruktive siden i meg vant. Synes litt synd på deg jeg at du ikke klarer fokusere på ditt eget liv. Det må være noe å se tilbake på på dine eldre dager da. Wow jeg klare å ødelegge mange menneskers liv.

Anonymkode: c5fb4...42f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.12.2015 at 18.09, O.G. skrev:

Nå, trenger du ikke å tro på det, du trenger bare å følge "oppskriftene" til punkt og prikke. Jeg har en jeg bruker når jeg trenger ekstra kontanter. Funker fjell.

Kan du dele den takk :)

Anonymkode: 55cce...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...